صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۹ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۱
کد خبر: 11158
گزارشگر: 213
۳۷۹۳
۱
۲
۳
امروز رخ داد

آغاز درگیری نظامیان ایران و طالبان در مرز هیرمند+ویدیو

آغاز درگیری نظامیان ایران و طالبان در مرز هیرمند+ویدیو
فرماندار هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت: امروز و از ساعاتی قبل بین نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و گروه طالبان در مرز شهرستان هیرمند درگیری ایجاد شده است.

به گزارش آسیانیوز، فرماندار هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت:از لحظاتی قبل بین نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و گروه طالبان در مرز شهرستان هیرمند درگیری ایجاد شده است.

 


براساس این خبر این درگیری بین نیروهای مرزبانی و گروه طالبان همچنان ادامه دارد. به نوشته ایرنا، فرماندار هیرمند در رابطه با تلفات این درگیری گفت: موضوع در دست بررسی است.

----------

بیشتر بخوانید

ادامه درگیری ها با طالبان/تصاحب خودروی مرزبانان ایرانی
-----------------------------

این در حالی است که کاربران رسانه‌های اجتماعی در اردیبهشت امسال نیز با انتشار تصاویر و ویدیوهایی، از تحرکات نظامی در مرز ایران و افغانستان خبر دادند

. پس از آن وبسایت خبرآنلاین نیز با انتشار ویدیویی کوتاه، از «صف‌آرایی و استقرار نیروهای لشکر ٨٨ زرهی زاهدان در مرز افغانستان» خبر داد./

https://www.asianews.ir/u/7nb
اخبار مرتبط
در درگیری مرزی روز گذشته در مرز افغانستان، گروهبان یکم محمد صیادی از مرزبانان منطقه سیستان احتمالا به دست اشرار و نیروهای طالبان به قتل رسیده است.
تلفات زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر جنوب‌شرق افغانستان به بیش از هزار کشته و هزاران مجروح رسیده است که با ادامه آوار برداری افزایش خواهد یافت.
خودرو حامل کارکنان فرودگاه مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مزارشریف، بعدازظهر یکشنبه، ۲۲ خرداد، در ناحیه دهم این شهر، هدف حمله افراد مسلح قرار گرفت که طی آن، چهار کارمند فرودگاه کشته و چهار نفر هم زخمی شدند.
سهراب عضو جبهه ملی مقاومت پنجشیر، برای آسیب نرسیدن به خانواده‌اش تسلیم شد، اما طالبان او و خواهرش را به طرز فجیعی تیرباران کردند.
در حالی که احمد مسعود که رهبری مهم ترین جبهه نظامی علیه طالبان را بر عهده دارد، تلاش می‌کند تا فعالیت‌های در حال گسترش جبهه مقاومت ملی؛ از طریق یک شورای عالی با احزاب تاثیرگذار سیاسی ادامه یابد، گفته است: اوضاع افغانستان به‌سرعت در حال تغییر است.
هم‌زمان با افزایش فعالیت جریان‌های ضد طالبان، این گروه تلاش می‌کنند با پیشنهاد امتیازهای مالی و مصونیت جانی، شماری از خلبان‌های دولت پیشین افغانستان و خلبان‌های بازنشسته را به کار دعوت کنند.
انتشار تصاویر و ویدیوهایی، از تحرکات نظامی و جنگی در مرز ایران و افغانستان خبر می دهند؛ در حالی که صف‌آرایی و استقرار نیروهای لشکر ٨٨ زرهی زاهدان نشان از حرکت به سوی مرز افغانستان است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
mmm
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
0
0
0

سلام خودمان ابتدای طی 3 سال گذشته هر نوع اتباع و افرادی را وارد کشور خودمان کردیم و بدون نظارات و مدیریت که چرا میایند ؟ که فکر و تفکر قلبی و عملی انها نسبت به مردم ایران و کشور ایرانی چیست ؟و در ایران چه کار میکنند و قبلا شغلشان چه بوده است؟ منابع درامدی چیست و از کجا تامین میشود ؟ خانه چگونه است اجاره یا خرید نامحسوس ؟و مغازه چیست و واقعا فعالیت اقتصادی مفید دارند و یا مضر اقتصاد ؟وخودرو چه طوری است؟و اهداف چیست ؟ متاسفانه نه اقامت قانونی دارند؟ نه جواز کسب دارند؟ نه کارت بانکی دارند؟ نه اجاره نامه رسمی خانه و یا قولنامه و سند رسمی که مشخص شود کجا ملک خرید اند و چه کاری میکند؟ نه گواهی نامه رانندگی؟ وحتی نه مالیاتی میدهند؟ و کلا بی هویت هستند ادم بی هویت هم می تواند هر کاری بکند و چون اثری نیست از انواع کلاهبرداری تا بحث نابودی اقتصادی کلان عدم پرداخت مالیات عدم شفافیت مالی و حتی بحث سلطه اقتصادی و سطلطه با املاک کشور بر دلالی خانه و خودرو دلارو ارز مواد غذایی و... حال امنیت کشور و هم امنیت اقتصادی در دستان مهمان ناخونده است که تعداد بسیاری در تمام شهر ÷خش شده اند و که حتی تعدا


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید