صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۴:۵۵
کد خبر: 11168
گزارشگر: 213
۱۸۳۱
۰
۰
۲
ناک اوت در راند نخست

علت شکست هالک ایرانی در برابر گوریل قزاقستان

علت شکست هالک ایرانی در برابر گوریل قزاقستان
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

به گزارش آسیانیوز، سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

سجاد غریبی فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارد و با انتشار تصاویر و کلیپ هایی از خود، تبدیل به چهره اینستاگرامی شده است.

شکست غریبی در مبارزه با فایتری آماتور، فوتوشاپی بودن هالک ایرانی و تصاویری که او به اشتراک می گذارد را بیش‌تر نمایان کرد.

پیش از این مبارزه او با مارتین فورد، پس از کری خوانی های فراوان لغو شده بود که بازتاب گسترده ای در میان کاربران ایرانی فضای مجازی داشت./

https://www.asianews.ir/u/7nk
اخبار مرتبط
گویا مدیران صداوسیما پس از حذف فردوسی‌پور و برنامه‌ نود یک گام به پیش نهاده و جدا از شبکه سه، عادل در شبکه ورزش نیز سانسور می‌شود.
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت:‌ روح مردانگی و فتوت حاکم بر ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، به مددجویان، امید، شادابی و انگیزه مثبت می دهد
بخش زیادی از ساختمان یک ورزشگاه در اصفهان فروریخت؛ و در این باره مدیرکل سابق سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی استان اصفهان توضیحاتی داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید