صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۶
کد خبر: 11169
گزارشگر: 2
۱۱۴۹
۰
۰
۵
رفع موهای زائد

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ به صورت تخصصی

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ به صورت تخصصی
دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه‌ ها برای رفع موهای زائد است که با برخورداری از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ استفاده می شود. هر یک از این طول موج‌ ها برای پوست‌ های مختلفی مناسب است از جمله الکساندرایت برای از بین بردن موهای بسیار نازک مانند نواحی پشت لب کارایی دارد، در مقابل طول موج اندیاگ موهای ضخیم ناحیه شکم را ریشه‌کن می‌کند. در ادامه با دستگاه لیزر تستانیوم بیشتر آشنا خواهیم شد.

امروزه و تا الان دستگاه بسیار زیادی برای رفع موهای زائد تولید و به بازار عرضه شده است اما هیچ یک از آنها هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ نتایج به پای لیزر تیتانیوم نخواهند رسید. این جمله گفته شده نه تنها یک ادعا نیست بلکه یک واقعیت است و بر اساس نتایجی که بر روی پوست مشتریان انجام شده گفته شده است. از ابتدائی‌ترین و ساده ترین ویژگی‌های این دستگاه لیزر تیتانیوم وجود هندپیس‌های بسیار قدرتمند آن است که بسیار خوب می‌تواند کار موزدائی را انجام دهد. به طور معمول هر یک از این هندپیس های موجود در دستگاه تیتانیوم وظایف بخصوصی دارند که با مدیریت پزشک متخصص می‌توان به صورت ترکیبی نیز از این دو نوع هندپیس استفاده کرد. حال توجه داشته باشید این هندپیس‌های نام برده با بکارگیری از طول موج‌های قوی به ریشه های مو حمله می‌کنند و باعث از بین رفتن دائمی موهای زائد بدن و نواحی مختلف خواهند شد. شاید این سوال برای شما پیش آمده که چه فرقی بین دستگاه های تک هندپیس با دو هندپیس وجود دارد؟ در جواب این سوال باید گفت که دستگاه های لیزر موی زائد مانند تیتانیوم که دارای دو هندپیس هستند طول عمر بیشتری دارند و باقی می مانند و تا سال های سال کیفیت عملکرد خود را می توانند حفظ کنند و نتیجه مطلوبی یه بیمار بدهند و استفاده طولانی مدت دستگاه لیزر یکی از خواسته های مراکز پوست و مو است. باید توجه داشت که در دستگاه تیتانیوم از طول‌ موج‌های قدرتمندی نیز استفاده می‌ شود. و هر کدام از این طول موج‌ها برای قسمت‌های مخصوصی از بدن کاربرد دارند. یعنی اینکه برای حذف موهای زائد پشت لب یا ابرو از طول موج الکس استفاده می‌شود و برای قسمت‌های دیگر بدن، بنا به نیاز آن فرد از طول موج‌هایی مانند دایود و ان دی یاگ بهره گرفته می‌ شود.

 

کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم

 

دستگاه لیزر تیتانیوم روش های جدید و گوناگونی برای سرعت بخشی و راحتی افرادی که برای از بین بردن موهای زائد خود مراجعه می کنند ارائه کرده است. افرادی که موهای زائد خود را با این دستگاه از بین می برند از پوستی صاف و بدون مو و درمانی بدون درد بهره مند خواهند شد. این دستگاه از ویژگی های گوناگونی برخوردار است که برای راحت تر بودن مراجعه کنندگان و بیماران در مدت زمان درمان طراحی شده. روش های این دستگاه بسیار ایمن هستند و می تواند در ناحیه های حساس بدن مثل صورت و ناحیه خصوصی بدن نیز انجام شود.

 

از بین بردن موهای صورت

 

در صورت این امکان وجود دارد که هم موهای ضخیم و هم موهای نازک وجود داشته باشد که ممکن است به اپلیکاتورها و تنظیمات مختلفی احتیاج پیدا کند. اما با این حال با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم شما می توانید از رشد مجدد موهای صورت خود فقط در یک جلسه جلوگیری کنید. دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سه طول موج گوناگون است که می تواند انواع مختلف مو را با رنگ پوست ها و تیپ های مختلف مورد هدف قرار دهد و این کار باعث می شود موهای زائد راحت تر و حتی ایمن تر نیز از بین بروند.

 

از بین بردن موی بدن

 

شما می توانید با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم هر نقطه از بدن خود را لیزر کرده و موهای زائد آن را از بین ببرید و زمانی که با فناوری حرکت وسیع In-Motion ترکیب شود، از بین رفتن موهای زائد بدن کاملا تضمینی می شود. این روش برای پوست های برنزه نیز استفاده می شود و نتیجه ای عالی به همراه دارد، به دلیل اینکه فولیکول های مو را خیلی سریع مورد هدف قرار می دهد.

 

رفع موهای زائد بیکینی

 

بعضی از افراد برای از بین بردن موهای زائد بیکینی از روش های دردناکی مانند اپیلاسیون استفاده می کنند، قابل توجه است که می توان به جای این روش از روش راحت تر برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم استفاده کرد. هیچ جای نگرانی نیست و این دستگاه دارای نکات بهداشتی یک بار مصرف می باشد. این دستگاه این تضمین را به فرد مراجعه کننده می دهد که این روش کاملا ایمن است و کاملا از آلودگی جلوگیری خواهد شد و با داشتن فناوری خنک کننده درمان را برای شما راحت تر می کند.

 

آیا لیزر تیتانیوم یک روش ایمن و بی‌خطر است؟

 

با توجه به اینکه این دستگاه عملکردی فوق‌العاده دارد می توان آن را یک روش ایمن و بی‌خطر و بسیار موثر دانست. رفع موهای زائد با استفاده از این دستگاه، هیچگونه عوارض جانبی ای به همراه ندارد و بیمار نیز پس از اتمام درمان هیچ گونه علایم و التهابات پوستی را احساس نخواهد کرد. اما گاهی اوقات ممکن است افرادی که دارای پوست‌ های حساس هستند، در ناحیه تحت درمان کمی قرمزی مشاهده کنند که این اثرات بعد از نیم ساعت به کلی از بین خواهد رفت و جای هیچ گونه نگرانی نیست. تا به امروز متخصصان زیبایی، عوارض جدی را توسط بیماران به ثبت نرسانده‌اند.

 

میزان تاثیرگذاری لیزر تیتانیوم

 

 کارایی این دستگاه ارتباطی مستقیم با رنگ پوست افراد دارد. به همین خاطر افرادی که دارای پوست‌ تیره و موهای ضخیم‌تری نسبت به سایر افراد هستند کمی کار آنها سخت می شود ولی این نویدبخش است که با بکارگیری لیزر تیتانیوم و چندین جلسه درمان می‌توانند نتایج رضایت‌بخشی را کسب کنند.

 

جمع بندی

 

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از موثر ترین دستگاه ها در زمینه از بین بردن موهای زائد است که محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده و نتیجه دلخواه را به آنها داده اگر به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد خود هستید این دستگاه گزینه بسیار خوبی است.

برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم کلیک کنید.

https://www.asianews.ir/u/7nl
اخبار مرتبط
طی چند سال اخیر، بازار دستگاه لیزر موهای زائد، تحت لیزرهای با پرتو نور تک رنگ قرار گرفته بود که فقط امکان برداشتن موها با سایز خاص را فراهم می کرد. مشکل برداشت انتخابی مو در دستگاه های لیزر تیتانیومی از بین رفته است. امروزه با عرضه دستگاه های جدید و مدرن به بازار افراد زیادی به استفاده از این دستگاه ها علاقمند هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید