صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۱
کد خبر: 11171
گزارشگر: 2
۷۷۷
۲
۰
۴
مد و لباس

دعوت به همکاری وفا پوش از شرکت کنندگان نمایشگاه مد و لباس فجر و ایران ویژند

دعوت به همکاری وفا پوش از شرکت کنندگان نمایشگاه مد و لباس فجر و ایران ویژند
جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، بزرگترین رویدادی است که به صورت تخصصی در حوزه مد و لباس فعالیت می کند و هر ساله به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

تاریخ اختتامیه این جشنوار ۲۴ تیر بود.
همچنین، اولین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند (طراحان، تولید کنندگان و برندهای برتر مد و پوشاک) در سال ۱۴۰۱ در حال برگزاری است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب رسالت های فرهنگی - هنری، خصوصا توسعه و تعالی نظام طراحی، تولید و تبلیغ مد و پوشاک ایرانی- اسلامی، ذیل بخش غیر رقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند ۱۴۰۱ را در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می کند.

 

ویژگی نمایشگاه

 

- بیش از ۱۰۰۰ محصول
بیش از ۱۰۰ غرفه
بیش از ۱۰۰۰۰ بازدید کننده
حضور رسانه ها ( تلویزیون - رادیو - روزنامه - مجلات تخصصی و رسانه های آنلاین)

دست اندر کاران ایران ویژند امیدوارند بتوانند این برند را زیر مجموعه مد و لباس فجر داشته باشند.
سایت عمده فروشی لباس وفا پوش، از تمامی تولید کنندگان لباس این نمایشگاه (مد و لباس فجر / ایران ویژند)، که توانایی تولید انبوه پوشاک در دسته های ذیل را دارند دعوت به شراکت تجاری می نماید.

۱. زنانه
۲. مردانه
۳. بچه گانه
۴. ورزشی

تمامی شرکت کنندگان می توانند از طریق بخش گفت و گوی سایت vafapoosh.ir یا شماره واتساپ 09014242133 اقدام به درخواست همکاری نمایند.

رپورتاژ تبلیغاتی
https://www.asianews.ir/u/7nn
اخبار مرتبط
با آغاز هفته مد لندن از روز جمعه ۱۸ فوریه ، طراحان و خلاقان نوپا در کنار دیگر غول‌های دنیای مد به روی صحنه آمده اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
معینی
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
0
1

ممنونیم از مقاله خوبتون، سوال من این هست که آیا مشتری می تونه به منی که دارم آنلاین می فروشم اعتماد کنه؟ اگر این اعتماد از طریق سایت وفا پوش به وجود میاد، من تمایل دارم با مجموعخ وفا پوش همکاری کنم و محصولاتم رو در این سایت به فروش برسونم. راستی روش حساب کتاب مجموعه به چه صورت هست؟ آیا چکی حساب می کنه یا نقدی؟ اگر نقدی باشه هر چند وقت یک بار حساب می کنه؟ با تشکر از صبوری شما

پشتیبان
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
0
0

آقا / خانم معینی محترم سلام صرفا آنلاین و یا آفلاین (سنتی) فروختن کالایی دلیل بر بوجود آمدن اعتماد نیست؛ وفا پوش برای فروش محصولات از طریق وب اعتماد سازی کافی را بوجود آورده و همچنین پرداخت آنلاین امنی را برای کاربران خود بوجود آورده است. نا گفته نماند که استمرار اعتماد مشتری (مغازه دار) به وفا پوش مستلزم تامین اجناسی است که با محتوای تولید شده در سایت مطابقت داشته باشد (رنگ، جنس، بی آسیب بودن) و این مساله نیازمند تعامل صادقانه مستمر وفا پوش با تولید کننده محترم است. تمامی معاملات وفا پوش نقدی است و جزئیات به صورت محرمانه به عرض شما خواهد رسید. راه‌های ارتباطی با وفا پوش در پایین مقاله موجود است.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید