صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۶
کد خبر: 11184
گزارشگر: 2
۳۰۶۶
۰
۱
۳
زنجیر خاص مردانه

چگونه بهترین زنجیر نقره مردانه را بخریم؟

چگونه بهترین زنجیر نقره مردانه را بخریم؟
اگر می خواهید ظاهری پر سر و صدا و جسور داشته باشید، چرا یک گردنبند نقره ای عالی انتخاب نکنید؟ یکی را انتخاب کنید که مکمل لباس و ظاهر کلی شما باشد. مطمئناً تعارفات زیادی دریافت خواهید کرد!

نقره همراه با طلا و پالادیوم و پلاتین یکی از مهم ترین و گرانبهاترین فلز های کمیاب به شمار می آید که از ۳۰۰۰ هزار سال قبل از میلاد مورد استفاده قرار گرفته است و به دلیل تعداد کاربرهایش ارزش فراوانی دارد نقره به دلیل انعطاف پذیری آسان و رنگ سفید و زیبایش مورد علاقه برای جواهرسازان بوده است.

 

نقره استرلینگ

 

نقره استرلینگ آلیاژی است که از ۹۲/۵ درصد نقره و ۷/۵ درصد از برخی فلزات دیگر، معمولاً مس یا نیکل تشکیل شده است. این فلزات استحکام، دوام و درخشندگی بیشتری را برای نقره به ارمغان می آورند. این ترکیب باعث ایجاد تنوع قوی تری از نقره می شود که جواهرات استاندارد با کیفیت است. این یک استاندارد ثابت نقره است که در حدود سال ۱۳۰۰ ایجاد شد. استاندارد نقره استرلینگ توسط تیفانی و شرکت در آمریکا رایج شد زیرا آنها از آن برای جواهرات خود استفاده می کردند.
اگر نگران دوام بودن نقره هستید، خیالتان راحت باشد. این یک فلز سخت است که در طول اعصار دوام می آورد. در صورت بروز هرگونه خراش یا آسیب سطحی، نقره استرلینگ را به راحتی می توان به درخشش صاف خود برگردد. علاوه بر این، تغییر اندازه و تعمیرات قیمت بسیار مناسبی دارد، بنابراین نگهداری از جواهرات نقره به راحتی انجام می شود. برای همین خرید زنجیر نقره مردانه را به شما پیشنهاد می کنیم که زیبا و خاص و جز بهترین ها در زیورآلات نقره می باشد.

 

نقره ی اعلا

 

نقره‌ای خوب، تنوعی است که در کنار نقره‌ی خالص قرار می‌گیرد. ۹۹/۹٪ نقره است و با علامت مشخصه ۰/۹۹۹ مشخص می شود. ۱/۱ درصد دیگر از عناصر کمیاب تشکیل شده است که مقدار قابل توجهی ندارند. با این حال، اگرچه ممکن است به نظر برسد که نقره خالص بهتر است، اما در واقعیت بسیار نرم است که در جواهرات استفاده شود. به راحتی آسیب می بیند و چکش خوار می شود و با گذشت زمان شکل خود را از دست می دهد. نقره ظریف برای زیورآلاتی مانند گوشواره و آویز به جای اقلامی که در معرض سایش خشن قرار می گیرند مناسب است.

صرف نظر از این، یکی از زیباترین فلزات با رنگ و براقی استثنایی است. از آنجایی که کسری بسیار کوچک از قیمت طلا یا پلاتین است، نقره استرلینگ برای هر دوستدار جواهرات و بودجه مناسب است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، نقره خوب به راحتی کدر نمی شود. در برابر کدر شدن بسیار مقاوم است و رنگ خود را حفظ می کند. با این حال، جواهرات نقره ای که در معرض هوا و رطوبت هستند به مرور زمان کدر می شوند. دلیل این امر این است که سایر فلزات موجود در آلیاژ (معمولا مس) با رطوبت و گوگرد موجود در هوا واکنش می دهند. اینها به صورت شیمیایی به نقره متصل می شوند و باعث تغییر رنگ می شوند. اگر نقره شما در معرض مواد شیمیایی مانند آرایش، عطر، لوسیون، اسپری و مواد شوینده قرار گیرد، می تواند حتی سریعتر کدر شود.

 

نحوه انتخاب جواهرات نقره ای

 

جواهرات نقره ای استرلینگ در طیف وسیعی از سبک ها و گزینه ها عرضه می شوند. چه یک ماکسیمالیست باشید یا مینیمالیست، یک عاشق قدیمی یا یک الهه مدرن، قطعات نقره ای مطابق با سلیقه شما وجود خواهد داشت. این فلز فوق العاده همه کاره برای هر مناسبت و رویدادی مناسب است.
خرید زنجیر نقره مردانه ارزان

گردنبند و آویز نقره عیار

 

انواع زنجیره ای متعددی وجود دارد که می توانید بسته به ترجیحات خود از بین آنها انتخاب کنید. یک استایل صاف مانند زنجیر مار یا زنجیر امگا ظاهری محکم و براق به شما می دهد، در حالی که زنجیرهای رومبو، سنگاپور یا فیگارو ظاهری معمولی مانند طناب به شما می دهند.
آویزهای نقره استرلینگ در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند، بنابراین پیدا کردن یکی از آن‌هایی که مناسب استایل شما باشد کار دشواری نخواهد بود. اگر می خواهید ظاهری پر سر و صدا و جسور داشته باشید، چرا یک گردنبند نقره ای عالی انتخاب نکنید؟ یکی را انتخاب کنید که مکمل لباس و ظاهر کلی شما باشد. مطمئناً تعارفات زیادی دریافت خواهید کرد!

 

تعیین اصالت و کیفیت گردنبند نقره

 

به دنبال نشانه باشید. نقره استرلینگ در ایران تقریباً همیشه با حکاکی کوچک ۹۲۵، ۰/۹۲۵ یا ۹۲/۵ مشخص می شود. این یکی از راه‌هایی است که می‌توانید بفهمید که آیا نقره واقعی است یا خیر. کشورهای دیگر استانداردهای متفاوتی دارند، بنابراین به علامت مشخصه هر جواهری که خریداری می کنید توجه کنید.
از آنجایی که نقره برای جواهرات بادوام بسیار نرم است، نقره خالص با فلزات دیگر مخلوط می شود. نقره استرلینگ حاوی ۷/۵٪ فلزات دیگر است، که آن را ۹۲/۵٪ خالص می کند - از این رو علامت ۰/۹۲۵ است.
مراقب کلمه "آبکاری شده" باشید. اگر کالایی به عنوان "نقره اندود" توصیف شود، نقره استرلینگ نیست. این بدان معنی است که برای ظاهر آن با نقره پوشانده شده است، اما خود قطعه اغلب از نیکل، مس یا فلز دیگری ساخته شده است. این پوشش نقره در نهایت فرسوده خواهد شد.

زنجیر نقره ارزان

قطعات را برای ساخت با کیفیت بررسی کنید. همه گیره ها را تست کنید تا مطمئن شوید که ایمن هستند، اما باز کردن آنها دشوار نیست. زنجیر را صاف قرار دهید تا هرگونه پیچ خوردگی یا خمیدگی در فلز را بررسی کنید. و مطمئن شوید که پایه های گوشواره صاف باشد و به راحتی خم نشود.
زیورآلات نقره جدید باید براق بوده و هیچ نشانه ای از کدر شدن را نشان ندهند. اگر جواهرات مستعمل می‌خرید، کدر شدن لزوماً به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست. شما به سادگی باید آن را تمیز کنید.

https://www.asianews.ir/u/7o2
اخبار مرتبط
لباسی که به تن میکنید تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت و طرز فکر شما است.اکثر افراد به پوشش خود اهمیت میدهند و تنها بعضی از افراد هستند که میدانند چه چیزهایی برای زیباتر شدن استایلشان لازم است.بیشتر افراد یک جامعه درکی از روشهای انتخاب لباس متناسب با استانداردهای فیزیکی خود ندارند و تنها با الگو برداری از لباسهای پشت ویترین استایل رویایی خود را خلق میکنند.اگر کمی تخصصی تر نگاه کنیم یک استایل خاص وابسته به موارد زیادی خواهد بود.اگر به دنبال یک استایل زیباتر هستید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید