صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۸
کد خبر: 11202
گزارشگر: 2
۱۷۸۶
۰
۰
۴
خرید انگشتر

بررسی ۰ تا ۱۰۰ خواص انواع انگشتر یشم: درمانی ، روانی + طالع شناسی

بررسی ۰ تا ۱۰۰ خواص انواع انگشتر یشم: درمانی ، روانی + طالع شناسی
استفاده از زیورآلات و انگشترهای سنگ یشم به زمان‌های دور و تاریخچه‌ای طولانی بازمی‌گردد. امروزه در ساخت انگشترهای مردانه و زنانه نیز از سنگ یشم سبزاستفاده می‌شود. خواص انگشتر یشم تاثیر به سزایی در محبوبیت این سنگ گذاشته که باعث افزایش خرید آن در جوامع شده است. در این مقاله بررسی می‌کنیم که خواص انگشتر یشم چیست و چه فوایدی برا روح و روان دارد؟

به گزارش واحد تبلیغات آسیانیوز ؛ استفاده از زیورآلات و انگشترهای سنگ یشم به زمان‌های دور و تاریخچه‌ای طولانی بازمی‌گردد. امروزه در ساخت انگشترهای مردانه و زنانه نیز از سنگ یشم سبزاستفاده می‌شود. خواص انگشتر یشم تاثیر به سزایی در محبوبیت این سنگ گذاشته که باعث افزایش خرید آن در جوامع شده است. در این مقاله بررسی می‌کنیم که خواص انگشتر یشم چیست و چه فوایدی برا روح و روان دارد؟

 

انگشتر یشم چه خاصیتی دارد؟

 

سنگ یشم یکی از زیباترین سنگ‌های طبیعی است که در ساخت انواع زیورآلات استفاده می‌شود. اما همیشه زیبایی یک سنگ باعث ارزش آن نیست و ویژگی‌های دیگری نیز در معروفیت آن تاثیرگذار است. یکی از این ویژگی‌ها که در سایر سنگ‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، خواص انگشتر یشم سبز است. البته افرادی که از خرید انگشتر سنگ یشم نیز استقبال زیادی می‌کنند، این فاکتور مهم را نیز در نظر می‌گیرند. اما تا بحال به این موضوع فکر کرده‌اید که انگشتر یشم چه خواصی دارد و چرا از آن در ساخت زیورآلات به‌خصوص انگشتر استفاده زیادی می‌شود؟ و یا این که دلیل این همه استقبال از سنگ یشم چیست؟ اطلاعاتی از این دست که به مطالعه‌ی هر کدام می‌پردازیم.
مانند تمام سنگهای طبیعی که ساخت و تولید خود طبیعت بوده و انسان هیچ دخالتی در ساخت آن‌ نداشته است، سنگ یشم نیس دارای خواص درمانی، معنوی و ماورایی و روانشناسی زیادی است. در قسمت‌های بعدی بیشتر با هر کدام از آن‌ها آشنا می‌شویم.

 

فواید انگشتر یشم بر سلامتی

خرید انگشتر

انگشتر یشم با انرژی خاصی که در ساختار خود دارد بر جسم و سلامتی انسان تاثیرات زیادی دارد. البته این خواص به هیچ وجه سلامتی انسان را به خطر نمی‌اندازند. این سنگ با تصفیه کردن بدن و اندام‌ها، جسم را از هرگونه بیماری دور می‌کند. بیماری‌های مربوط به غدد به خصوص آدرنال و طحال را نیز درمان می‌کند و بهبود می‌بخشد. همچنین در مقابله با اختلالات جنسی مردان نیز بسیار مفید بوده است. از دیگر خواص این سنگ شگفت انگیز بر بدن عبارت‌اند از:

. تقویت حس بویایی و قوای جنسی
درمان نازایی و مفید فایده در باروری بهتر
تسکین دردهای عصبی
درمان انواع سردردهای مزمن عصبی و میگرن
بهبوددهنده بیماری‌های قلبی عروقی
تنظیم‌کننده فشار خون
تنظیم سوخت‌وساز بدن
تقویت حافظه
حفظ تعادل در چاکرای چهارم (قلب) و کمک به بهبود سلامت احساسی
تنظیم و پاک‌سازی چاکرای خورشیدی (سوم)
بازسازی و ترمیم سلول‌های عضلانی و استخوان‌ها
درمان یبوست و بیماری‌های مربوط به روده

از مهم‌ترین خواصی که در گذشته‌های دور نیز بر آن باور زیادی داشتند این بود که در درمان بیماری‌های گوارشی مانند نفخ معده، سوزش معده و زخم معده درمان‌گری اثربخشی دارد. از خواص انگشتر یشم می‌توان به درمان گلو‌درد و بیماری‌های مربوط به سیستم تنفسی و ریه و به طور کلی بیماری‌های داخلی بدن مانند درد در عضلات اشاره کرد. این سنگ در درمان اختلالات عصبی مربوط به مغز مانند اختلالات خواب و خستگی بدن نیز بسیار مفید است.

 

خواص پوستی سنگ یشم

خرید نقره

از خواص مهمی که در سنگ یشم بررسی شده است، تاثیر آن بر طراوت پوست است. استفاده از انگشتر یشم به دلیل خاصیت سم‌زدایی که دارد، تمام آلودگی‌ها و لک‌های روی پوست و بافت‌های آن را از بدن خارج می‌کند و باعث شادابی پوست می‌شود. همچنین با از بین بردن بافت‌های مرده‌ی روی پوست باعث شفافیت پوست می‌شود؛ علاوه‌براین در سفت شدن و کلاژن‌سازی بافت ماهیچه‌ای صورت نقش مفیدی دارد.

 

خواص انگشتر یشم سبز در روانشناسی

 

از دیگر خواص سنگ یشم، تاثیر روانشناسی آن بر روح و روان انسان است. بررسی‌ای که توسط محققان و دانشمندان انجام شد این بود که خواص سنگ یشم که در انرژی آن نهفته است، باعث دور شدن افکار منفی و خیال‌بافی‌های پوچ از ذهن انسان می‌شود که این موضوع در آرامش‌بخشی به انسان مفید بوده است. خواص انگشتر یشم، انرژی و قدرت انسان را در انجام کارهای دشوار بسیار افزایش می‌دهد؛ به نوعی در سخت‌کوشی او اثرگذار است. همچنین در افزایش اعتماد به نفس تاثیر زیادی دارد و باعث رابطه‌ی بهتر فرد با دیگران می‌شود. علاوه‌براین عشق و سلامتی و ثروت را به انسان هدیه می‌دهد و شادی را به زندگی او خواهد آورد. اگر به مدیتیشن علاقه‌مند هستید، می‌توانید با در دست داشتن انگشتر یشم انرژی‌های گرم و آرام‌بخش را به خود جذب کنید. فواید انگشتر یشم سبز را در کاهش استرس و آرامش عمومی بدن نیز می‌توان ذکر کرد. این خواص، خرید انگشتر یشم مردانه و زنانه اصل با قیمت ارزان را در این صفحه تحت تاثیر قرار داده است.

 

خواص انگشتر یشم مردانه

 

سنگ یشم یکی از رایج‌ترین سنگ‌هایی است که در ساخت انگشتر مردانه نیز از آن استفاده زیادی می‌شود. در گذشته‌های دور و امپراتوری‌ها از این سنگ به دلیل اعتقادات خاصی که داشتند، در انگشتر یشم مردانه برای حکومترانی استفاده ‌می‌کردند. درواقع پیروزی در جنگ‌ها و صلح‌جویی از دشمنان را نشانی از خوش‌یمنی این انگشتر می‌دانستند. امروزه نیز این انگشترها در بین آقایان رواج زیادی دارد، دلیل آن‌هم تاثیر خواص انگشتر یشم بر کاهش استرس در آن‌ها است. به دلیل مشغله‌های روزانه که باعث خستگی و دغدغه فکری آن‌ها می‌شود، در دست داشتن و بهره‌مندی از انگشتر یشم و خواص آن برای آقایان توصیه بسیاری شده است. علاوه براین موضوع، قوای جنسی آقایان در اثر استفاده از انگشتر یشم تقویت خواهد شد.

 

خواص سنگ یشم در طالع‌شناسی

طالع‌ بینی

سنگ یشم سنگ متعلق به متولدین ماه اسفند، اردیبهشت، خرداد و مهر است. در خواص طالع‌شناسی این سنگ مشخص شده است که خوشبختی و آرامش را برای افراد متولد ماه اسفند و خرداد به ارمغان می‌آورد. همچنین باعث پیروزی و افزایش قدرت آن‌ها در مقابله با مشکلات و سختی‌های آینده خواهد شد. فواید انگشتر یشم برای اسفند ماهی‌ها باعث رونق کسب و کار و طول عمر بسیار آن‌ها خواهد بود.

 

باورهای قدیمی در مورد خواص انگشتر یشم

 

در گذشته‌های دور سنگ یشم به عنوان سنگی بسیار گرانبها شناخته می‌شد. در کشور چین و امپراتوری‌های آن زمان استفاده از انگشتر یشم بسیار بسیار رایج بود و استفاده از این انگشتر فقط به اشراف و خانواده‌های ثروتمند تعلق داشت. بر روی این انگشترها دیده شده که از نقوش خاص استفاده می‌کردند. طراحی این نقوش به نوعی خاصیتی طلسم ‌مانند داشت؛ مثلا اگر بر روی انگشتر نقش انسان حکاکی می‌شد اعتقاد بر این بود که دردها و بیماری‌ها از انسان دور می‌شوند، و یا اگر نقش عقرب بر آن دیده می‌شد به معنای در امان بودن از نیش عقرب و گزند آن بود. امروزه بانوان چینی انگشتر یشم را در ازدواج به معنای جایگاه و مقام بالای اجتماعی می‌دانند.

 

مقایسه فروش انگشتر یشم اصل در سایت سیلور ۱۱۰

 

خواص انگشتر یشم در بسیاری از مقالات و پژوهش‌های انجام شده به طور دقیق بیان شده است اما برای بسیاری از افراد این موضوع دقیق‌تر قابل بررسی است و به دنبال مطالب و دانستن تخصصی‌تر درباره‌ی انگشتر یشم اصل هستند. در این خصوص تیم بزرگ (silver110.ir) با کادر متخصص و باتجربه‌ی خود پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما درباره‌ی انگشتر یشم می‌باشند. همچنین این مجموعه با تولیدات خاص و طراحی‌های منحصر به فرد، انواع انگشتر نقره یشم زنانه و مردانه را که دارای ضمانت اصالت کالا هستند و از سنگ اصل طبیعی در آن‌ها استفاده شده، در دسته‌بندی سایت خود قرار داده است. قیمت‌گذاری تمامی این محصولات در این وبسایت بر اساس بروزرسانی‌های جدید انجام شده و در ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رسند. تخفیفات ویژه‌ و خدمات پس از فروش نیز برای محصولات درنظر گرفته شده است.

 

نتیجه‌گیری

 

در این مطلب با خواص انگشتر یشم آشنا شدیم و دانستیم که در دفع انواع بیماری‌ها و درمان آن‌ها نقش بسیار مهمی دارد. همچنین باعث افزایش اعتماد بنفس، کاهش استرس و بهبود فشارخون در انسان خواهد شد. البته تمامی این خواص را می‌توانید از انگشتر یشم اصل دریافت کنید؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر دراین‌باره و انجام سفارشات خود می‌توانید به فروشگاه اینترنتی خرید نقره‌جات سیلور110 مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

فروشگاه اینترنتی خرید نقره‌جات سیلور110
https://www.asianews.ir/u/7oi
اخبار مرتبط
در این مطلب میخواهیم در مورد خرید انواع انگشتر برای شما مطالبی را ارائه دهیم که قطعا می‌تواند مفید باشد. محتوایی که برای شما آماده کرده ایم، صرفا جهت راهنمایی بیشتر برای شما است. پس توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و از مطالبی که درباره انواع انگشتر در اختیار شما قرار می‌دهیم، نهایت استفاده را ببرید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید