صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۷:۰۵
کد خبر: 11206
گزارشگر: 213
۱۹۶۴
۲
۰
۸
نامه اختصاصی دیگر کوین ترودو برای آسیانیوز

شما به زبان خود آویزان شده اید!

شما به زبان خود آویزان شده اید!
کوین ترود، کارافرین معروف، در جدید ترین نامه ای که برای «آسیانیوز» ارسال کرده نوشته است: از گفتن داستان زندگی تان پرهیز کنید؛ شما به زبان خود آویزان شده اید.

به گزارش آسیانیوز، کوین ترودو در تازه ترین نوشته اش این گونه می گوید: آنچه شما می گویید همان چیزی است که به دست می آورید.

مواظب حرفهایتان باشید. بیشتر مردم «داستان خود را به گونه‌ای تعریف می‌کنند» که باعث می‌شود همه چیزهایی که نمی‌خواهند ، در زندگی‌شان داشته باشند و همانگونه در زندگی‌شان باقی می مانند. احتمالاً شما داستان خود را بارها و بارها برای خود و هر کسی که گوش می دهد گفته اید. شما تمام اتفاقات بدی که برایتان افتاده است را به دیگران می گویید.

--------

بیشتر بخوانید:

یک جمله قدرتمند چیه؟

---------------------------------------------

شما به زبان خود آویزان شده اید! کوین ترودو asianews

درمورد اینکه دیگران چگونه در حق شما کاراشتباهی کرده اند و اینکه چگونه با شما ناعادلانه رفتار شده است واینکه همه چیز بر ضد شما عمل می کند. شما دیگران را مقصر می دانید. شما بارها و بارها آسیب هایی را که در گذشته متحمل شده اید تکرار می کنید.

بهش فکر کن. اگر می خواهید همه چیز در زندگی تان تغییر کند، باید از گفتن داستان ترحم انگیزخود دست بردارید. بیشتر مردم در گذشته زندگی می کنند و بارها و بارها تمام اتفاقات بدی که برایشان افتاده است را تکرار می کنند.

همانطور که داستان خود را تعریف می کنید، هرگز هیچ مسئولیتی در قبال اشتباهی که در زندگی شما رخ داده است را بر عهده نمی گیرید. همیشه این "کس دیگری" است که کاری با شما انجام داده است. شما دولت، رئیس، شرکت، خانواده، محل تولدتان و سایر افراد را مقصر می دانید. این هرگز مربوط به شخص دیگری نیست. همیشه در مورد شماست. آنچه در گذشته در زندگی خود تجربه کرده اید، آنچه اکنون تجربه می کنید و آنچه در آینده تجربه خواهید کرد صرفاً بازتابی از آنچه در درون شما می گذرد است.

ارتعاش یا فرکانس درونی شما تمام موقعیت ها و شرایطی را که در زندگی خود تجربه می کنید ایجاد می کند. تمام زندگی شما فقط یک آینه است که احساسات، ارتعاشات و فرکانس های درونی شما را منعکس می کند. اگر می خواهید آنچه را که تجربه می کنید تغییر دهید، با تغییر نحوه صحبت کردن شروع کنید.

کلماتی را که می گویید تغییر دهید. از گفتن داستان خود به روشی که همیشه دارید دست بردارید. شما به زبان خود آویزان شده اید.

آنچه شما می گویید همان چیزی است که به دست می آورید. زبان و کلمات شما یک نیروی خلاق هستند.

از آنها هوشمندانه استفاده کنید همانگونه که انسانهای فوق العاده موفق از آنها استفاده می کنند. "عادات موفقیت" جدید خود را از امروز شروع کنید. اگر می خواهید همه چیز در زندگی شما تغییر کند، باید چیزهایی را در زندگی خود تغییر دهید.

با تغییر نحوه صحبت کردن و کلماتی که استفاده می کنید شروع کنید. کارهایی را انجام دهید که افراد موفق انجام می دهند و شما همان چیزی را خواهید داشت که آنها دارند. /

شما رو در اوج خواهم دید
دوست شما، کوین ترودو
 

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/7on
اخبار مرتبط
«کوین تــرودو» کارآفرین معروف در نامه جدید دیگرش که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده، نوشته است: افراد موفق یک ویژگی مشترک دارند؛ آنها تحت تأثیر افراد منفی قرار نمی گیرند؛ اما فرد ناموفق اصطلاحاً SNIOP است و این کلمه کوتاه شده عبارت «تاثیرپذیر در برابر اثر منفی سایر افراد» است.
«کوین تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده، نوشته است از «خواستن» دست بکشید؛ افراد موفق همیشه مشغول انجام کاری هستند که بقیه افراد هنوز درباره آن صحبت می کنند.
«کویــن تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده به تهیه فهرستی از ۶ تا از مهم ترین کارها که در آنها رازهایی نهفته، تاکید کرده است.
کوین ترودو، کارآفرین و تاجر، در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، بیشتر افراد موفق انرژی جسمی و روحی زیادی دارند و دارای استقامت روحی و بردباری هستند.
کوین ترودو در جدیدترین یادداشتش برای آسیانیوز نوشته است که موفقیت یک مسیر است؛ نه یک مقصد و تحقق تدریجی یک رویا است و در حال حاضر شاد بودن است؛ در این صورت آدم ها درگیر فرآیند آفرینش و تجلی خواسته خود هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محمد ثابتی
۱۴۰۱/۰۵/۱۳
5
0
1

❤️ استاد بزرگ

Tina
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
0
1

Aliiiiii bud merciiiii


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید