صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۳:۳۱
کد خبر: 11207
گزارشگر: 213
۱۲۸۷
۰
۰
۲
عروسی جدید هنرمند ترکیه ای

ازدواج دیگر خواننده‌ی ۶۰ ساله ترک با یک مجری جوان+عکس

ازدواج دیگر خواننده‌ی ۶۰ ساله ترک با یک مجری جوان+عکس
سدا سایان، خواننده‌ی معروف و قدیمی ترکیه پس از چند ازدواج این بار با مجری و خواننده‌ی نه چندان معروف ترک با نام چاغلار اوکتان که ۲۵ سال از او کوچکتر است، ازدواج کرد.

به گزارش آسیانیوز، در ماه های گذشته خواننده‌ی معروف و قدیمی ترکیه سدا سایان برای بار هفتم بر سر سفره‌ی عقد نشست. سدا سایان با مجری و خواننده‌ی نه چندان معروف ترک چاغلار اوکتان که ۲۵ سال از او کوچکتر است ازدواج کرد.

 سدا سایان و چاغلار اوکتان در ماه های گذشته ازدواج کردند. قرار بر این بود مراسم عروسی در شهر پراگ برگزار شود اما به دلیل مشکلات ویزا گرفتن سدا سایان ، مراسم عقد و عروسی در شهر استانبول برگزار شد.

ازدواج دیگر خواننده‌ی ۶۰ ساله ترک با یک مرد جوان

چاغلار اوکتان که اکنون ۳۵ ساله است یک ازدواج ناموفق داشته است. از آن ازدواج نیز صاحب پسری به نام آرتور می باشد.

--------------------

بیشتر بخوانید

سن واقعی افراد «سن بیولوژیک» است؛ نه تقویمی!

------------------------------------------

سدا سایان
در روزهای گذشته آرتور پسر اوکتان در پاسخ به توییت یک کاربر که نوشته بود: “دیگر به مشکل بر نخواهی خورد، مامان سدا پشتته!” نوشت: “سدا مادر من نیست.من بهش میگم خواهر. مادر واقعیم حامی من هستش نه آبجی سدا!”/

وقت صبح
https://www.asianews.ir/u/7om
اخبار مرتبط
اولینا زلنسکا در مصاحبه با نشریه ووگ، درباره روابط عاطفی با رئیس‌جمهوری اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، صحبت کرد.
جنیفر لوپز در حالی به استقبال زندگی مشترک رفت که در یک اظهار نظر گفت: وقتی صحبت از زیبایی و جوانی در میان است «تاریخ انقضایی» وجود ندارد.
حسین فرحبخش، تهیه‌کننده‌ سینما، زنان سینماگر را در موضوع تعرض و تجاوز جنسی مقصر دانست و گفت: اگر کسی خودش غلطی کرده و حالا پشیمان شده، نامش تعرض جنسی نیست، احمقی آن فرد است و همه زنان اعتراض کننده باید مجازات شوند!
معیاری از سلامتی می‌تواند بیش‌تر یا کمتر از سن تقویمی افراد باشد؛ ایده پزشکی سن بیولوژیکی این است که سلول‌ها و اندام‌ها دارای سنی هستند که متفاوت از سن معمولی‌ است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید