صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۶
کد خبر: 11208
گزارشگر: 306
۳۸۶
۰
۰
۱

کمک 1 میلیارد ریالی شرکت فولاد آلیاژی ایران به آزادی 2 زندانی جرایم غیر عمد در یزد

کمک 1 میلیارد ریالی شرکت فولاد آلیاژی ایران به آزادی 2 زندانی جرایم غیر عمد در یزد
یزد - شرکت فولاد آلیاژی ایران مبلغ 100 میلیون تومان را در قالب پویش هر هیئت آزادی یک زندانی به ستاد دیه استان یزد اهدا نمود
آسیانیوز / یزد ؛ همزمان با پنجمین روز از ماه محرم، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد به همراه مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در آیین "محفل اشک" که به همت روابط عمومی این شرکت هر روز صبح ویژه برنامه هایی نظیر نمایشگاه عکس قدیم محرم یزد، زیارت عاشورا و پرده خوانی دارد، حضور یافت.
سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از شرکت فولاد آلیاژی ایران به دلیل حمایت مالی و همکاری در ساخت برنامه تلویزیونی" نذری ماندگار" برنامه ای که به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد میپردازد اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های ستاد دیه فرهنگ سازی در خصوص جلوگیری از ورود افراد با محکومیت های مالی به زندان است که در این راستا نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها هستیم.
این مقام مسئول در ادامه گفت: پویش"هر هیئت‌آزادی یک زندانی" برای سومین سال متوالی در استان یزد در حال اجراست و در تلاشیم تا با مشارکت هیئات مذهبی،صاحبالن روضه خوانی های قدیم در کنار عزاداری پر شور زمینه آزادی تعدادی از محکومین مالی جرائم غیر عمد را از زندان فراهم نماییم.
علیرضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این نشست رسالت های شرکت فولادآلیاژی ایران در زمینه مسئولیت های اجتماعی را تشریح نمود و از زحمات دستندرکاران ستاد دیه استان و امور رسیدگی به آزادی زندانیان غیر عمد قدردانی کرد.
در ادامه این نشست مبلغ 100 میلیون تومان از سوی شرکت فولاد آلیاژی ایران جهت آزادی 2 محکوم مالی جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا گردید.
گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از علی رضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد و حمید رضا استادیان مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

 

کمک 1 میلیارد ریالی شرکت فولاد آلیاژی ایران به آزادی 2 زندانی جرایم غیر عمد در یزد , سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد, علیرضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران

https://www.asianews.ir/u/7oo
اخبار مرتبط
یزد - معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار یزد آخرین وضعیت بارش های سیل آسای اخیر در این استان را مورد ارزیابی قرار داد
یزد - رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابرکوه از کشف آبراهه‌ای زیبا در اقامتگاه-سکونتگاه زیرزمینی زیر بافت تاریخی ابرکوه خبر داد
یزد - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به پتانسیل بالای استان یزد از نظر گردشگری مذهبی گفت: «امسال بالغ‌بر ۱۰۰ برنامه و سوگواره ویژه ایام محرم و صفر در این استان برگزار خواهد شد.»
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید