صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۳
کد خبر: 11235
گزارشگر: 306
۴۳۰
۰
۰
۱

برگزاری آیین اختتامیه رویداد ایده‌‌شو یزد زیبای من و تقدیر از برگزیدگان

برگزاری آیین اختتامیه رویداد ایده‌‌شو یزد زیبای من و تقدیر از برگزیدگان
​یزد - آیین اختتامیه رویداد ایده‌‌شو یزد زیبای من با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، ، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد و تنی چند از مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های وابسته شهرداری یزد برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ در این مراسم محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش، سیفی رییس شورای اسلامی شهر، و تجملیان رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها طی سخنانی به اهمیت استفاده از نظرات و ایده های خلاقانه شهروندان و به طور ویژه دانش آموزان در مدیریت شهری پرداختند.
در ابتدای مراسم نیز مجید بیکی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، ضمن خیرمقدم به مدعوین و برگزیدگان، گزارشی از روند این رویداد به حاضرین ارائه داد.
استقبال از این رویداد با دریافت ۳۳۰ ایده، رشد تقریبی ده برابری در مشارکت شهروندان را نسبت به رویدادهای مشابه قبلی در پی داشته است که ۶۷ نفر در بخش آزاد و ۲۶۳ دانش‌آموز در این رویداد شرکت نمودند. بیشترین تعداد ایده در حوزه المان و مبلمان با  ۱۵۲ ایده بوده و ۹۱ ایده در حوزه طراحی و زیباسازی، ۳۶ ایده‌ی در زمینه رنگ‌آمیزی و نورپردازی و ۳۵ ایده‌ی پیرایش شهری و ۱۶ ایده در زمینه آرایه های تبلیغاتی ارائه شده است‌.
پس از طی سه مرحله داوری در مراسم اختتامیه از ۳ نفر در بخش آزاد (با اهدای جوایز ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریالی) و ۱۰ نفر در بخش دانش‌آموزی (با اهدای جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای هرکدام) به‌عنوان صاحبان ایده‌های برتر تقدیر شد. همچنین از یک برگزیده ویژه بخش دانش آموزی نیز در این مراسم تجلیل شد.
شایان ذکر است این رویداد با محوریت مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد و با هدف پرورش خلاقیت و مشارکت شهروندان و بهره‌مندی از ایده‌های آنها در زمینه زیباسازی و رفع ناهنجاریهای بصری سطح شهر؛ با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیریت نوسازی و تحول اداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برگزار گردید.
دانش آموزان (تانیا رضایی با ایده ی نیمکت اتوبوس و طرح های کاشی شکسته ، تسنیم تجملیان با ایده ی پارک المان ریاضی ، عسل آقابابایی با ایده ی آبخوری مدرن ، شبیر جوکار با ایده ی تابلو راهنمای نوری بافت تاریخی) از مدارس جوادالائمه، سعید زارع با ایده ی دست انداز سه بعدی از مدرسه سمپاد ذوالفقاری میبد ، مهسا زارع با ایده ی خط عابر پیاده رنگی با نور از مدرسه فرزانگان ، ثمینا زریو با ایده ی آلبوم نیاکان از مدرسه دکتر شاهی، محمدعلی طهماسبی با ایده ی چراغ پارکی طرح بادگیر از مدرسه سمپاد شهید ذوالفقاری میبد، متین جعفری با ایده ی نیمکت های یزد جهانی از هنرستان شهدای نعیم آباد به عنوان برگزیدگان بخش دانش آموزی رتبه اول تا نهم از آموزش و پرورش استان یزد را به خود اختصاص دادند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

 برگزاری آیین اختتامیه رویداد ایده‌‌شو یزد زیبای من و تقدیر از برگزیدگان , محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش، سیفی رییس شورای اسلامی شهر، تجملیان رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها

https://www.asianews.ir/u/7pf
اخبار مرتبط
یزد - جشن دانش آموختگی دانشگاه فرهنگیان ویژه ورودی های ۱۳۹۷ در دانشگاه تربیت معلم پردیس شهیدان پاکنژاد برگزار شد
یزد - آیین استانی آغاز طرح پایگاه مدرسه تابستانه «طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان » با حضور معاون آموزش ابتدایی ، معاونین و کارشناسان نواحی یک و دو استان یزد در آموزشگاه دخترانه رحمانی زاد برگزار شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید