صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۵
کد خبر: 11283
گزارشگر: 213
۹۲۹
۰
۰
۲
در بهرمانِ کرمان

علت درگیری در رفسنجان و جان باختن ۱۰ نفر

علت درگیری در رفسنجان و جان باختن ۱۰ نفر
در پی درگیری «شخصی» در بهرمانِ رفسنجان در استان کرمان، ۱۰ کشته برجای گذاشت.

به گزارش آسیانیوز، طی یک درگیری «شخصی» بر سر «اختلافات ملکی» در بهرمانِ رفسنجان در استان کرمان، ۱۰ نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند.

براساس گزارش ها در ایران، رحمان جلالی، معاون استاندار کرمان گفته است که این درگیری عصر روز یک‌شنبه، ۱۶ مرداد حوالی یک چاه موتور کشاورزی در احمدآباد شورِ رفسنجان رخ داده و طی آن یک «تبعه غیرمجاز افغان» در پی «اختلاف ملکی و شخصی» با چند نفر دیگر از اتباع، ابتدا دو نفر از کارگران موتور و پس از آن چند شهروند ایرانی را که در محدوده زمین‌های کشاورزی بوده‌اند، با ضربات چاقو به قتل رسانده و با ورود چند تبعه دیگر افغان به ماجرا، به ‌آن‌ها نیز حمله کرده است.

بر اساس اعلام رحمان جلالی در این درگیری در مجموع شش شهروند افغان و چهار شهروند ایرانی به قتل رسیده و هشت نفر مجروح شده‌اند.

معاون استاندار کرمان هم‌چنین گفته است که ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است.

بر اساس اعلام معاون استاندار کرمان، ضارب پیش از بازداشت اقدام به خودزنی کرده و پس از بازداشت به بیمارستان منتقل شده است.

در همین حال خبر می‌رسد که شورای تأمین استان کرمان پس از وقوع این قتل‌ها تشکیل جلسه داده است./

https://www.asianews.ir/u/7qr
اخبار مرتبط
براساس گزارش سایت حقوق بشری، یک زن اهل شهر کرمانشاه به دلیل «پسردار نشدن» به طرز فجیعی به دست همسرش به قتل رسید و درباره جزییات این قتل روایات تکان دهنده ای بیان شده است.
در حالی که هیچ‌کس نمی‌دانست اعضای خانواده پنج نفره چگونه حلق آویز شده اند و مرگ آنها خودکشی است یا یک جنایت مخوف! در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌ها درباره پشت پرده این حادثه تلخ ادامه داشت که حدودا منجر به نتایجی شد.
رییس کل دادگستری استان اصفهان عصر دیروز در پی اعلام گزارش مردمی(در عصر جمعه ۱۷ تیر) در خصوص حلق آویز شدن اهالی یک خانواده در نجف آباد توضیحات بیشتری ارائه کرد.
در حالی که ابعاد تازه قتل دختر نوجوان به دست پدرش مشخص شده است، این حادثه هولناک بار دیگر موضوع فرزندکشی و قتل‌های ناموسی را در صدر اخبار اجتماعی ایران قرار داده است.
در درگیری مرزی روز گذشته در مرز افغانستان، گروهبان یکم محمد صیادی از مرزبانان منطقه سیستان احتمالا به دست اشرار و نیروهای طالبان به قتل رسیده است.
روزگارانی بود که تنها مواد مخدر سنتی خاصی عرضه و توزیع می شد و افیون دردی جانکاه برای مردم بود.
وهاب فرامرزیان، ستوان یکم و افسر هوافضای سپاه پاسداران در یکی از روستاهای مراغه در استان آذربایجان شرقی به طرز مشکوکی کشته شده است.
یزد - رییس کل دادگستری استان از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل پس از گذشت 3 سال خبر داد
علاوه بر علی کمانی، عضو یگان هوافضا که سپاه پاسداران روز یکشنبه ۲۲ خرداد از کشته شدن او «حین مأموریت» خبر داد، در این روز اعلام شد محمد عبدوس، از «کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح»، نیز «حین انجام مأموریت» کشته شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید