صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۱
کد خبر: 11299
گزارشگر: 213
۵۴۳
۰
۰
۲
اظهارات استاد دانشگاه و کارشناس روابط بین الملل

غرب باید از سیاست تغییر رژیم ایران دست بکشد!+ویدیو

غرب باید از سیاست تغییر رژیم ایران دست بکشد!+ویدیو
یک کارشناس روابط بین الملل گفت: علت شکست اقتصادی ایران در سیاست های غرب است و غرب باید از سیاست تغییر رژیم در ایران دست بکشد!

به گزارش آسیانیوز، مهدی ذاکریان استاد دانشگاه و کارشناس روابط بین الملل با اشاره به اینکه اساس شکست اقتصادی ایران در سیاست های نادرست غرب است گفت: غرب باید از سیاست تغییر رژیم دست کشیده و با ایران به عنوان یک نظام مستقل و پایدار همکاری کند./ 

این گفت و گو  که در کافه خبر خبرآنلاین منتشر شده در ادامه آمده است:

 

 


https://www.asianews.ir/u/7r6
اخبار مرتبط
همزمان با بی نتیجه ماندن مداکرات برجام، قیمت‌ دلار امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱، در بازار آزاد افزایشی شد.
پس از پنج روز، تازه‌ترین دور مذاکرات احیای برجام در وین پایان یافت و مذاکره‌کنندگان ایران و اروپا به زودی این شهر را ترک می‌کنند؛ در حالی که منابع اتحادیه اروپا می‌گویند متن پیش‌نویس توافق، نهایی شده و حالا ایران باید تصمیم بگیرد.
به دنبال دو انفجار در پایگاهی متعلق به شبه‌نظامیان حوثی در یمن که تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران هستند، منابع آگاه اعلام کردند در این انفجارها شش کارشناس ایرانی و لبنانی و همچنین ده‌ها شبه‌نظامی حوثی کشته شدند.
توافق آتش‌بس جهاد اسلامی فلسطین و اسرائیل که با میانجی‌گری مصر به دست آمد از شامگاه یکشنبه به اجرا گذاشته شد تا به منازعه‌ای که شدیدترین درگیری در غزه از جنگ ۱۱ روزه سال گذشته بوده است، پایان داده شود.
همچنانکه درگیری‌های کنونی اسرائیل و غزه در حالی رخ می‌دهد که اسرائیل در یک بحران سیاسی طولانی گرفتار شده است و رای‌دهندگان در پاییز پیش رو برای پنجمین بار پای صندوق‌های رای می روند؛ حماس باید هم‌زمان هم آتش جهاد اسلامی را مهار کند و هم مراقب باشد تا با سرکوب جهاد اسلامی فلسطینی‌ها را خشمگین نکند.
برخی گزارش های رسانه های خارجی مدعی شدند در پی برگزاری دور پایانی مذاکرات برجامی آژانس بین المللی انرژی اتمی خواهان اطلاعات بیشتری از مراکز هسته‌ای اعلام نشده ایران است؛ در حالی که ایران اصرار دارد این تحقیقات باید خاتمه یابد و موضوع را به گفت‌‌وگوهای کنونی احیای برجام در وین کشانده است.
دیپلمات‌های اتحادیه اروپا به خبرگزاری بلومبرگ گفته‌اند فاصله بین ایران و آمریکا از زمان آخرین دور مذاکرات هسته‌ای در وین بیشتر شده و اگر قرار باشد توافقی به‌دست بیاید، یا ظرف ۷۲ ساعت آینده حاصل می‌شود، یا دیگر توافق امکان‌پذیر نخواهد بود.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید، مانند برخی دیگر از مقامات آمریکا از جمله رییس‌جمهوری این کشور، در آستانه برپاشدن دور آخر مداکرات با ایران، از باقی‌ماندن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید