صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۲
کد خبر: 11318
گزارشگر: 213
۹۹۲
۰
۰
۴
علت ریزش بیت کوین و اصلاحات شدید در بازار

سقوط بازار رمزارزها

سقوط بازار رمزارزها
بازار رمزارز پس از چند روز سبز، بالاخره وارد یک فاز اصلاحی شدید شد و تحلیلگران گفتند این فاز اصلاحی ناشی از احتیاط سرمایه‌گذاران به دلیل نزدیک شدن به روز چهارشنبه است که داده‌های مهم درباره تورم در آمریکا منتشر می‌شود.
به گزارش آسیانیوز، پس از تلاش‌های چند روزه بیت‌کوین برای تثبیت خود بالای سطح ۲۳هزار و ۲۳هزار و۵۰۰ دلار، بالاخره این رمزارز نتوانست سطح حمایتی خود را نگهدارد. در ادامه سایر ارزهای بازار رمزارز نیز وارد اصلاح شدید شدند.


بازار رمزارز پس از چند روز سبز، بالاخره وارد یک فاز اصلاحی شد. به گفته تحلیلگران این فاز اصلاحی ناشی از احتیاط سرمایه‌گذاران به دلیل نزدیک شدن به روز چهارشنبه است. گفتنی است امروز داده‌های مهم درباره تورم در آمریکا منتشر می‌شود.

 احتیاط سرمایه‌گذاران در بازار رمزارز
سرمایه گذاران در آستانه انتشار داده های کلیدی تورم روز چهارشنبه در آمریکا محتاط هستند. در حالی که بسیاری از اقتصاددانان انتظار دارند قیمت مصرف کننده در ماه جولای فقط ۰٫۲ درصد افزایش یابد، در مقایسه با ۱٫۳ درصد در ماه ژوئن، سایر شاخص های تورم اخیر، فراتر از انتظارات بوده‌اند که نشان می دهد فدرال رزرو نرخ های بهره را بیشتر افزایش خواهد داد.

به  نقل از تجارت نیوز، شاخص قیمت مصرف کننده یکی از سه مجموعه داده مربوط به تورم است که در روز چهارشنبه منتشر می‌شود، به همراه شاخص قیمت تولید کننده و هزینه‌های هر واحد نیروی کار که تمام دستمزدهای پرداختی به کارکنان را اندازه گیری می کند. در ادامه این اتفاقات بازارهای سهام ایالات متحده یک شبه سقوط کردند.

بیت‌کوین در حال حاضر در بالای سطح ۲۲هزار و ۵۰۰دلار قرار دارد. اگر این رمزارز نتواند خود را به بالای ۲۳هزار دلار برساند، انتظار آزمایش سطح ۲۲هزار و ۵۰۰دلار و سپس ۲۲هزار دلار وجود خواهد داشت.

 دامیننس بیت‌کوین و روند پیش‌رو
شاخص دامیننس نیز تا به این لحظه در زیر سطح ۴۱٫۵ درصد قرار دارد. انتظار می‌رود این شاخص با تحرکات بیت‌کوین همسو باشد. آلت‌کوین‌ها نیز با ریزش روز گذشته بیت‌کوین اکثرا وارد اصلاحات شدیدی شدند و به سطوح حمایتی چند روز قبل خود بازگشتند.

اتریوم که تا سطح ۱هزار و ۸۰۰دلار نیز رسیده بود، در حال حاضر بالای سطح حمایتی ۱هزار و ۶۵۰دلار خود قرار دارد. در سمت صعودی این رمزارز، سطح ۱هزار و ۷۰۰دلار اولین مقاومت پیش‌رو قیمت است. در سمت نزولی اما اگر اتریوم سطح ۱هزار و ۶۵۰ دلار را از دست بدهد، احتمال رسیدن قیمت به سطح ۱هزار و ۵۹۵دلار وجود خواهد داشت.

کاردانو، سولانا، بایننس‌کوین نیز که در روزهای گذشته در سطوح حمایتی خود در حال تثبیت بودند، امروز هرکدام در سطح حمایتی پایین‌تری از چند روز گذشته خود قرار گرفتند. نزدیک‌ترین حمایت قیمت در کاردانو، سطح ۰٫۴۹ دلار، در سولانا سطح ۳۸دلار قرار دارد./
https://www.asianews.ir/u/7rp
اخبار مرتبط
از جمله پروتکل‌هایی که مبتنی بر بلاک چین و وب است و در زمینه‌ داده‌های اطلاعاتی فعالیت می‌نماید، اوشن پروتکل با نماد OCEAN است که در این نوشتار با آن آشنا می‌شویم.
اگر می‌خواهید با نحوه خرید تتر و بیت کوین آشنا شوید، به جای درستی آمده‌اید. برخلاف قیمت بیت‌کوین و یا اتریوم که تغییرات روزانه‌ی قیمت در آن‌ها بسیار بالا است، قیمت تتر یک استیبل کوین به شمار می‌رود که هدف آن حفظ ارزش ثابت در بازار کریپتو است. ما در ادامه به بررسی ایکه چگونه می‌توانیم بیت کوین و تتر بخریم می‌پردازیم.
بیت کوین در مقیاس هفتگی با رشد 12 درصدی مواجه است و یک بار دیگر فعالان بازار را به این فکر انداخته که احتمالا در حال کف سازی در همین حدود قیمت 20 هزار دلار است تا دوباره وارد فاز صعودی شود.
به افرادی که قصد دارند سرمایه خود را در راه خرید و فروش ارز دیجیتال قراردهند پیشنهاد می‌کنیم، صرافی اوکی اکسچنج را با چندین سال سابقه کاری موفق انتخاب کنند.
هولدرهای بیت ‌کوین همزمان با سقوط قیمت این ارز دیجیتال به ۱۷،۵۰۰ دلار، بیش از ۷٫۳ میلیارد دلار ضرر کردند که «بزرگترین ضرر دلاری تحقق‌یافته در تاریخ بیت ‌کوین» است.
از زمان ظهور بیت‌کوین تاکنون 452 بار مرگش را اعلام کرده اند.
امروز بیت کوین مقاومتی ۱۹ هزار دلاری را هم از دست داد و با ۱۱ درصد افت، به قیمت ۱۸ هزار و ۸۹۱ دلار رسید.
قتل‌عام بازار رمزارزها بی‌وقفه ادامه دارد؛ این در حالی است برخی کارشناسان به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کنند در دوران نزولی بودن بازار خرید کنند تا میانگین هزینه‌هایشان را به دست آورند و در بلندمدت سود ببرند.
تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند بهای بیت‌کوین ممکن است به زیر ۲۰ هزار دلار هم برسد؛ کاهش شدید بهای بیت‌‌کوین در کنار افزایش قیمت برق و خاموشی‌ها در ایران به کاهش درآمد‌های دولت منجر خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید