صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۶
کد خبر: 11340
گزارشگر: 213
۲۷۴۴
۰
۰
۵
مدل معروف گفت زنان در عصر فعلی جوان می مانند

۷۰ سالگی، یعنی ۵۰ سالگی/زنان پیر نمی شوند!

۷۰ سالگی، یعنی ۵۰ سالگی/زنان پیر نمی شوند!
مدل معروف و همسر سابق جورج بست، ستاره فوتبال، در مصاحبه با مجله «هلو» (Hello) گفت که زنان ۷۰ ساله این روزها مانند زنان ۵۰ ساله هستند و جوانی شان ماندگار است.
به گزارش آسیانیوز، انجی بست، مدل زیبایی می‌گوید زنان مجبور نیستند به سن مشخصی فکر کنند.

«اگر می‌خواهید سالم باشید، باید با مصرف مواد غذایی و مکمل‌های مناسب و نوشیدن مقدار زیادی آب، از درون تندرست باشید»

انجی بست هم‌زمان با عکس‌ انداختن با مایو در جشن تولد ۷۰ سالگی‌اش، گفت که «قصد ندارد» ناپدید شود.

این مدل سابق و همسر سابق جورج بست، ستاره فوتبال، در مصاحبه با مجله «هلو» (Hello) گفت که هدفش «تبدیل ۷۰ سالگی برای زنان به ۵۰ سالگی دگرباره» است. بست که زمانی در لس‌آنجلس مربی [بدن‌سازی] شخصیِ «شر» بود، حالا نزدیک خانه‌اش در «هنلی‌آن‌تیمز» (Henley-on-Thames)، باشگاه خودش را دارد.

او در مصاحبه‌ تازه‌ای با این مجله همراه پسرش کالوم (Calum)، گفت: «همه‌چیز تغییر کرده است. نیازی نیست ما دخترها فقط چون به سن خاصی رسیده‌ایم، گوشه‌ای پژمرده و ناپدید شویم.»

«خیالتان را راحت کنم، من خیال ندارم چنین کاری کنم. مانند بسیاری از زن‌های این جامعه هنوز خیلی کارها مانده که می‌خواهم بکنم.» «هرچه سنم بیشتر می‌شود، مصمم‌تر می‌شوم که برای حفظ سلامتی و جوانی‌ بیشتر تلاش کنم.»

«می‌خواهم به صد سالگی برسم، و [در آن سن نیز] همچنان خوش‌ظاهر‌ باشم.»

او گفت که از طب جانشینی موسوم به «طب عملکردی» (functional medicine) استفاده می‌کند، رویکردی که مدعی است «منشا اصلی بیماری» و درمان آن را درمی‌یابد.

بست افزود: «اگر می‌خواهید سالم باشید، باید با مصرف مواد غذایی و مکمل‌های مناسب و نوشیدن مقدار زیادی آب، از درون تندرست باشید.» «بدن ما مانند خودرو است و باید بهترین غذا را بخورد تا خوب کار کند.»

این مدل زاده لندن، از ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۶ همسر ستاره فقید فوتبال ایرلند شمالی بود. کالوم، تنها پسر این زوج، در سال ۲۰۱۷ با مادرش در مسابقه تلویزیونی «برادر بزرگ مشهور» (Celebrity Big Brother) شرکت کرد.

او در مصاحبه با این مجله گفت که مادرش «بازیگری بزرگ است و همیشه پیروزمی‌شود».

«در سراسر زندگی‌ام او زنی برخوردار از سلامت و رفاه بوده است و استاد مطلق آگاهی به اینکه با آنچه به بدن‌مان می‌دهیم، می‌توانیم به بهترین جلوه و حس در آن برسیم.»

کالوم افزود:«هیچ کس باور نمی‌کند او ۷۰ ساله باشد.»

این شخصیت تلویزیونی ۴۱ ساله همچنین گفت که خلاص شدنش از گرداب مشروب و مواد مخدر که پس از مرگ پدرش در سال ۲۰۰۵ در آن فرو رفته بود را مدیون مادرش است.

کالوم گفت: «خیلی پدرم را دوست داشتم، اما او سبک ضیافت و بریز و بپاش را در زندگی انتخاب کرد و مادرم مدل زندگی سالم را.»

او افزود که خودش هم «قدری دردسرآفرین» بوده است، اما «بست» در نهایت توانسته است به او نشان دهد «که سلامت داشتن بهترین است و از این بابت خیلی از او سپاسگزار» است./
https://www.asianews.ir/u/7sb
اخبار مرتبط
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که استفاده از ردیاب تناسب اندام (fitness tracker)، افراد را ترغیب می‌کند که هر روز ۴۰ دقیقه بیشتر راه بروند.
مردان برای آنکه بتوانند زنها را مانند آهنربا به سمت خودشان جذب کنند، باید از چند خصوصیت مهم برخوردار باشند.
یزد - رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گفت: 3 آرایشگاه زنانه به علت تخلفات صنفی و همچنین تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی پلمپ شد
سدا سایان، خواننده‌ی معروف و قدیمی ترکیه پس از چند ازدواج این بار با مجری و خواننده‌ی نه چندان معروف ترک با نام چاغلار اوکتان که ۲۵ سال از او کوچکتر است، ازدواج کرد.
اولینا زلنسکا در مصاحبه با نشریه ووگ، درباره روابط عاطفی با رئیس‌جمهوری اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، صحبت کرد.
جنیفر لوپز در حالی به استقبال زندگی مشترک رفت که در یک اظهار نظر گفت: وقتی صحبت از زیبایی و جوانی در میان است «تاریخ انقضایی» وجود ندارد.
سازمان بهشت زهرا اعلام کرد که سنگ قبرهایی از زنان را از قبرستان ها حذف و جمع‌آوری کرده است.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در سخنرانی آیین افتتاحیه دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، گفت: جذابیت فرهنگی ایران موجب شده فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در خارج از کشور فعال شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید