صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۲
کد خبر: 11368
گزارشگر: 213
۵۷۶
۰
۰
۳
حاشیه سوء قصد به نویسنده کتاب «آیات شیطانی»

ادعای رسانه آمریکایی درباره ضارب سلمان رشدی/حمله کننده طرفدار سپاه است!

ادعای رسانه آمریکایی درباره ضارب سلمان رشدی/حمله کننده طرفدار سپاه است!
شبکه آمریکایی ان.بی‌.سی‌نیوز به نقل از یک مقام پلیس مدعی شد که ضارب سلمان رشدی در رسانه‌های اجتماعی حامی سپاه پاسداران بوده است!

به گزارش آسیانیوز، ان.بی‌.سی‌نیوز به نقل از یک مقام پلیس مدعی شد ضارب سلمان رشدی در رسانه‌های اجتماعی حامی سپاه بوده است.

ان‌.بی.سی نیوز به نقل از یک مقام پلیس و با اشاره به حساب‌های ضارب سلمان رشدی در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرد او از حامیان اهداف سپاه پاسداران و افراط‌گرایی شیعه بوده است.

این شبکه مدعی شد نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد به درخواست اظهار نظر درباره حمله به سلمان رشدی پاسخی نداده است.

سلمان رشدی قبل از شروع سخنرانی در موسسه شاتاکوا در غرب ایالت نیویورک، هدف حمله مهاجم مسلح به چاقو قرار گرفت.

خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس که در محل سخنرانی در این نشست ادبی، حاضر بود گفت که درست زمانی که مدیر برنامه در حال معرفی رشدی بود، مرد مهاجم در مقابل چشم صدها شرکت‌کننده در نشست، به جایگاه سخنرانان حمله کرد.شاهدان عینی گفتند که ضارب به آسانی به رشدی نزدیک شد و از پشت به او حمله کرد.

این در حالی است همشهری آنلاین نوشت براساس گزارش پلیس نیویورک‌ فردی که با حمله به «سلمان رشدی»، نویسنده مرتد موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) او را زخمی کرد جوانی ۲۴ ساله به نام «هادی مطر» است که ساکن ایالت نیوجرسی است.

پلیس در عین حال ملیت مظنون و اینکه آیا سابقه جنایی دارد یا خیر را مشخص نکرده است. پلیس نیویورک همچنین اعلام کرد هیچ نشانه‌ای از انگیزه این حمله ندارد اما با اف‌ بی‌آی در ارتباط و در حال تعیین اتهامات اوست.

سرگرد یوجین جی استانیشفسکی به خبرنگاران گفت: در حال حاضر هیچ نشانه ای از انگیزه نداریم. وی افزود که پلیس معتقد است مطر به تنهایی عمل کرده است./

https://www.asianews.ir/u/7t3
اخبار مرتبط
سلمان رشدی قبل از شروع سخنرانی در موسسه شاتاکوا در غرب ایالت نیویورک، هدف حمله مهاجم مسلح به چاقو قرار گرفت؛ براساس گزارش آسوشیتدپرس وی در نشست ادبی وزمانی که مدیر برنامه در حال معرفی رشدی بود، مرد مهاجم در مقابل چشم شرکت‌کنندگان به جایگاه سخنرانان حمله کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید