صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۵
کد خبر: 11409
گزارشگر: 213
۱۳۳۹
۰
۰
۱
عقد قرارداد بازیکن جدید با آبی‌پوشان پایتخت

قائدی پس از پیوستن به استقلال: با تمام وجود می خواهیم قهرمان شویم!

قائدی پس از پیوستن به استقلال: با تمام وجود می خواهیم قهرمان شویم!
مهدی قایدی، بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال پس از عقد قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت گفت: امیدوارم مثل سال گذشته که بازیکنان تمام وجودشان را گذاشتند و قهرمان شدند، امسال ما هم بتوانیم با تمام وجودمان، یک افتخار دیگر کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش آسیانیوز، ایسنا نوشت بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال می‌گوید هواداران تیمش لطف زیادی به داشته‌اند و می‌خواهد لطف آن‌ها را جبران کند.

مهدی قایدی، بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال پس از عقد قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت گفت: حس خوبی است که بعد از یک سال به خانه خود برگشتم. امیدوارم مثل سال گذشته که بازیکنان تمام وجودشان را گذاشتند و قهرمان شدند، امسال ما هم بتوانیم با تمام وجودمان، یک افتخار دیگر کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. هدف‌های زیادی دارم؛ یکی از آن‌ها موفقیت استقلال است و بعدی، حضور در جام جهانی و پوشیدن پیراهن تیم ملی است که اگر بتوانم، کاری برای کشورم انجام دهم.

او درباره ریکاردو ساپینتو گفت: او مربی سرسخت و باهوش و خوبی است. تا الان نشده است که با ایشان کار کنیم و امیدوارم به زودی او را ببینم. او مربی بزرگی است و کارهای بزرگی می‌تواند انجام دهد.

قایدی در پایان گفت: هواداران خیلی لطف به من داشتند. در یک سالی که نبودم، پیام‌های محبت‌آمیزی به من داشتند. الان به استقلال برگشتم و امیدوارم این محبت‌ها را جبران کنم./

https://www.asianews.ir/u/7u6
اخبار مرتبط
عادل فردوسی پور گفت: دلتنگی‌ام برای مردم هم بغض دارد و هم گریه، عزت نفس آدمها باید حفظ شود.
سرمربی سابق تیم فوتبال فاینورد خواستار جدایی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی از این تیم شد.
کاربران شبکه های اجتماعی ادعای فریادشیران دستیار مایلی کهن را به سوژه روز تبدیل کردند و به او لقب نوستر اداموس دادند!
ژاوی هرناندز، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، به دلیل سابقه سفر به ایران اجازه نیافت که روز شنبه به‌همراه تیم خود عازم میامی شود.
سایت «فی گول» نوشت: فدراسیون فوتبال ایران طبق گزارش‌های رسیده هنوز به صورت مستقیم با کارلوس کی‌روش وارد مذاکره نشده، ولی به دلیل اختلافات در فدراسیون این کشور دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران در آستانه برکناری قرار دارد.
با توجه به برخورد مسئولان باشگاه استقلال با وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران، گفته شده وی از این تیم حذف و جدا می شود.
عادل فردوسی پور به دنبال مهدی طارمی در بندر بوشهر دیده شده است.
در حالی که علی دایی و فرهاد مجیدی، ستاره های فوتبال از کاپیتان تیم استقلال حمایت کردند، وریا غفوری نظرش را درباره ماندن یا نماندن در دنیای فوتبال و حاشیه ها اعلام کرد.
بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت‌: این روزها استقلال قشنگ و مطمئن بازی می‌کند و به زور می‌توان از آن ایرادی گرفت؛ این در حالی است که طرفداران استقلال درباره ستاره شدن سرمربی شان روایت جالبی دارند.ا
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید