صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۸
کد خبر: 11440
گزارشگر: 213
۶۴۴
۰
۰
۰
اظهارات خشمناک دونالد ترامپ درباره عملکرد جو بایدن

شرم آورترین واقعه تاریخ آمریکا

شرم آورترین واقعه تاریخ آمریکا
دونالد ترامپ به مناسبت اولین سالگرد تصرف دوباره افغانستان از سوی شبه نظامیان طالبان عملکرد جو بایدن در خارج ساختن نیروهای آمریکایی را "شرم‌آورترین، ناشایست‌ترین و خفت‌بارترین رویداد در تاریخ آمریکا" خواند و در این باره توضیحاتی داد.
به گزارش آسیانیوز، دونالد ترامپ به مناسبت اولین سالگرد تصرف دوباره افغانستان از سوی شبه نظامیان طالبان، در اظهاراتی عملکرد جو بایدن در خارج ساختن نیروهای آمریکایی این اتفاق را "شرم‌آورترین، ناشایست‌ترین و خفت‌بارترین رویداد در تاریخ آمریکا" خواند.

به گزارش فاکس نیوز، ترامپ این اظهار نظر را با انتشار مطلبی در حسابش در شبکه اجتماعی متعلق به خودش یعنی "تروث سوشال" در خصوص حمله یک سال پیش این گروه بنیادگرا به کابل، پایتخت افغانستان قبل از خروج پرآشوب ارتش آمریکا از این کشور مطرح کرد.

ترامپ در این مطلب نوشت: فاجعه‌ای که دقیقا یک سال پیش در افغانستان رخ داد، شرم آورترین، ناشایست‌ترین و خفت بارترین رویداد در تاریخ آمریکا بود.

ترامپ ادامه داد: سوای از این حقیقت که ما آنجا را ترک کردیم، این من بودم که تعداد سربازانمان را در تدارک برای خروج از افغانستان تا تعداد دو هزار نفر تقلیل دادم، اما ما اینگونه خارج شدیم که اول ارتش را بیرون آوردیم و متعاقب آن ۱۳ سرباز کشته شده (همراه با تعداد زیادی سرباز شدیدا مجروح) و بسیاری از اتباع آمریکایی را پشت سر جا گذاشتیم، و بهترین تجهیزات نظامی جهان را به ارزش بیش از ۸۵ میلیارد دلار به دشمن عطا کردیم. خیلی بد است!/

 
https://www.asianews.ir/u/7v0
اخبار مرتبط
ماموران اف‌بی‌آی دوشنبه شب وارد اقامتگاه مار-آ-لاگو شدند، جایی که آقای ترامپ و همسرش، ملانیا، اکثر اوقات خود را پس از پایان دوره ریاست جمهوری در آن سپری کرده‌اند.
براساس یک نظرسنجی جدید، ترامپ با داشتن ۴۶ درصد آرا، سه درصد از جو بایدن و برنی سندرز جلوتر است.
در آستانه سفر جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، به منطقه و تنها چند روز بعد از انجام سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی به اردن هم مانند شماری از مقام های منطقه خواهان شکل‌گیری یک ائتلاف نظامی مشابه «ناتو» در خاورمیانه شد.
ایلان ماسک گفته های یک مهماندار سابق هواپیما را که در تیم خدمه کابین ناوگان جت شرکت اسپیس ایکس کار می کرد، درباره ادعایش مبنی بر تعرض جنسی رد کرد و آن را دسیسه ای سیاسی خواند.
بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، در سفرش به واشینگن که با سفر مقام سعودی همراه شد، بر ایجاد یک «ائتلاف در خاورمیانه» تحت رهبری آمریکا تاکید کرد.
مقام نظامی سابق ایالات متحده روایتی از کشمکش‌ها برای جنگ با ایران بعد از سرنگونی پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری گلوبال‌هاوک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.
دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا، با انتشار یک پست کوتاه در یک شبکه از آمدنش خبر داد.
دونالد ترامپ در سخنرانی‌ خود در فلوریدا به آمریکایی ها و هوادارانش وعده هایی داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید