صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۱:۲۵
کد خبر: 11458
گزارشگر: 213
۱۵۲۳
۰
۰
۳
انتقاد ستاره مردمی از هزینه زیاد ماه محرم با وجود فقر بیماران

بیلبوردهای علی کریمی از سطح شهر پایین کشیده شد

بیلبوردهای علی کریمی از سطح شهر پایین کشیده شد
شهرداری تهران بیلبوردهای علی کریمی، ستاره مردمی فوتبال ایران را به‌‌ دلیل اظهارات او درباره صرف هزینه های زیاد در تاسوعا و عاشورا جمع آوری کرد.

به گزارش آسیانیوز، پس از انتقاد علی کریمی، ستاره فوتبال ایران، از هزینه‌های کلان در ماه محرم و بی‌توجهی به بیماران ناتوان در پرداخت هزینه‌های درمان، شهرداری تهران بیلبوردهای وی را از سطح شهر جمع‌آوری کرد.

بیلبوردهای علی کریمی به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در نقاط مختلف شهر تهران نصب شده بود.

خبرگزاری مهر علت این اقدام را «اهانت» علی کریمی به «شعائر حسینی» عنوان کرده و و نوشته که سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران آن‌ها را جمع‌آوری کرده است.

این ورزشکار مردمی در یک پست اینستاگرامی نوشته بود: «میلیارد‌ها تومان خرج می‌کنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد».

این اقدام شهرداری و اداره ارشاد استان تهران با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی روبرو شده است و کاربران بسیاری با هشتگ «علی کریمی تنها نیست»، از وی و موضع‌گیری‌اش حمایت کرده‌اند.

آذری جهرمی،‌ وزیر سابق ارتباطات، نیز در کانال تلگرامی خود در واکنش به جمع‌آوری تصاویر کریمی نوشته است: «عزیزان، با جمع کردن این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کم‌ میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند. این‌همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم».

شماری از کاربران نیز از اقدام شهرداری تهران قدردانی کرده‌ و ابراز امیدواری کرده‌اند که سایر چهره‌های مشهور، «سلبریتی‌ها»، از این اقدام «درس عبرت» بگیرند./

https://www.asianews.ir/u/7vi
اخبار مرتبط
سایت «فی گول» نوشت: فدراسیون فوتبال ایران طبق گزارش‌های رسیده هنوز به صورت مستقیم با کارلوس کی‌روش وارد مذاکره نشده، ولی به دلیل اختلافات در فدراسیون این کشور دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران در آستانه برکناری قرار دارد.
با توجه به برخورد مسئولان باشگاه استقلال با وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران، گفته شده وی از این تیم حذف و جدا می شود.
علی کریمی ستاره مردمی فوتبال ایران در انتقاد به تورم و گرانی نان گفت: عدالت زمانی اجرا می سود که همه مرده باشیم!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید