صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۷
کد خبر: 11467
گزارشگر: 213
۷۷۹۹
۰
۰
۳
حاشیه های طلاق خواننده ایرانی از بازیگر زن تلویزیون

تازه ترین افشاگری سحر قریشی بعد از جدایی از تتلو

تازه ترین افشاگری سحر قریشی بعد از جدایی از تتلو
پس از بارها ماجرای آشتی و جدایی، به نظر می رسد این بار طلاق سحر قریشی و تتلو جدی شده باشد و قریشی در این باره به افشاگری دست زد.

به گزارش آسیانیوز، پس از بارها قهر و آشتی مجازی، به نظر می رسد این بار جدایی سحر قریشی و تتلو جدی باشد و قریشی عکس های تتلو را از اینستاگرامش پاک کرد.

این روزها که خبر جدایی امیر تتلو از سحر قریشی در فضای مجازی بسیار داغ است در یک اقدام جنجالی قریشی عکس های تتلو را پاک کرد.

در آخرین واکنش امیر تتلو در کامیونیتی یوتیوبش گفته هروقت او بخواهد سحر قریشی بر می گردد اما ظاهرا شرایط دیگر سخت شده است.

تتلو دو شب پیش برای مسیحا دختری که این روزها در کنار بند موسیقی او است تولد گرفت و ویدئوهایی منتشر کرد که احتمالا بازگشت قریشی را بسیار کم می کند.
در بیوگرافی اینستاگرام سحر قریشی هم دیگر خبری از اشاره ی او به رابطه ی عاشقانه اش با تتلو نیست.

دعواهای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت ماه امسال با انتقاد شدید تتلو در کانال یوتیوبش از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیر خود در استانبول آغاز شد. این دعوا با انتشار یک متن عذرخواهی از سوی سحر قریشی به پایان رسید.

اما یک ماه بعد تتلو در پیامی دیگر مدعی اعتیاد سحر قریشی شد و خود را مجرد اعلام کرد. این بار نیز قریشی با انتشار پیامی از تتلو عذرخواهی کرد.

این قهر و آشتی های مجازی اما طی ماه های بعدی نیز بارها تکرار شد، امری که بسیاری آن را جنجالی ساختگی برای جذب مخاطب می دانستند.

در هفته های اخیر نیز تتلو در پیام هایی در کانال یوتیوبش با تکرار ادعای اعتیاد سحر قریشی، اعلام کرد قریشی خانه ی او در ترکیه را به مقصد دبی ترک کرده است.

تتلو همچنین مدعی شد قریشی با کارشکنی تلاش کرده بود کنسرت آینده ی او را به هم بزند. تتلو تأکید کرد موسیقی و کارش بالاترین اولویت را برای او دارد و به خاطر آن از هر کسی می گذرد. او در نهایت برای چندمین بار خود را مجرد اعلام کرد!/

وقت صبح
https://www.asianews.ir/u/7vr
اخبار مرتبط
درباره رفت و آمد تتلو در فضاهای مجازی اخیرا موضوعاتی بیان شده است.
تتلو در اینستاگرامش اعلام کرد که مجرد شده است و گفت سحر قریشی در حال ولخرجی است و قصد دارد کنسرت او را در 20 شهریور خراب کند.
امیرحسین مقصودلو(امیر تتلو) که ازدواج و روابطش با سحر قریشی حاشیه های زیادی به دنبال دارد، عکس های جدید او را در دبی افشا کرد.
امیر تتلو برای پس از مشاجره جدیدش با سحر قریشی و ماجرای ازدواج یاعروسی نامعلومشان، گفت از رفتن سحر قریشی ناراحت نیستم؛ و باید و به آهنگ بعدای ام فکر می کنم!
امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو)، خواننده رپ ساکن ترکیه شب گذشته به طرفدارانش اعلام کرده بود، به سفارت ایران در استانبول خواهد رفت که ادعای خود را عملی کرد.
ماموران پلیس فتا به این نتیجه رسیده‌اند که ساشا سبحانی، دنیا جهانبخت و امیر تتلو از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی‌اند.
برخی رسانه های عامه پسند خبری با تیتر "کتک کاری سحر قریشی و امیر تتلو" منتشر کردند.
در حالی که تتلو چند روز گذشته درباره بازگشتش به ایران سخنان تهدید آمیزی را بیان کرده، یک ورزشکار از امیرتتلو و سحر قریشی برای بازگشت به ایران حمایت کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید