صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۷ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۹
کد خبر: 11500
گزارشگر: 213
۲۵۸۰
۰
۰
۲
آخرین حاشیه ها درباره فائقه آتشین

گوگوش دیگر نمی خواند؟!

گوگوش دیگر نمی خواند؟!
پست و خبری از فائقه آتشین با اسم مستعار «گوگوش» خواننده معروف قبل از انقلاب مبنی بر قطع همکاری اش با دنیای خوانندگی منتشر شده است.

به گزارش آسیانیوز، به تازگی پست جدیدی از فائقه آتشین ملقب به گوگوش خواننده معروف قبل از انقلاب منتشر شد و این شائبه را به وجود آورد که او قصد خداحافظی از دنیای خوانندگی را دارد.

به گزارش وقت صبح، گفته شده بلیط کنسرت گوگوش 3 برابر تتلوبلیط کنسرت گوگوش 3 برابر تتلو است.

در حالیکه بخش ویژه سالن کنسرت گوگوش نزدیک 20 میلیون تومان است قیمت بیلیط کنسرت تتلو با همراهی پیشرو و تهی از 30 دلار تا 200 دلار است. بهمن بابازاده (خبرنگار موسیقی) نوشته است: در فضای مجازی تصویری از بلیط کنسرت گوگوش پربحث شده است.

گفته می‌شود همه بلیت‌های VIP کنسرت ‎گوگوش در ترکیه به قیمت هر بلیت: ۲۰ میلیون تومان فروش رفت.

همچنین هوادران تتلو با بررسی قیمت ها در سایت سالن کنسرتی که او قرار است آخر شهریور اجرا کند این اعداد را در فضای مجازی منتشر کردند./

https://www.asianews.ir/u/7wo
اخبار مرتبط
پولاد کیمیایی، امروز، 18 اردیبهشت از سر مزار مادرش، گیتی پاشایی، همسر مسعود کیمیایی در قالب یک ویدیو با مردم سخنانی را در میان گداشت و در واکنش به گفت و گوی هما سرشار با گوگوش در دو روز گذشته، با حالتی بغض آلود سخنانی را بیان و افشا کرد.
پولاد کیمیایی، بازیگر و فرزند مسعود کیمیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به مصاحبه گوگوش با هما سرشار واکنش داد و چنین نوشت:وقت آن است که صندوق دلم را باز کنم.
گوگوش؛ خواننده پاپ ساکن خارج از کشور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به برخی از وجوه زندگی و تجربیات کمتر گفته شده خود اشاره کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید