صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۳
کد خبر: 11532
گزارشگر: 213
۵۱۳
۰
۰
۲
آخرین وضعیت ارزهای دیجیتالی در تابستان

علت ریزش سنگین رمزارزها/عاقبت سقوط و اصلاح بیت کوین

علت ریزش سنگین رمزارزها/عاقبت سقوط و اصلاح بیت کوین
امروز بازار رمزارز پس از اصلاح بیت‌کوین، اکثر رمزارزهای بازار به سطوح حمایتی پایین‌تر خود بازگشتند و قیمت بیت کوین اصلاح نزولی دوم را از مقاومت ۲۲۰۰۰ دلار آغاز کرد؛ در حالی که اتریوم بیش از ۷ درصد کاهش یافته و زیر سطح ۱هزار و ۶۰۰دلار خود معامله می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، بیت‌کوین پس از سقوط به سطح زیر ۲۱هزار دلار، با مقاومت گاوها مواجه شد و دوباره به سطح ۲۱هزار دلار برگشت. بازار رمزارز همچنان به دنبال بیت‌کوین می‌رود.

امروز ۳۰مرداد ۱۴۰۱، بازار رمزارز پس از اصلاح بیت‌کوین، اکثر رمزارزهای بازار به سطوح حمایتی پایین‌تر خود بازگشتند. قیمت بیت کوین اصلاح نزولی دوم را از مقاومت ۲۲۰۰۰ دلار آغاز کرد. اتریوم بیش از ۷ درصد کاهش یافته و زیر سطح ۱هزار و ۶۰۰دلار خود معامله می‌شود.

 بیت‌کوین در ابتدا پس از ریزش سنگین خود، سطح ۲۱هزار دلار را نگهداشت و کمی در آن سطح شروع به نوسان کرد. اما دوباره این سطح را از دست داد و به زیر ناحیه ۲۱هزار دلار رسید. تا لحظه نگارش این گزارش قیمت دوباره در بالای سطح ۲۱هزار دلار قرار گرفته است. باید دید این قیمت از این سطح به نواحی بالاتر می‌رود یا باید منتظر بیت‌کوین ۲۰هزار دلاری باشیم.

شاخص دامیننس بیت‌کوین نیز شب گذشته قدرت گرفت و یک روند کوتاه مدت صعودی به سطح ۴۱درصد را شروع کرد. گفتنی‌ست این روند موقت است و شاخص دامیننس در بلند مدت نزولی است. اما از آنجایی که بیت‌کوین در روندی نزولی قرار دارد، رشد شاخص دامیننس می‌تواند به قیمت سقوط بیشتر آلت‌کوین‌ها منتهی شود.

از جنبه نزولی روند قیمت، پشتیبانی نزدیک و مهم قیمت سطح ۲۰هزار دلار است. در صورت از دست رفتن این سطح، حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۹۵۰۰ دلار است که در زیر آن قیمت می تواند شتاب نزولی خود را تا سطح ۱۹هزار دلار افزایش دهد.
 پیشنهاد امروز

تجارت نیوز نوشت در روند صعودی، قیمت ممکن است در نزدیکی سطح ۲۱۵۰۰ دلار با مقاومت روبرو شود. مقاومت بعدی اکنون نزدیک به ۲۲۰۰۰ دلار شکل گرفته است. بالاتر از این سطح قیمت ممکن است به طور پیوسته افزایش موقتی را تجربه کند.

 تحلیل اتریوم
قیمت اتریوم نتوانست بالاتر از سطح محوری ۱۶۰۰ دلار باقی بماند. اتریوم در یک اصلاح نزولی به زیر سطح ۱۶۰۰دلار را آغاز کرد و در حال حاضر در سطح ۱هزار و ۵۵۰ دلار معامله می‌شود. از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۵۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱هزار و ۴۰۰ دلار قرار دارد که زیر آن قیمت می تواند به شدت کاهش یابد.

در روند صعودی اتریوم، مقاومت فوری قیمت نزدیک به ۱۶۰۰ دلار سطح اصلی پیش‎روی آن است. در صورت بازگشت اتریوم به بالای ۱هزار و ۶۰۰دلار، مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۶۵۰ دلار قرار دارد. که در بالای آن ممکن است قیمت منطقه مقاومت ۱۷۰۰ دلار را دوباره آزمایش کند.

سایر بازار رمزارز
تا لحظه نگارش این گزارش، کاردانو زیر ۰٫۴۶ دلار معامله می شود. اگر این روند کاردانو را به زیر ۰٫۴۵ دلار ببرد، ممکن است قیمت تا ۰٫۴۲ دلار نیز سقوط کند.

بایننس‌کوین در حال حاضر زیر سطح ۲۹۰ دلار معامله می شود. قیمت نسبت به حمایت ۲۷۵ دلار واکنش مثبتی داشت و قیمت را به بالای ۲۸۰دلار پرتاب کرد. در صورت نزول بیشتر قیمت به زیر حمایت ۲۷۵دلار، ممکن است روند این رمزارز را به سطح ۲۶۰ دلار برساند.

سولانا نیز بیش از ۶ درصد کاهش قیمت داشته و یک حرکت قوی به زیر حمایت ۳۵ دلاری را تجربه کرده است. قیمت در حال حاضر به سطح ۳۴ دلار نزدیک می شود، که در زیر آن ممکن است پشتیبانی ۳۲ دلار را نیز آزمایش کند./


https://www.asianews.ir/u/7xj
اخبار مرتبط
نرخ تورم آمریکا ماه گذشته میلادی ۸٫۵ درصد یعنی کمتر از پیش بینی ها بوده است؛ در حالی که فشارهای تورمی اندکی کمتر شده است.
بازار رمزارز پس از چند روز سبز، بالاخره وارد یک فاز اصلاحی شدید شد و تحلیلگران گفتند این فاز اصلاحی ناشی از احتیاط سرمایه‌گذاران به دلیل نزدیک شدن به روز چهارشنبه است که داده‌های مهم درباره تورم در آمریکا منتشر می‌شود.
از جمله پروتکل‌هایی که مبتنی بر بلاک چین و وب است و در زمینه‌ داده‌های اطلاعاتی فعالیت می‌نماید، اوشن پروتکل با نماد OCEAN است که در این نوشتار با آن آشنا می‌شویم.
اگر می‌خواهید با نحوه خرید تتر و بیت کوین آشنا شوید، به جای درستی آمده‌اید. برخلاف قیمت بیت‌کوین و یا اتریوم که تغییرات روزانه‌ی قیمت در آن‌ها بسیار بالا است، قیمت تتر یک استیبل کوین به شمار می‌رود که هدف آن حفظ ارزش ثابت در بازار کریپتو است. ما در ادامه به بررسی ایکه چگونه می‌توانیم بیت کوین و تتر بخریم می‌پردازیم.
بیت کوین در مقیاس هفتگی با رشد 12 درصدی مواجه است و یک بار دیگر فعالان بازار را به این فکر انداخته که احتمالا در حال کف سازی در همین حدود قیمت 20 هزار دلار است تا دوباره وارد فاز صعودی شود.
به افرادی که قصد دارند سرمایه خود را در راه خرید و فروش ارز دیجیتال قراردهند پیشنهاد می‌کنیم، صرافی اوکی اکسچنج را با چندین سال سابقه کاری موفق انتخاب کنند.
هولدرهای بیت ‌کوین همزمان با سقوط قیمت این ارز دیجیتال به ۱۷،۵۰۰ دلار، بیش از ۷٫۳ میلیارد دلار ضرر کردند که «بزرگترین ضرر دلاری تحقق‌یافته در تاریخ بیت ‌کوین» است.
از زمان ظهور بیت‌کوین تاکنون 452 بار مرگش را اعلام کرده اند.
امروز بیت کوین مقاومتی ۱۹ هزار دلاری را هم از دست داد و با ۱۱ درصد افت، به قیمت ۱۸ هزار و ۸۹۱ دلار رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید