صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۷
کد خبر: 11537
گزارشگر: 2
۱۷۱۷
۰
۰
۴
مدیریت کسب و کار

یک پنل بخر و دنیا رو مدیریت کن...

یک پنل بخر و دنیا رو مدیریت کن...
با پنل اس ام اس بیشتر آشنا شو

تکنولوژی امکانی را برای همه کاربران فراهم کرده است که خود به تنهایی بتوانند کسب‌وکارشان را مدیریت و از همه مهم‌تر تبلیغ کنند. برای انجام این‌کار کافی‌است از پنل ارسال اس ام اس انبوه استفاده کنند؛ چنین امکان مدیریت کامل مخاطبین هدف را فراهم می‌کند، استفاده از آن آسان بوده و نیازی به استخدام افراد متخصص نیست و همچنین بسیار مقرون‌به‌صرفه است و در واقع با خرید یک سامانه پیامکی تخصصی به راحتی می‌توانید، برند، کسب‌وکار و خدمات خود را تبلیغ، تعامل بیشتری با مشتریان برقرار کرده و شاهد نرخ بازگشت سرمایه‌ی بالایی باشید.

 

با پنل اس ام اس بیشتر آشنا شو...

 

پنل اس ام اس، نرم‌افزاری در فضای اینترنت است که به صاحبین کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا مشتریان خود را مدیریت و برای آنان پیامک انبوه ارسال کنند در واقع خرید پنل پیامک انبوه امکان دسترسی به مخاطبین گروه‌بندی(سن، جنسیت، شغل و...) شده را به کسب‌وکارها می‌دهد تا بتوانند با مخاطبان هدف مربوط به محصولات و خدمات خود دسترسی بیشتری داشته باشند. پنل‌ ارسال اس ام اس انبوه برای هر شغلی قابلیت شخصی سازی دارد به طوری که منوهای آن بر اساس سفارش مشتریان قابلیت تنظیم داشته و امکان دسترسی با هر دستگاهی نظیر گوشی تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ را دارد.

 

دیگه وقتشه دست به پنل بشی...

 

کار کردن با پنل اس ام اس بسیار آسان است؛ جهت ارسال پیامک تبلیغاتی ابتدا باید متن تبلیغات خود را نوشته، سپس خطی را که می‌خواهید از آن استفاده کنید و در آخر از داخل لیست، شماره‌ها یا گروهی را که پیش‌تر آماده کرده‌اید را انتخاب کرده و ارسال کنید.

 

حالا وقت قلق گیریه...

 

برای ارسال پیامک انبوه چندین روش مختلف وجود دارد که می‌تواند شما را به مخاطبان هدفتان نزدیک‌تر کند. در روش اول، می‌توانید با استفاده از منو پنل که معمولا در ردیف بالای آن قرار دارد، یکی از روش‌های دسترسی به شماره‌ تلفن‌های مخاطبین را انتخاب کنید، این گروه‌بندی شامل، منطقه، جنسیت، سن، شغل و ... می‌شود.

در روش دوم می‌توانید از سیستم ارسال پیام BTS استفاده کنید. در روش BTS که آن دکل مخابراتی ایرانسل هم گفته می‌شود، می‌توانید برای مخاطبان خود که در منطقه‌ی مورد نظر شما حضور دارند، پیامک انبوه ارسال کنید.
در روش سوم، ارسال از طریق شماره تلفن‌های مخاطبین است که می‌توانید وارد دفتر تلفن مخصوص پنل شده و برای مشترکین خود اس ام اس انبوه تبلیغاتی ارسال کنید. شماره مخاطبین را هم می‌توانید از لیست انتخاب یا به صورت فایل متني یا فایل اکسل بارگزاری و سپس از آن استفاده کنید. در این روش به راحتی می‌توانید اطلاعات تکمیلی مشتریان خود مثل: نام، نام خانوادگی و تاریخ تولدشان را ثبت و به مناسبت‌های مختلف مثل روز تولدشان پیامک تبریک ارسال کنید.
روش چهارم ارسال پیامک از طریق کد پستی مخاطبان است، پنل ارسال اس ام اس این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا با انتخاب منطقه پستی مورد نظر، به تمامی شماره تلفن‌های مشترکین آن منطقه دسترسی داشته باشید.

پنل اس ام اس

حالا وقته گزارش‌گیری رسیده...

 

پنل ارسال اس ام اس انبوه، امکان گزارش‌گیری را هم فراهم کرده است. گزارش‌گیری اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ این اطلاعات شامل، نرخ بازگشت، اس ام اس های ارسال و دلیور شده، هزینه‌ی بازگشتی از پیامک‌های ارسال نشده، بازدهی مربوط به گروه‌بندی مخاطبان هدف و... است. برای دریافت گزارشات، باید آخرین منویی که از آن در جهت ارسال پیامک گروه‌بندی استفاده‌کرده‌اید، را انتخاب کنید، سپس در پایین صفحه پنل، می‌توانید آخرین اطلاعات از ارسال پیامک‌های انبوه را مشاهده کنید. با انتخاب گزینه‌ی دانلود گزارش، اطلاعات دقیق‌تر در اختیار شما گذاشته می‌شود. توجه داشته باشید که این گزارشات اطلاعات سودمندی را در اختیار شما می‌گذارد که طبق آن می‌توانید در ارسال بعدی خود به مخاطبان هدف با نرخ بازگشت سرمایه بیشتر برنامه‌ریزی کنید.

 

ماژول هم باید یاد بگیری...

 

ماژول‌های پنل از دیگر امکاناتی است که ارسال پیامک‌های انبوه را راحت‌تر کرده است. ماژول‌ها این امکان را به شما می‌دهند که متون انتخابی خود را با تغییراتی کوچک مجدد برای سایر مشترکین ارسال کنید. به طور مثال ارسال پیام تبریک روز تولد مخاطبین. همچنین با استفاده از ماژول زمان‌بندی می‌توانید طبق تقویم محتوایی، پنل ارسال اس ام اس را طوری تنظیم کنید که در زمان و تاریخ مورد نظر، پیامک‌ها برای مخاطبین ارسال شوند.

کاربرد های پنل اس ام اس

کلام پایانی

 

مهم‌ترین قابلیت پنل‌ها‌ ارسال اس ام اس انبوه به مشتریان است؛ که می‌توانید با استفاده از شماره‌هایی که در پایگاه داده خود ثبت کرده‌اید برای آنان پیامک ارسال کنید، به روز رسانی شماره‌های ثبت شده برای کسب‌وکار شما مهم‌ترین دارایی است همواره باید دنبال راه‌کارهای جدیدی باشید تا شماره‌های بیشتری در پنل ثبت کنید. همچنین پنل‌ها این امکان را به شما می‌دهند که با مشتریان خود در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط بوده و آنان نیز بتوانند برای شما پیام ارسال کنند. گزارش‌گیری و امکان دسته‌بندی مخاطبان و انواع کاربردهای ماژول‌ها نیز کمک می‌کنند تا شما نسبت به سایر رقبای خود متمایز عمل کنید و بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. تمامی آنچه که در مورد ترفندهای پنل ارسال اس ام اس گفته شد را همه می‌توانند برای کسب‌وکار خود استفاده و پیاده‌سازی کنند، اما چیزی که حائز اهمیت است نوع خلاقیت شما در پیش‌برد چنین ترفندهایی است. میزان خلاقیت در محتوای پیام، پیشنهادات ویژه و ارسال پیام‌های خاص و شخصی سازی شده به مشتریان می‌تواند نشان دهنده‌ی تمایز شما نسبت به سایر رقیب‌هایتان باشد. کاربرد و ترفندهای پنل نیز می‌تواند کمک کننده شما در این مسیر باشد.

https://www.asianews.ir/u/7xo
اخبار مرتبط
درآمد زایی با طراحی سایت در تهران یکی از موضوعات ترند شده و جدید توی حوزه های پولسازی است که تصمیم گرفتم توی این مقاله به اون بپردازم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید