صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۳
کد خبر: 11570
گزارشگر: 2
۱۳۵۲
۰
۰
۲
سفر کردن بهترین تصمیم است!

کردان تا لواسان، نگاهی به جاذبه‌های اطراف تهران

کردان تا لواسان، نگاهی به جاذبه‌های اطراف تهران
اطراف تهران جاهای دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که به‌ راحتی می‌توانید یکی از آن‌ها را برای سفر یک روزه خود انتخاب کنید. در ادامه بهترین جاذبه‌های اطراف تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اگر مدت زمان زیادی است که مشغول کار و تحصیل بودید و اکنون به استراحت نیاز دارید، سفر کردن بهترین تصمیم است. اگر زمان کافی دارید بهتر است که به سفری طولانی بروید، در غیر این صورت باید فکر سفر یک‌روزه باشید تا زمان شما برای رفت‌وآمد هدر نرود.
اگر ساکن تهران هستید، خوشبختانه اطراف تهران ییلاق‌ها، طبیعت زیبا و جاهای دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که به‌ راحتی می‌توانید یکی از آن‌ها را برای سفر یک‌روزه خود انتخاب کنید. ما کارتان را آسان کردیم و در ادامه بهترین جاذبه‌های اطراف تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

جاذبه‌های اطراف تهران و سفر یک‌روزه به آنها

 

اگر قصد استراحت، تفریح یا سفر دارید ولی زمان کافی ندارید، سفر به مناطق اطراف تهران می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد!
برای سفر یک‌روزه بهترین کار، انتخاب یکی از مقصدهای گردشگری در اطراف تهران است که ویلاها و اقامتگاه‌های خوبی هم برای تفریح و سکونت شما داشته باشد.
اجاره اقامتگاه مناسب می‌تواند تأثیر زیادی روی کیفیت سفر دارد. اگر همراه دوستان و خانواده سفر می‌روید، می‌توانید با اجاره یک ویلای مناسب سفر را لذت‌بخش‌تر کنید. با اجاره ویلا لوکس با میز بیلیارد در کردان جاباما می‌توانید سفری یک‌روزه به اطراف شهر داشته باشید و از آن نهایت لذت را ببرید.

کردان و لواسان دو منطقه نزدیک به تهران و مناسب برای سفرهای یک‌روزه هستند که با طبیعت زیبا و آب‌وهوای خوبشان گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. در این مناطق امکان اجاره ویلا استخردار وجود دارد، به خصوص اگر در فصل تابستان قصد سفر دارید، اجاره ویلا استخردار می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. در روزهای گرم تابستان می‌توانید با شنا و آب‌تنی در آب استخر حتی از سفر یک‌روزه هم نهایت لذت را ببرید و آخر هفته را بهترین شکل ممکن بگذرانید.

 

راهنمای سفر یک‌روزه به کردان

 

کردان یکی از مناطق سرسبز اطراف تهران است که با طبیعت جذاب و هوای نسبتاً خنک گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. منطقه کردان بسیار خوش‌آب‌وهوا است و همین مسئله باعث شده تا در روزهای گرم بهار و تابستان، افراد زیادی کردان را برای سفر انتخاب کنند. اگر شما هم از گرما و آلودگی شهر تهران خسته شده‌اید و به دنبال مقصدی هستید که حداقل یک روز را در آب‌وهوای تمیز و خنک بگذرانید، کردان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد تا در این منطقه زیبا و سرسبز آرامش طبیعت را مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید.

لواسان

کردان کجاست؟

 

کردان در واقع از مناطق اطراف کرج محسوب می‌شود و حدود ۲۵ کیلومتر با آن فاصله دارد؛ بنابراین افراد ساکن کرج هم می‌توانند یک روز را برای تفریح به کردان بروند و از کمپ کردن یا اجاره ویلا در آن لذت ببرند.
تهرانی‌ها هم برای رسیدن به کردان باید حدود ۶۵ کیلومتر از سمت غرب تهران دور شوند تا به این منطقه زیبا و دیدنی برسند. برای رسیدن به این روستا ابتدا باید از تهران به سمت کرج حرکت کنید، در مسیر تابلوهای راهنما به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به این منطقه زیبا برسید و از اقامت کوتاه‌مدت خود نهایت لذت را ببرید.

 

اجاره ویلا در کردان

 

خوشبختانه باتوجه‌به موقعیت توریستی روستا، در کردان انواع ویلاها و اقامتگاه‌ها برای رزرو و اقامت وجود دارد! اگر هدفتان از سفر به کردان این است که ویلا اجاره کنید، می‌توانید ویلاهای اقتصادی و ویلاهای لاکچری را به‌راحتی پیدا کنید.
در این روستا انواع ویلاهای استخردار هم برای رزرو وجود دارد تا در فصل تابستان بتوانید به همراه دوستان و خانواده یک ویلای مناسب با بهترین امکانات اجاره کرده و حسابی خوش بگذرانید.
علاوه بر استخر، برخی از ویلاهای کردان وسایل تفریحی دیگری نظیر بیلیارد، میز پینگ‌پنگ و… هم دارد تا سفر دسته‌جمعی شما به یک سفر فراموش‌نشدنی تبدیل شود.

 

راهنمای سفر یک‌روزه به لواسان

 

لواسان هم یکی از مناطق بسیار دیدنی، لوکس و زیبای اطراف تهران است که بسیاری از تهرانی‌ها برای سفر کوتاه‌مدت به این منطقه می‌روند.
لواسان در فاصله ۱۱ کیلومتری از شمال شرق تهران و در ارتفاعات منطقه واقع شده است. همین موقعیت نیمه کوهستانی باعث شده تا آب‌وهوای این منطقه بسیار خنک و دلچسب باشد. در واقع لواسانات در نزدیکی کوه و جنگل قرار دارد و شما می‌توانید هم‌زمان کوهنوردی و کمپ در دل جنگل را انتخاب کرده یا سراغ اجاره ویلا بروید.

اجاره ویلا لواسان

جالب است بدانید که در فصل بهار و تابستان آبشارهای اطراف لواسان به دلیل ذوب شدن برف‌های ارتفاعات اطراف پر از آب شده و می‌توانید از محیط بسیار جذاب و هوای خنک و معتدل آن حتی در گرم‌ترین روزهای سال نهایت لذت و استفاده را ببرید.
لواسانات در فصل اردیبهشت پر از شکوفه می‌شود و برای طبیعت‌گردی بهترین انتخاب است. اگر اهل طبیعت هستید و می‌خواهید مشغول کوهنوردی شوید، لواسانات برای روزهای گرم سال گزینه مناسبی است. در طی این مدت، گروه‌های مختلفی برای کوه‌نوردی به منطقه می‌آیند و بسیاری از آن‌ها حرفه‌ای هستند و برای صعودهای مرتفع وارد منطقه شدند.

 

اجاره ویلا در لواسان

 

خوشبختانه در لواسان و روستاهای اطرافش می‌توانید ویلاهای مختلفی را پیدا کنید. از ویلاهای معمولی با هزینه معقول تا ویلاهای لاکچری و استخردار قابل رزروکردن است. در نتیجه، در این منطقه می‌توانید با اجاره هر مدل ویلایی به همراه دوستان و خانواده خود، یک روز را در بهترین شرایط بگذرانید و از آن لذت ببرید. فقط فراموش نکنید که ویلاهای دیگری هم وجود دارد و اگر شرایط یا بودجه شما برای اجاره ویلاهای لاکچری مناسب نیست، می‌توانید به سراغ ویلاهای ارزان‌تر بروید و باز هم از سفر لذت ببرید.

 

اجاره ویلا در مناطق اطراف تهران

 

اگر قصد سفر به کردان و لواسان یا ییلاقات اطراف را دارید، اولین چیزی که باید به فکر آن باشید محل اقامت است. اولین راه برای اقامت در این مناطق کمپ زدن است اما برای کمپ زدن، باید با این موضوع کاملاً آشنا بوده و تجهیزات لازم را نیز داشته باشید، در غیر این صورت بهتر است به فکر اجاره ویلا باشید.
اجاره ویلا یکی از بهترین راه‌ها برای اقامت در کردان و لواسان است تا بتوانید سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید. برای اجاره ویلا با هر قیمتی در این مناطق پیشنهاد می‌کنیم از سایت هایی رزرو اقامتگاه مانند جاباما، شب و... استفاده کرده و با توجه به امکانات ویلا، بودجه و نظر مسافران قبلی بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع: jabama.com

جاباما
https://www.asianews.ir/u/7yj
اخبار مرتبط
لواسان را می توان یکی از زیباترین منطقه های استان تهران دانست که دارای آب و هوایی بسیار مطلوب با طبیعتی زیبا می باشد . همین نکات ویژه و مثبت باعث گشته تا افراد زیادی تمایل به داشتن خانه و ویلایی در این منطقه داشته باشند تا بتوانند در ایام تعطیل و یا آخر هفته ها به این مکان با دوستان و آشنایان خود آمده و زمانی خوش را با یکدیگر بگذرانند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید