صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۰
کد خبر: 11572
گزارشگر: 2
۹۶۱
۰
۰
۳
برای کاربران ایرانی ؛

آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت اپل آیدی شخصی معتبر و تضمینی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت اپل آیدی شخصی معتبر و تضمینی
به علت تحریم شدن ایران توسط شرکت اپل، کاربران ایرانی برای ساخت اپل آیدی خود کمی دچار مشکل می‌شوند. ما در این گزارش، به آموزش ساخت اپل آیدی شخصی معتبر و تضمینی خواهیم پرداخت؛ پس تا آخر گزارش با ما همراه باشید.

برای این‌که بتوان از ویژگی‌های دستگاه‌های شرکت اپل مانند آیفون، آیپد و غیره استفاده کرد، باید حتما اپل آیدی در اختیار داشت. در واقع، اپل آیدی هویت شما را به اپل معرفی می‌کند و برای استفاده کردن از سرویس‌های شرکت اپل، مورد نیاز است. سخت بودن ساخت اپل آیدی باعث بالا رفتن امنیت آن شده است. برای ساخت اپل آیدی باید نکاتی را مد نظر قرار داد تا بدون مشکل این کار انجام شود. با توجه به این‌که ایران توسط شرکت اپل تحریم شده است، ساخت اپل آیدی برای کاربران ایرانی سختی‌هایی را به همراه خواهد داشت. ما در این گزارش، به آموزش ساخت اپل آیدی شخصی معتبر و تضمینی خواهیم پرداخت؛ پس تا آخر گزارش با ما همراه باشید.

 

روش‌های مختلف ساخت اپل آیدی

 

تمام کاربران اپل برای این‌که بتوانند از همه امکانات شرکت اپل به خوبی و به راحتی بهره‌مند شوند، باید نسبت به ساخت اپل آیدی اقدام کنند. با توجه به تحریم شدن ایران توسط شرکت اپل، یکی از راه‌های سریع و آسان به دست آوردن اپل آیدی، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. این فروشگاه‌ها با اطلاعات اشخاص دیگری اپل آیدی‌هایی را ساخته و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

 

استفاده از سایت برای ساخت اپل آیدی رایگان

 

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان به ساخت اپل آیدی پرداخت، استفاده از وب‌سایت‌ها است. در این روش، بدون استفاده از آیتونز، اپل آیدی ساخته می‌شود. برای استفاده از این روش، ابتدا باید وارد سایت ساخت اپل آیدی شد. پس از وارد شدن به سایت، باید اطلاعات خواسته شده را در قسمت‌های مربوطه وارد کرد. اطلاعاتی که در این مرحله لازم خواهد بود شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و کشور است. همان طور که قبل‌تر نیز اشاره شد، کشور ایران توسط شرکت اپل تحریم شده است؛ بنابراین، به هنگام وارد کردن مشخصات، در قسمت نام کشور، باید کشور آمریکا انتخاب شود. در مرحله بعد، نوبت به وارد کردن ایمیل می‌رسد. سپس باید رمز عبور ساخته شود که این رمز برای این‌که مطمئن بوده و از امنیت بالایی برخوردار باشد، باید شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد باشد.
قدم بعدی برای تکمیل ساخت اپل آیدی، وارد کردن یک شماره آمریکایی است. در این مرحله برای برخورداری از امنیت بالا، باید نسبت به خرید شماره مجازی اقدام کرد. پس از این‌که شماره آمریکایی وارد شد، یک کد فعال‌سازی برای فرد، ارسال خواهد شد.
پس از انجام مراحل فوق، ایمیلی شامل دو کد ۶ رقمی ارسال می‌شود. باید کد مربوط به ایمیل و کد مربوط به پیامک وارد شود. پس از این‌که تمام این مراحل انجام شد، اپل آیدی ساخته می‌شود و آماده استفاده خواهد بود. برای این‌که بتوان از اپل آیدی ساخته شده در دستگاه مورد نظر خود استفاده کرد، باید اطلاعات مربوطه در دستگاه نیز تکمیل شود. در دستگاه باید نام کشور، نام، نام خانوادگی و آدرس وارد شود. با توجه به این‌که کشور مورد نظر، کشور آمریکا انتخاب شده است، آدرس مربوطه هم باید متعلق به آمریکا باشد. برای این کار می‌توان از سایت‌هایی که کار آن‌ها تولید آدرس‌های فیک است، کمک گرفت. پس از ذخیره کردن تغییرات مربوط به مشخصات فردی، ساخت اپل آیدی تکمیل می‌شود و فرد خواهد توانست از آن در دستگاه‌های مختلف اپل خود استفاده کند.

 

ساخت اپل آیدی با استفاده از گوشی آیفون

 

در صورتی‌که فردی به کامپیوتر دسترسی نداشته و تمایلی هم به استفاده از روش ساخت اپل آیدی با سایت نداشته باشد، می‌تواند از روش ساخت اپل آیدی با گوشی آیفون استفاده کند که روشی بسیار راحت و ساده است. در این روش، داشتن یک ایمیل و شماره مجازی آمریکایی الزامی است. ابتدا باید وارد قسمت تنظیمات گوشی آیفون شده و از بخش مربوط به ساخت اپل آیدی، گزینه create apple ID انتخاب شود. پس از انتخاب گزینه ساخت اپل آیدی، باید ایمیل مورد نظر را وارد کرده و رمز عبوری شامل حروف بزرگ و کوچک و همچنین اعداد را در نظر گرفت. سپس نوبت به وارد کردن اطلاعات شخصی مثل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد میلادی می‌رسد. مرحله آخر هم مرحله وارد کردن شماره مجازی و آدرس فرد است که باید مانند روش قبل از سایت‌های ساخت آدرس فیک استفاده شود. پس از وارد کردن کد پیامکی، باید کد ۶ رقمی ایمیل نیز وارد شود. با انجام مراحل فوق، اپل آیدی ساخته شده و در دسترس فرد قرار می‌گیرد.

 

استفاده از گوشی اندروید برای ساخت اپل آیدی

 

ساخت اپل آیدی با گوشی اندرویدی شبیه ساخت اپل آیدی با گوشی آیفون است و تفاوت زیادی با هم ندارند. برای این‌که بتوان این کار را انجام داد، مرحله اول دانلود کردن و نصب برنامه اپل موزیک از پلی استور است. پس از این‌که برنامه مذکور نصب شد، باید با یکی از فیلترشکن‌های موجود، آی پی فرد به آی پی آمریکا تغییر داده شود. پس از تغییر آی پی، از قسمت تنظیمات باید گزینه ایجاد اپل آیدی انتخاب شود. همانند روش‌های قبلی، باید ایمیل و رمز عبور را وارد کرده و در قسمت انتخاب کشور، کشور آمریکا انتخاب شود. مرحله بعدی، پاسخ دادن به سوالات شخصی مثل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد میلادی و همچنین سوالات امنیتی است. در مرحله آخر، پس از وارد کردن شماره و آدرس آمریکایی، کار ساخت اپل آیدی به اتمام می‌رسد.

 

کمک گرفتن از برنامه آیتونز، به‌عنوان برنامه‌ای برای ساخت اپل آیدی

 

استفاده از برنامه آیتونز به‌عنوان یکی از روش‌های ساده و خیلی خوب برای ساخت اپل آیدی در نظر گرفته می‌شود. ابتدا باید برنامه آیتونز (iTunes) را دانلود کرده و سپس در سیستم مورد نظر نصب کرد. پس از وارد شدن به برنامه، از قسمت Account می‌توان گزینه مربوط به ایجاد اپل آیدی را انتخاب کرده و نسبت به ساخت اپل آیدی اقدام نمود. مرحله بعدی، وارد کردن ایمیل، رمز عبور، تایید رمز عبور و انتخاب کشور مورد نظر (آمریکا) است. در قدم بعدی، نام و نام خانوادگی به همراه تاریخ تولد وارد می‌شود. در صورتی‌که مشکلی به وجود آید، یکی از راه‌هایی که می‌توان برای احراز هویت انجام داد، پاسخ دادن به سه سوال امنیتی است. در مرحله آخر، نوبت به وارد کردن آدرس آمریکایی می‌رسد. برای تایید حساب کاربری هم کافی است که شخص، کدی را که به ایمیلش ارسال شده است، وارد کرده و کار ساخت اپل آیدی را به اتمام رساند.

 

آریاپی؛ بهترین سایت ارائه‌دهنده خدمات ارزی و ساخت اپل آیدی

 

شرکت اپل یکی از شرکت‌های معتبر با انواع محصولات با کیفیت از جمله آیفون، آیپد و غیره است. به علت تحریم شدن ایران توسط این شرکت، کاربران ایرانی برای ساخت اپل آیدی خود کمی دچار مشکل می‌شوند. آریاپی در این زمینه به کاربران خود کمک کرده و ۰ تا ۱۰۰ ساخت اپل آیدی و خرید اپل ایدی شخصی معتبر و تضمینی را آموزش می‌دهد. این سایت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات بوده و از پشتیبانی قوی برخوردار است. کارشناسان حرفه‌ای آریاپی پاسخگوی سوالات کاربران خود هستند و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند تا با آگاهی کافی و خیال راحت کارهای خود را انجام دهند. از دیگر خدماتی که سایت آریاپی دارد، می‌توان به خرید شماره مجازی معتبر برای ساخت اپل آیدی رایگان اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وبسایت رسمی آریاپی https://ariapay.io مراجعه نمایید.

https://www.asianews.ir/u/7yl
اخبار مرتبط
iOS 15.0.1 اپل برای تمام دستگاه‌های سازگار با iOS 14 ارائه شده است و این به روزرسانی شامل گوشی‌های آیفون 6S و جدیدتر می‌شود؛ در حالی که به منظور ارتقای دستگاه، معمولا به طور خودکار اطلاع‌رسانی می‌شود، اما در غیر این صورت، گزینه به روزرسانی خودکار در تنظیمات گوشی را می توان فعال کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید