صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۸ / ۲۲:۰۰
کد خبر: 1160
گزارشگر: 2
۶۵۶۱
۴
۳
۸
آسیا گزارش می‌دهد:

با هر سرمایه‌ای طلا بخرید

با هر سرمایه‌ای طلا بخرید
با هر سرمایه‌ای صاحب طلا شوید.

وحید سلیمی از پایه‌گذاران دیجی‌گلد، در گفت‌وگو با "آسیا" ضمن ابراز شرایط سهولت خرید و فروش طلا در دیجی‎گلد، از خریدهای ۵۰ هزار تومانی طلای ۲۴ و ۱۸ عیار خبر داد.
سلیمی گفت: دیجی گلد یک ایده‌ی خلاقانه در بازار طلا محسوب می‌شود که با هدف خرید و فروش و تحویل طلا به مشتریان ایجاد شده است. این روش خرید و فروش طلا، ایده‌ای است که نمونه مشابه خارجی و داخلی ندارد. در واقع دیجی گلد تلفیقی از بازار سنتی و مدرن است که کار خرید و فروش طلا را آسان‌تر می‌کند.
او ادامه داد: دیجی‌گلد بنابه نوآوری، یک واحد طلای دیجیتال است که معادل یک صدمِ یک گرمِ طلای ۲۴ یا ۱۸ عیار تعریف می‌شود. قیمت دیجی گلد بر اساس بازار و بصورت لحظه‌ای خرید و فروش می‌شود. جهت سهولت در خرید و فروش، امکان خرید و فروش آنلاین نیز در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان برای خرید و فروش آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق سایت www.dg-gold.com اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: علاوه بر خرید طلا، شمش طلا نیز در این بازار خرید و فروش می‌شود. مجوزهای مربوطه برای خرید و فروش طلا و شمش طلا هم از سوی مراجع قانونی دریافت شده است. فعالیت حاضر به نام "شرکت فناوری طلای دیجیتال" به ثبت رسیده که در بازار پانیذ کیش نیز فعالیت دارد و دارای نماد دوستاره برای خرید و فروش اینترنتی می‌باشد. در این رابطه مجوزهای لازم از ENAMAD کسب شده است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.
او ادامه داد: شعار ما عبارت است: "با هر سرمایه‌ای طلا بخرید."دیجی گلد برای اولین بار این موقعیت را فراهم کرده که حتی با ۵ هزار تومان در خرید و فروش طلا و نوسان‌گرفتن از نرخ طلا، فعالیت صورت بگیرد. این موقعیت در ایران و حتی جهان بی‌نظیر تلقی می‌گردد. بنابراین دیگر بهانه‌ای برای عدم ورود به بازار طلا وجود ندارد. از طرفی وقتی میزان خرید طلا به حدی برسد، خریدار می‌تواند درخواست ارسال کالا بدهد. طلای خریداری شده، در اسرع وقت به دست مشتری می‌رسد. رقم طلای خریداری شده که از سوی خریداران می‌تواند دریافت شود، بین ۵۰ هزار تا ۷۰ میلیون تومان خواهد بود.
سلیمی ابراز داشت: دیجی‌گلد در حال حاضر در خرید و فروش آنلاین، حداقل‌کارمزدها را مد نظر دارد. حتی ۹ درصد ارزش افزوده نیز بر قیمت کالاهای خریداری شده در دیجی گلد اعمال نمی‌شود. هزینه بسته‌بندی، تنها هزینه‌ای است که بر قیمت کالای خریداری شده اضافه می‌شود. به همین دلیل افراد با پول ریز هم می‌توانند طلا خریداری کنند. این برای بار اول است که شرایط خرید ۵۰ هزار تومان طلا میسر می‎‎شود. البته خریدار همانطور که گفته شد، می‌تواند طلای خود را دریافت نکند و ضمن افزایش قیمت، به نوسان‌گیری در بازار طلا دست بزند.
او اذعان کرد: دیجی گلد به مثابه واحدی برای خرید و فروش طلا، نه مشابه ایرانی دارد و نه خارجی. این یک نوع نوآوری بی بدیل در سطح جهانی است.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/172
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مهدی قاسمی
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
3
0
1

مثبت

فاطمه سلیقه
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
0

مثبت

صدرا نجبایی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
0

چرا از دسترس خارج شدید و ۶میلیون پولمو خوردید

سردار
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
0
0
0

سلام این دیجی گلد چی شد چون من چندین میلیون تومان طلا خریده بودم و‌در کیفم بود لطفا یک نشانی از دیجی گلد بدید


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید