صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۳
کد خبر: 11604
گزارشگر: 213
۱۰۸۵
۰
۰
۲
دختران؛ بلاگری و جلب توجه

شلیک به خود در لایو اینستاگرام/زنان به هر قیمتی به دنبال فالوور

شلیک به خود در لایو اینستاگرام/زنان به هر قیمتی به دنبال فالوور
لحظه ای که یک دختر در لایو اینستاگرام به سرش شلیک کرده، در یک ویدیو دست به دست شده است.

به گزارش آسیانیوز، لحظه ای که یک دختر در لایو اینستاگرام به سرش شلیک کرد را در ویدیوی زیر ببینید:/خبر فوری

 

 


https://www.asianews.ir/u/7zj
اخبار مرتبط
امیر تتلو با بیان اظهاراتی عجیب گفت که جلوی هوادارن خودش را می کشد یا اینکه فرد دیگری بیاید؛ در پروژه ی تفنگ طلایی شرکت کند و او را بکشد!
پست و خبری از فائقه آتشین با اسم مستعار «گوگوش» خواننده معروف قبل از انقلاب مبنی بر قطع همکاری اش با دنیای خوانندگی منتشر شده است.
پس از بارها ماجرای آشتی و جدایی، به نظر می رسد این بار طلاق سحر قریشی و تتلو جدی شده باشد و قریشی در این باره به افشاگری دست زد.
درباره رفت و آمد تتلو در فضاهای مجازی اخیرا موضوعاتی بیان شده است.
کیمیا علیزاده ورزشکار ایرانی و دارنده مدال المپیک خبر جدایی از همسرش را علنی کرد.
تتلو در اینستاگرامش اعلام کرد که مجرد شده است و گفت سحر قریشی در حال ولخرجی است و قصد دارد کنسرت او را در 20 شهریور خراب کند.
بعد از انتشار قطعه «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» اینستاگرام تمام صفحات مربوط به میثم مطیعی را مسدود کرد! همچین تمامی آثار انقلابی میثم مطیعی توسط اینستاگرام محدود شد.
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
طبق اسنادی که در FCC به ثبت رسیده، اسپیس ایکس قصد دارد اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در دسترس گوشی‌های موبایل اندرویدی و iOS قرار دهد.
این خبر را حتماً شنیده اید که می گویند کسب درآمد از اینستاگرام یکی از راحت ترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. تا حد زیادی این خبر صحت دارد چراکه افرادی که مشغول کسب درآمد از اینستاگرام هستند نسبت به زمانی که می گذارند، درآمد بسیار بالایی دارند به همین علت بعضی از کارمندان وسوسه می شوند که با توجه به سود حاصله از این نوع از کسب درآمد، از کار خود بیرون بروند و به اینستاگرام جهت درآمدزایی رو بیاورند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید