صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۲۱:۴۷
کد خبر: 1163
گزارشگر: 2
۱۴۶۲
۰
۰
۱
به مناسبت صد و یکمین سال وحدت ملی

ضیافت سفیر رومانی در تهران

ضیافت سفیر رومانی در تهران
جشن صد و یکمین سالگرد وحدت ملی کشور رومانی و سی امین سال انقلاب ضد کومونیستی این کشور در اقامتگاه سفیر رومانی برگزار شد.

به گزارش روزنامه آسیا در این جشن با شکوه که سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی مقیم تهران، فرهنگیان، بازرگانان و روزنامه نگاران حضور داشتند آدریان کوزیاسکی (Adrian kozjacski) سفیر رومانی در ایران در این ضیافت گفت: با انقلاب مردم رومانی در سال 1989 اصول دموکراسی و آزادی ، همگرایی به اتحادیه اروپا و پیمان آتلانتیک شمالی و اتصال به ارزشهای اجتماعی و جریانات اقتصادی و سیاسی جهان امروز بنا نهاده شد.
بنا به همین گزارش سفیر رومانی درباره روابط دو کشور ایران و رومانی گفت: رابطه سنتی ما با ایران بیش از ۱۱۷ سال قدمت دارد و ایران برای رومانی یک شریک قدیمی و سنتی، دارای تاریخ طولانی در همکاری های اقتصادی و روابط مردمی به حساب می آید.
سفیر رومانی در پایان سخنرانی خود اظهار داشت: در دنیایی که همه ما وظیفه دفاع از آزاداندیشی و آزادی بیان، صلح، پیشرفت و همکاری‌های بین‌المللی و تلاش در راستای جلوگیری از تنش ها را برعهده داریم، حامل پیام دوستی و صلح رومانی در جهت گسترش و توسعه روابط با ایران هستم.

حمید دهقان
https://www.asianews.ir/u/1ma
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید