صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۱
کد خبر: 11653
گزارشگر: 2
۸۹۶
۰
۰
۱
تحریم غرب علیه روسیه

روابط جمهوری اسلامی و پوتین

روابط جمهوری اسلامی و پوتین
روسیه به کشورهای دوست و متحدانی نیاز دارد که در کنار او باشند!

Since the Western sanctions packages imposed on Russia, Russia hasn’t been late in finding alternatives to those countries that have classified themselves as unfriendly countries to Russia, and thus Western vacant seats in Russia are filled by companies from other countries, so this year's forum is a golden opportunity provided by Russia and here we are talking about Iranian companies, to enter and occupy these places, for what could benefit them.
Russia's presence with a group of friendly countries such as China, India and Iran, in a region rich in promising resources, capabilities and opportunities, makes all of these countries independent of American and Western hegemony.
Through their joint cooperation, these countries can build and raise the standard of living of their people without the need for the west.
Russia has all the resources that help it to do what is required, but Russia still needs friendly countries and allies to be by her side, and for those friendly countries, and Iran at the forefront of these countries, to get all the well-deserved gainsthat befit Iran’s position and crown the alliance relationship distinguished Russia and Iran.

 

از زمانی که بسته‌های تحریمی غرب علیه روسیه اعمال شد، روسیه در یافتن جایگزین‌هایی برای کشورهایی که خود را به عنوان کشورهای غیردوست با روسیه طبقه‌بندی کرده‌اند، دیر نکرده است و بنابراین کرسی‌های خالی غرب در روسیه توسط شرکت‌هایی از کشورهای دیگر پر می‌شود، بنابراین مجمع امسال فرصت طلایی است که روسیه فراهم کرده است و در اینجا صحبت از شرکت‌های ایرانی است که وارد این مکان‌ها شده و آن‌ها را تصرف کنند که چه سودی برای آن‌ها دارد.
حضور روسیه در کنار گروهی از کشورهای دوست مانند چین، هند و ایران در منطقه ای سرشار از منابع، قابلیت ها و فرصت های امیدوارکننده، همه این کشورها را از هژمونی آمریکا و غرب مستقل می کند.
این کشورها با همکاری مشترک خود می توانند بدون نیاز به غرب، سطح زندگی مردم خود را بسازند و بالا ببرند.
روسیه همه منابعی را دارد که به آن کمک می کند تا آنچه را که لازم است انجام دهد، اما روسیه همچنان به کشورهای دوست و متحدانی نیاز دارد که در کنار او باشند و این کشورهای دوست و ایران در خط مقدم این کشورها، همه چیزهایی را که شایسته است به دست آورند. دستاوردهایی که در خور موقعیت ایران است و تاج روابط ائتلافی، روسیه و ایران را متمایز کرد.

باتور پنجعلی - کارشناس مسایل نظامی
https://www.asianews.ir/u/81e
اخبار مرتبط
بحران تهاجم روسیه به اوکراین، بسیاری از کشورهای اروپایی را متقاعد کرد که در نگرش خود نسبت به نیروهای مسلح، تجدید نظر کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید