صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۸
کد خبر: 11655
گزارشگر: 213
۱۱۹۹
۰
۰
۳
حاشیه جدید درباره زندگی بازیگر زن جنجالی

مادر بهاره رهنما درباره او چه گفت؟+ویدیو

مادر بهاره رهنما درباره او چه گفت؟+ویدیو
مادر بهاره رهنما در یک ویدئو درباره وی صحبت کرد.

به گزارش آسیانیوز، بهاره رهنما ویدئویی را از سوپرایز مادرش به مناسبت تولدش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که در ادامه آمده است:

 

 

بهاره رهنما متولد 1351 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

 

وی فعالیت بازیگری خود را با بازی در فیلم سینمایی اکشن "افعی" شروع کرد. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است.

 رهنما در تاریخ 4 شهریورماه 1396 برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. وی همچنین در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی "نان و عشق و موتور هزار" را تجربه کرد./

https://www.asianews.ir/u/80v
اخبار مرتبط
چندی پیش اخباری مبنی بر طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شد که به دنبال این حاشیه ها، بخشی از حرف های همسر اول امیر خسرو عباسی در قالب ویدیو منتشر شد و در ادامه گفت و گویی با وی صورت گرفته است.
اخبار تازه رسیده از جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی حکایت دارد.
برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی ایران در صداوسیما و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشور چه برنامه گفت و گویی ترتیب داده شد؟ جوانان کشتی‌گیر که افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند چند بار به تلویزیون آمدند و واقعا اسم جوان دانشمند، مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود و بعد جامعه فهمید که چه کسی را از دست داد!
بهاره رهنما که اغلب با موضوعی واقعی یا کذب سبب جنجالی تازه در فضای مجازی می شود، به تازگی تصویری نسبتا غمکین را از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از شوهرش هم تعریف کرده است.
بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری های جدیدش به راه انداخته است؛ هر چند که شایعات مبنی بر طلاقش از همسر دوم هنوز پایان نیافته است.
بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند و به هر بهانه و ترفند تلاش می کند دیده شود و در اینستاگرام جنجال به پا کند.
تاکنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید