صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۵
کد خبر: 11677
گزارشگر: 213
۲۲۵۵
۱
۱
۷
نامه اختصاصی دیگر کوین ترودو برای آسیانیوز

افراد موفق «سرسختی ذهنی» دارند!

افراد موفق «سرسختی ذهنی» دارند!
کوین ترود، کارافرین معروف، در نامه جدید دیگری که برای «آسیانیوز» ارسال کرده نوشته است: یک فرد موفق از اراده خود برای انجام کارهایی استفاده می کند که دیگران مایل به انجام آن نیستند؛ چرا که آنان دارای سرسختی ذهنی هستند!

به گزارش آسیانیوز، اینها ویژگی های برندگان است. اینها ویژگی های افراد موفق است. افراد موفق با عادت ها زندگی می کنند. بازنده ها نیز با عادت ها زندگی می کنند. عادت های موفقیت و عادت های شکست وجود دارد. یک فرد موفق از اراده خود برای انجام کارهایی استفاده می کند که دیگران مایل به انجام آن نیستند. افراد موفق ذهن قوی دارند. به آن سرسختی ذهنی می گویند.

-----------

بیشتر بخوانید

شما به زبان خود آویزان شده اید!

-----------------------------------------

آنها منضبط هستند. آنها پافشاری می کنند. وقتی کار سخت می‌شود، سخت‌ها(انسان های) پیش می‌روند. افراد موفق همیشه کاری را انجام می دهند که بقیه هنوز درباره آن صحبت می کنند. افراد موفق همیشه مایلند کارهایی را انجام دهند که بقیه افراد حاضر به انجام آن نیستند.

شخصیت(موفق) مدت‌ها پس از گذشتن هیجان و هیجان لحظه‌ای، تصمیمی را دنبال می‌کند. به همین دلیل است که موفقیت یک تصمیم بلندمدت است. وقتی یک تصمیم واقعی می گیرید، متعهد می شوید. پس اصرار می کنید و هرگز تسلیم نمی شوید.

شما با انضباط عمل می کنید. شما برنامه ای تنظیم می کنید و آن را حفظ می کنید. شما برای کار خود برنامه ریزی می کنید و برنامه خود را اجرا می کنید حتی اگر تمایلی به آن نداشته باشید. شما کاری را انجام می دهید که بازنده ها حاضر به انجام آن نیستند.

راهی که می توانید با انگیزه بمانید این است که روزانه کتاب های مثبت اندیشی را از لیست کتاب های توصیه شده من بخوانید. حتی 5 دقیقه در روز به شما کمک می کند با انگیزه و الهام بخش بمانید. به طور روزانه به وویس های مثبت از دوره تسلط موفقیت گوش دهید.

هر روز کمی ذهن خود را با مواد مثبت، نشاط آور و الهام بخش تغذیه کنید. این کاری است که برنده انجام می دهد. آنها همیشه در حال شارژ باتری خود هستند. آنها همیشه تبر خود را تیز می کنند. منضبط باش به خود تعهد داشته باشید و آنها را حفظ کنید. کارهای درست را به اندازه کافی به طور مداوم انجام دهید، حتی زمانی که تمایلی به انجام آن ندارید.

این کلید است. جی دی راکفلر، ثروتمندترین مرد جهان در زمان خود، گفت که پشتکار، قادر مطلق است. او گفت تنها چیزی که موفقیت را بیش از همه تعیین می کند، پشتکار است. شما فقط در صورتی می توانید پایدار باشید که منضبط باشید. به این چیزها فکر کنید، آنها را
انجام دهید و موفق خواهید شد./

شما رو در اوج خواهم دید
دوست شما، کوین ترودو

 

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/81n
اخبار مرتبط
کوین ترود، کارافرین معروف، در نامه جدید دیگری که برای «آسیانیوز» ارسال کرده نوشته است: شما شبیه افرادی می شوید که با آنها معاشرت می کنید؛ درآمد شما میانگین 5 دوست صمیمی شما خواهد بود.
کوین ترود، کارافرین معروف، در جدید ترین نامه ای که برای «آسیانیوز» ارسال کرده نوشته است: از گفتن داستان زندگی تان پرهیز کنید؛ شما به زبان خود آویزان شده اید.
«کوین تــرودو» کارآفرین معروف در نامه جدید دیگرش که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده، نوشته است: افراد موفق یک ویژگی مشترک دارند؛ آنها تحت تأثیر افراد منفی قرار نمی گیرند؛ اما فرد ناموفق اصطلاحاً SNIOP است و این کلمه کوتاه شده عبارت «تاثیرپذیر در برابر اثر منفی سایر افراد» است.
«کوین تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده، نوشته است از «خواستن» دست بکشید؛ افراد موفق همیشه مشغول انجام کاری هستند که بقیه افراد هنوز درباره آن صحبت می کنند.
«کویــن تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده به تهیه فهرستی از ۶ تا از مهم ترین کارها که در آنها رازهایی نهفته، تاکید کرده است.
کوین ترودو، کارآفرین و تاجر، در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، بیشتر افراد موفق انرژی جسمی و روحی زیادی دارند و دارای استقامت روحی و بردباری هستند.
کوین ترودو در جدیدترین یادداشتش برای آسیانیوز نوشته است که موفقیت یک مسیر است؛ نه یک مقصد و تحقق تدریجی یک رویا است و در حال حاضر شاد بودن است؛ در این صورت آدم ها درگیر فرآیند آفرینش و تجلی خواسته خود هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
پویا حقی
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
5
0
1

چقدر آموزنده بود این صحبت ها! دقیقا چیزی بود که نیاز به یادآوریش داشتم ممنون از آسیا نیوز عزیز جهت انتشار مطالب همیشه بینظیر و مفیدش.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید