صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۵
کد خبر: 11680
گزارشگر: 306
۳۷۷
۰
۰
۱
دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان

تغییر رویکرد در نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با وجود معذوریت‌های ملی

تغییر رویکرد در نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با وجود معذوریت‌های ملی
دیزد - بیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان در دومین نشست این شورا که با محوریت ارایه گزارش ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان(جشنواره شهید رجایی) در سالن کوثر استانداری برگزار شد، گفت: با وجود معذوریت های ملی، تغییر رویکرد در نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است
آسیانیوز / یزد ؛ دکتر مجید دهقانی‌زاده دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان در این نشست با اشاره به فرآیند اجرایی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنوار شهید رجایی سال 1401، اظهار داشت: تلاش شده است در حد مقدور تغییر رویکرد در نحوه ارزیابی‌ها صورت گیرد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، افزود: در ساختار ارزیابی ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور معذوریت‌هایی وجود دارد که نیاز به تحول اساسی در این شاخص‌ها مبرم است.
دکتر دهقانی زاده تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان دبیرخانه جشنواره شهید رجایی پیشنهادات خود را در بهبود و ارتقاء نحوه این ارزیابی‌ها به صورت مکتوب به کشور ارسال کرده است.
وی با بیان اینکه نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان باید به بهبود روند کنونی پیشرفت و توسعه استان کمک کند، بیان داشت: دبیرخانه جشنواره شهید رجایی استان به بهترین نحو ممکن در تعامل و هماهنگی کامل با اجزای موثر به این ارزیابی‌ها به دور از هرگونه تعصب و جانب‌داری خاصی اقدام به بررسی مستندات ارایه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی کرده است.
دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان شاخص‌های جنبی تعیین شده توسط استان را موجب پوشش نواقص احتمالی شاخص‎های تکلیفی کشور دانست و گفت: استان یزد نیاز دارد بداند مجموعه مدیران آن در سطوح مختلف چگونه عملکردی داشته‌اند.
دکتر دهقانی‌زاده با توجه به تغییر و تحولاتی که در فرآیندهای اجرایی در سطح ملی و استانی در سال جاری رخ داده بود، اذعان داشت: مقرر شد ارزیابی‌های سال 1401 در استان شکل و شمایل دیگری به خود بگیرد که در این راستا دو نشان تحول و بهره‌وری و نوآوری در دستور کار قرار گرفت.
دبیر جشنواره شهید رجایی استان، افزود: با توجه به اینکه برنامه‌های تحولی استان به ویژه یزد نوین جهت ارزیابی دقیق نیاز به گذشت زمان حداقل یکسال را دارد و حوزه نوآوری و بهره‌وری نیز که متناسب با شعار سال در نظر گرفته شده در پایان سال قابل ارزیابی است، اعطای این دو نشان به پایان سال 1401 موکول شد.
جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این نشست به ارایه گزارشی از ارزیابی عملکرد سال 1400 دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: جشنواره شهید رجایی سال 1401 در هشت محور برگزیده خواهد داشت.
عرب خردمند، شاخص‌های عمومی و اختصاصی، گروه‌های پنج‌گانه تعیین شده از سوی سازمان اداری و استخدامی، دستگاه دارای بیشترین رشد عملکرد نسبت به سال قبل، بهترین اقدام برجسته در راستای توسعه استان و اجرای مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهور ، بهترین عملکرد در رعایت مصوبات کرونا، انتخاب بهترین مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران و انتخاب مردمی‌ترین مدیر و مردمی‌ترین دستگاه اجرایی را هشت محور این جشنواره برشمرد.
لازم به ذکر است، در این نشست مقرر شد جشنواره شهید رجایی استان در سال 1401 روز شنبه نوزدهم شهریورماه برگزار شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

تغییر رویکرد در نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با وجود معذوریت‌های ملی ، دکتر مجید دهقانی‌زاده دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان

 

https://www.asianews.ir/u/81j
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید