صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۹
کد خبر: 11690
گزارشگر: 2
۸۲۹
۰
۰
۳
وکیل حرفه ای

چرا باید به وکیل مراجعه کنیم؟

چرا باید به وکیل مراجعه کنیم؟
عدم اقدام حقوقی مناسب، حقوق شما را در معرض تضییع قرار می‌دهد!

وکالت حرفه‌ای است که هدف آن تحقق عدالت قضایی، دفاع از حقوق اشخاص و کمک به افراد برای احقاق حقوق پایمال شده‌ آنها و اجرای قانون به منظور برقراری نظم عمومی است.
توسعه جوامع، تخصصی شدن کارها و پیچیدگی‌ زندگی در جامعه امروزی، نیاز به آشنایی با موضوعات حقوقی و پیگیری تخصصی امور حقوقی توسط وکلا و کارشناسان حقوقی را دوچندان کرده است.
معمولا بسیاری از اشخاص، زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که به یک بیماری مهلک گرفتار شده و یا در مقابل یک بیماری بظاهر معمولی، از طریق خوددرمانی و سایر طرق متعارف به نتیجه نرسیده و بیماری حاد شده و از درمان آن عاجز شده‌اند و یا یک زخم کوچک تبدیل به یک دمل چرکین شده است.
در مواجهه با موضوعات حقوقی نیز بسیاری از افراد چنین‌اند و تنها زمانی به وکیل و مشاور حقوقی مراجعه می‌کنند که به مشکلات حقوقی برخورد کرده‌ و چه بسا با سهل انگاری، این مشکل تبدیل به یک معضل حاد شده و معمولا وقتی مراجعه می‌کنند که کار از کار گذشته است و حکم بدوی به ضرر آنها صادر شده و یا در مرحله اجرای حکم است و یا با تنظیم یک قرارداد نامناسب و عدم اقدام حقوقی مناسب، حقوق آنها در معرض تضییع قرار گرفته است.
امور حقوقی، از اهمیت والایی در زندگی ما برخوردار است. امور حقوقی طیف گسترده‌ای از موضوعات و اقدامات را در برمی‌گیرد. از تنظیم و امضای قراردادهای حقوقی مانند مبایعه‌نامه خرید و فروش ملک یا خودرو یا پیش خرید آپارتمان و اجاره گرفته تا دعاوی حقوقی، خانوادگی، ثبتی و کیفری مطروحه یا قابل طرح در مراجع دادگستری و سایر امور مبتلا به مانند وصیت، ارث و غیره. این موضوعات، ضمن آنکه در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد، دارای پیچیدگیهای تخصصی است؛ به نحوی که یک اشتباه کوچک، خسارات جبران ناپذیری را برجای می‌گذارد.
از این رو، توصیه می‌شود که اشخاص برای انجام امور حقوقی خود و پیش از انجام هر اقدامی، حتما با وکیل حقوقی مجرب و خوشنام تماس بگیرند و اقدامات و دعاوی حقوقی خود را با مشورت و بوسیله آنان پیگیری نمایند و بدون مشورت با یک وکیل متخصص و بررسی ادله و مدارک خود از سوی وی وارد دعوا نشوند.

 

مهمترین موضوعات مبتلا به حقوقی که می‌تواند موضوع مشورت و اقدام قرار گیرد در دو عنوان کلی به شرح زیر تقسیم می‌شود:

 

۱- امور مشاوره‌ای و تنظیم قراردادها: این بخش بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد و به منظور حفظ و صیانت از حقوق اشخاص است. برخی از مصادیق آن عبارتند از: تنظیم و یا نظارت بر تنظیم قراردادهای خرید و فروش و رهن و اجاره ملک، آپارتمان و خودرو؛ صلح حقوق، منافع و سرقفلی مغازه؛ قرارداد پیش فروش آپارتمان؛ قرارداد شراکت کاری، قرارداد کار، وصیت نامه و غیره.
۲- امور قضایی و وکالت در دعاوی: این بخش بیشتر ناظر به وضعیتی است که اشخاص به دلیل اختلاف در حقوقشان یا تعدی و تضییع آن، علیه دیگری یا دیگران علیه آنان، اقامه دعوای حقوقی یا طرح شکایت کیفری کرده‌اند. در این صورت اشخاص می‌توانند با دادن وکالت به وکلای دادگستری از حقوقشان دفاع کنند.

 

وکیل پاکدشت

 

موسسه حقوقی زعفری با حدود ۱۵ سال سابقه و فعالیت حرفه‌ای در زمینه امور حقوقی و وکالت در دعاوی و با بهره‌گیری از امکانات و توان تخصصی و بکارگیری همکاران و تیم حقوقی توانمند و مجرب، آمادگی خود را برای ارائه خدمت در هر دو زمینه فوق شامل ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف اعم از حقوقی، کیفری، ثبتی، شرکتها، داوری، صلح و سازش، تنظیم قراردادها و قبول وکالت در دعاوی به همشهریان گرامی اعلام می‌دارد.

 

اهداف و فعالیت‌های این موسسه بدین شرح است:

 

۱- قبول دعاوی و ارائه مشاوره حقوقی و پاسخگویی به نیازهای حقوقی شهروندان
۲- تربیت وکلای متعهد و متخصص و ارتقای دانش و تجارب علمی آنان
۳- ارتقای دانستنیهای حقوقی جامعه از طریق ارائه آموزش‌های حقوقی همگانی و نشر بروشور و جزوات آموزشی
۴- جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی و کاهش دعاوی از طریق آشنا کردن افراد با حقوقشان و شیوه تنظیم قراردادها
۵- تلاش برای ختم دعاوی به صلح و سازش

 

مراجعین محترم، در صورت تمایل برای استفاده از خدمات وکیل رودهن می‌توانند از طریق غیر حضوری و مشاوره آنلاین و یا درخواست وقت مشاوره و یا با مراجعه حضوری به دفتر موسسه به نشانی پاکدشت، بلوار شهدای رحیمی، جنب حوزه علمیه ی امام صادق ع پلاک ۵۷۳ ط دوم از خدمات حقوقی مؤسسه حقوقی زعفری برخوردار شوند.
همچنین هموطنان عزیر شریف آباد می توانند برای انجام امور حقوقی و تنظیم قراردادهای خود و قبل از هر اقدامی با وکیل دماوند از موسسه حقوقی زعفری رحقی مشورت نمایند.

https://www.asianews.ir/u/81s
اخبار مرتبط
قانون سیاستهای اصل 44 که قانون تسهیل نیز در مقام الحاقاتی بر آن به تصویب رسید، بر اصل رقابت جهت حمایت از بازار آزاد الحاح می ورزد؛ در این بین که کسب درآمد به حق یا نا بحق بر شغل وکالت تحمیل شده، برخی از نمایندگان وکلا بدون دلایل متقن، ممنوعیت تاریخی شرکت در مدعا به را به ممنوعیت شرکت در محکوم به تسری دادند؛ حال باید پرسید که چرا چنین تنگ نظرانه به حقوق وکلا نگریست شود؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید