صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۲۱:۲۴
کد خبر: 1170
گزارشگر: 2
۱۸۶۱
۰
۰
۱
بالاخره انتظارها به سر رسید؛

کمپین چهارم #مدیا با جوایزی استثنایی کلید خورد

کمپین چهارم #مدیا با جوایزی استثنایی کلید خورد
بالاخره انتظارها به سر رسید و برنده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانیِ سومین کمپین #مدیا مشخص شد.

اقبال این برنده خوش‌شانس ایرانی را از آن جهت باید بلند دانست که در حال حاضر در سوئد زندگی می‌کند و خواهر او به نمایندگی، جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی را به خانه برد! نیما شاهرخ‌شاهی و ریحانه پارسا از جمله چهره‌های محبوبی بودند که در مراسم قرعه‌کشی حضور داشتند.
به گزارش آسیا از امروز تلاش‌های #مدیا برای راه‌اندازی و زمینه‌چینی کمپین چهارم کلید می‌خورد. تاریخ شروع کمپین از ۲۲ آذرماه امسال لغایت ۳۰ آذرماه خواهد بود. قرعه کشی نیز در تاریخ ۲ دیماه صورت می‌گیرد. جوایز این دوره از کمپین #مدیا نیز استثنایی و بی‌نظیر هستند. شما می‌توانید تنها با پیوستن به این کمپین و بدون هیچ هزینه‌ای، از جوایز ارزنده کمپین چهارم #مدیا بهره‌مند شوید. یک دستگاه پژو 206، یک دستگاه خودرو پژو پارس، یک دستگاه خودرو کوییک، ۱۰ سکه بهار آزادی و ۵۰ جایزه ۱ میلیون تومانی از جمله جوایز ارزنده کمپین چهارم #مدیا است.
علاقه‌مندان به اسپانسرینگ و حضور در این کمپین می‌توانند به صفحه FARAHI-OFFICIAL دایرکت دهند. همچین شماره تماس 09128750548 به صورت تلفنی و یا ارسال پیام از طریق اپلیکیشن واتس‌اپ، راهنمای شما خواهد بود. برنده خوش‌شانس بعدی شما باشید!

Media1


نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/1hD
اخبار مرتبط
بی‌گمان فضای مجازی فرصتی مغتنم است و نه تنها در ایران که در جای‌جای جهان، این فضا به عنوان بستری برای رشد و توسعه اقتصادی به‌شمار می‌آید. در ایران هم در سالیان اخیر شاهد رشد و گسترش ظرفیت‌های بالقوه در این حوزه بوده‌ایم. در همین راستا هشتگ مدیا از جمله هشتک‌هایی است که از آن استقبال فوق‌العاده‌ای در اینستاگرام شده است و توانسته در مقاطعی رکورد جذب مخاطب به صورت همزمان را از آن خود کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید