صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۴
کد خبر: 11703
گزارشگر: 213
۳۸۱۰
۰
۱
۲
یک خبرنگار از زوجیت کاذب بازیگر و خواننده ایرانی پرده برداشت

دلیل ازدواج سفید تتلو و سحر قریشی/بازار داغ ریاکاری مجازی برای ثروتمند شدن

دلیل ازدواج سفید تتلو و سحر قریشی/بازار داغ ریاکاری مجازی برای ثروتمند شدن
همچنانکه در ایام اخیر برخی به اصطلاح هنرمند یا بازیگران از ازدواج های معامله ای شرم و قبحی ندارند، یک فعال رسانه ای دلیل ازدواج سفید سحر قریشی و امیر تتلو را نیز افشا کرد و گفت ازدواج این دو بر سر معامله سنگین مالی با تکیه بر فضاهای مجازی بود است.

به گزارش آسیانیوز، فعال رسانه ای از پشت پرده ازدواج تتلو و سحر قریشی پرده برداشت.

آرامه اعتمادی، فعال رسانه ای نوشت: ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است

وی اضافه کرد: یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او‌ از این ماجراست و دوبی بودن قریشی در همین سناریو است

اعتمادی افزود: تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.

این در حالی است که امیر تتلو که پیشتر کنسرتش را کنسل کرده بود چند روز گذشته در اظهاراتی عجیب گفت شب کنسرت جلوی هوادارن خودش را می کشد یا اینکه فردی با ماسک بیاید او را بکشد.

وی در اظهاراتی عجیب برای مرگ خود نظرسنجی گذاشت که در روز تولدش 30 شهریور باشد یا 29 مهر، روز صادرات!/

خبر ویژه
https://www.asianews.ir/u/825
اخبار مرتبط
امیر تتلو با بیان اظهاراتی عجیب گفت که جلوی هوادارن خودش را می کشد یا اینکه فرد دیگری بیاید؛ در پروژه ی تفنگ طلایی شرکت کند و او را بکشد!
پس از بارها ماجرای آشتی و جدایی، به نظر می رسد این بار طلاق سحر قریشی و تتلو جدی شده باشد و قریشی در این باره به افشاگری دست زد.
درباره رفت و آمد تتلو در فضاهای مجازی اخیرا موضوعاتی بیان شده است.
تتلو در اینستاگرامش اعلام کرد که مجرد شده است و گفت سحر قریشی در حال ولخرجی است و قصد دارد کنسرت او را در 20 شهریور خراب کند.
امیرحسین مقصودلو(امیر تتلو) که ازدواج و روابطش با سحر قریشی حاشیه های زیادی به دنبال دارد، عکس های جدید او را در دبی افشا کرد.
امیر تتلو برای پس از مشاجره جدیدش با سحر قریشی و ماجرای ازدواج یاعروسی نامعلومشان، گفت از رفتن سحر قریشی ناراحت نیستم؛ و باید و به آهنگ بعدای ام فکر می کنم!
امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو)، خواننده رپ ساکن ترکیه شب گذشته به طرفدارانش اعلام کرده بود، به سفارت ایران در استانبول خواهد رفت که ادعای خود را عملی کرد.
ماموران پلیس فتا به این نتیجه رسیده‌اند که ساشا سبحانی، دنیا جهانبخت و امیر تتلو از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی‌اند.
برخی رسانه های عامه پسند خبری با تیتر "کتک کاری سحر قریشی و امیر تتلو" منتشر کردند.
در حالی که تتلو چند روز گذشته درباره بازگشتش به ایران سخنان تهدید آمیزی را بیان کرده، یک ورزشکار از امیرتتلو و سحر قریشی برای بازگشت به ایران حمایت کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید