صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۶
کد خبر: 11709
گزارشگر: 2
۱۱۵۶
۰
۰
۵
ساخت قطعات فلزی

ساخت انواع فنر فشاری در بازار تهران

ساخت انواع فنر فشاری در بازار تهران
برای خرید انواع فنر باید بدانیم که چگونه فنر مناسب را انتخاب کنیم. بنابراین هنگام سفارش، طراحی و ساخت فنر، مهم است که قطر داخلی و خارجی فنر، طول آزاد و ارتفاع جامد آن را در نظر بگیرید. همچنین مواد فنر را نیز در نظر بگیرید، زیرا بر اندازه فنر شما تأثیرگذار خواهد بود.

اهمیت استفاده از فنر فشاری

 

فنر فشاری نوعی فنر سیمی که در همه چیز از لوازم خانگی گرفته تا تجهیزات موتوری و غیره استفاده می شود. فشرده سازی توسط باری که بر روی فنر وارد می شود صورت می گیرد. فنر فشاری برای مقاومت در برابر نیروهای فشاری اعمال شده یا ذخیره انرژی در حالت فشار طراحی و استفاده می شوند. ساخت قطعات فلزی مانند فنر فشاری است، به طور معمول، آنها به شکل مارپیچ استوانه ای هستند که از سیم گرد ساخته شده اند. با این حال، آنها را می توان مخروطی، بیضی، بشکه یا تقریبا هر شکل دیگری ساخت. سیم همچنین می تواند گرد، مربع یا مستطیل باشد. این رایج ترین پیکربندی است و در بسیاری از کاربردها مانند خودرو، هوافضا و کالاهای مصرفی یافت می شود.

 

تولید فنر فشاری

 

compression spring را از مواد فولادی مختلفی از جمله فولاد ضدزنگ، فولاد سخت کشیده شده، سیم فولادی و فولاد فنر می سازند. به طور کلی، هرچه سیم بزرگتر باشد، فنر قوی تر است. فنرهای فشاری با قطر سیم وسیع‌تر نسبت به فنرهای نازک‌تر می‌توانند در برابر استفاده تهاجمی ‌تر مقاومت کنند. همچنین می توان با کاهش قطر سیم پیچ فنر، استحکام فنر را افزایش داد.

فنر سازی تهران

فنرهای فشاری برای جلوگیری از تماس اجزا با یکدیگر استفاده می شوند و همچنین می توان از آنها برای جلوگیری از دور شدن بیش از حد اجسام از یکدیگر استفاده کرد. آنها در مجموعه‌ ای از اندازه ‌ها هستند و می‌توان آن‌ ها را به ‌طور ویژه متناسب با هر ابعادی سفارش داد. فنرهای فشاری را می توان در انواع محصولات رایج از جمله لوازم الکتریکی، سیستم تعلیق خودرو، ابزارآلات، تجهیزات پزشکی و تشک یافت.
فنرهای فشاری از رایج ترین انواع فنر هستند. انواع رایج دیگر آنها عبارتند از فنرهای پیچشی، مانند آنهایی که در تله موش استفاده می شود. فنرهای ساعت مانند آنهایی که در ساعت های دیواری، ساعت های مچی و انواع دیگر ساعت ها استفاده می شود. و فنرهای مسطح، که در زمینه ‌های متنوعی به کار می‌روند، که از تولید خودرو تا ساخت مبلمان را شامل می‌شود.
فنرهای فشاری در سایز و اشکال متنوع به بازار عرضه میشوند و می توانند از طیف وسیعی از مواد تشکیل شوند. ترکیب فنر فشاری بر اساس کاربرد مورد نظر انتخاب می شود.
فولاد ضد زنگ به دلیل مقاومت در برابر خوردگی حتی در مواجهه مکرر با رطوبت و مواد شیمیایی، انتخاب خوبی برای چنین کاربردهایی است. فولاد نیز قوی است. می تواند استفاده مکرر را بدون شکست تحمل کند. در ساخت فنرها می توان از فولاد فنر، فولادغیر آلیاژی و حتی پلاستیک نیز استفاده کرد.
انتخاب مواد مناسب برای ترکیب فنری مهم است. جفت کردن نادرست فنر با کاربرد آن می تواند باعث خرابی زودرس شود که می تواند منجر به آسیب به اجسام مجاور و در برخی موارد آسیب به افراد شود. انتخاب صحیح فنر کارایی و طول عمر فنر را به حداکثر می رساند.

 

سازنده فنر فشاری در پامنار تهران

 

تولیدکنندگان زیادی در حوزه ساخت انواع فنر از جمله فنر فشاری فعالیت دارند که هدف همه آنها تولید با کیفیت و استاندارد است. مجموعه آسیا فنر نیز جزو برترین تولیدکنندگان فنر و انواع آن است که می توانید انواع فنر نظیر فنر فشاری، فنر کوپلینگ که اولین سازنده آن تیم فنرسازی آسیا است، فنر پیچشی، فنر کششی و فنر حلزونی را از این مجموعه با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

پامنار تهران

قیمت فنر فشاری

 

برای خرید انواع فنر باید بدانیم که چگونه فنر مناسب را انتخاب کنیم. بنابراین هنگام سفارش، طراحی و ساخت فنر، مهم است که قطر داخلی و خارجی فنر، طول آزاد و ارتفاع جامد آن را در نظر بگیرید. همچنین مواد فنر را نیز در نظر بگیرید، زیرا بر اندازه فنر شما تأثیرگذار خواهد بود.
نرخ خرید برای فنرها امروزه به دلیل نوسانات موجود در بازار، ثابت نیست. لذا بهتر است قبل از خرید حتما با تولیدکنندگان و فروشندگان تماس بگیرید و از قیمت به روز محصول مورد نظر اطلاع یابید.
گروه صنعتی آسیافنر (https://asiafanar.com/) با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در عرصه تولید انواع فنر و واشر آماده ارائه خدمات به صنعت گران عزیز کشورمان است.

نشانی:
تهران- خیابان امیرکبیر- ناظم الاطباء جنوبی- کوچه حشمتی- کوچه آقامیر- پلاک ۶
تلفن:
02133900327

https://www.asianews.ir/u/82a
اخبار مرتبط
زمانی که صحبت از نمایندگی اشنایدر می‌شود بسیاری از افراد ناخوداگاه به فکر خرید محصولات صنعتی باکیفیت می‌افتند. شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان یک شرکت فرانسوی شناخته می‌شود که دارای محصولات صنعت برق باکیفیت و اورجینال است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید