صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۶
کد خبر: 11725
گزارشگر: 2
۹۴۵
۰
۰
۶
ردیاب خودرو

ردیاب مگنتی یا آهنربایی چیست؟

ردیاب مگنتی یا آهنربایی چیست؟
به کمک این وسیله می توانید از موقعیت و وضعیت خودرو تان در هر لحظه و هر مکان آگاه شوید.

ردیاب های مگنتی یکی از انواع ردیاب خودرو هستند که قابلیت نصب به روی انواع خودرو و وسایل نقلیه را دارند. ردیاب های مگنتی خودرو به نام های دیگری مانند ردیاب آهنربایی یا مغناطیسی نیز شناخته می شوند. از این جی پی اس برای بالا بردن امنیت خودرو و دیگر وسایل مانند موتور سیکلت استفاده می کنند. ممکن است شما هم برای بالا بردن سطح امنیت وسیله نقلیه خود، قصد خرید یک ردیاب خودرو داشته باشید، اما با وجود تنوع این قطعه الکترونیکی در بازار و فروشگاه ها نتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. جی پی اس ها دو مدل سیمی و مگنتی دارند که در ادامه به معرفی ردیاب های مگنتی می پردازیم. خرید GPS بهترین گزینه افزایش امنیت خودرو در این روزهاست. به کمک این وسیله می توانید از موقعیت و وضعیت خودرو تان در هر لحظه و هر مکان آگاه شوید.

 

ردیاب مگنتی چیست؟

 

ردیاب های مگنتی یا آهنربایی یکی از مدل های ردیاب های بدون سیم هستند که به هر قطعه و وسیله فلزی می چسبند و فعالیت خود را آغاز می کنند. هر نوع ردیابی یک نیاز مشخص را برطرف می کند. جی پی اس های مگنتی نیز برای افرادی که به دنبال نصب آسان و بی دردسر هستند، یک گزینه عالی محسوب می شود. معمولاً ردیاب های آهنربایی ظاهر کوچکی دارند و به راحتی جا به جا می شوند. به دلیل این ویژگی، از این مدل ردیاب می توان در هر خودرویی استفاده کرد و آن را در هر قسمت خودرو قرار داد. بسیاری از افراد تصور می کنند جی پی اس های آهنربایی به دلیل عدم اتصال سیمی مانند ردیاب های سیمی کار نمی کنند و دقیق نیستند. این تصور اشتباه بوده و امروزه ردیاب های مگنتی جزو بهترین و دقیق ترین ردیاب های موجود در بازار هستند.

به کمک ردیاب مغناطیسی می توانید هر وسیله حرکتی فلزی مانند ماشین های سبک و سنگین، موتور سیکلت، دوچرخه و اسکوتر را ردیابی کنند. این مدل ردیاب مدل های مختلفی داشته و عمر باتری بین چند روزه تا 4 ماهه دارند. شما می توانید پس از نصب این GPS به روی خودرو، ردیاب را به روی اپلیکیشن اختصاصی یا وب سایت مربوطه اش همگام کنید تا فعالیت های دستگاه را به راحتی بررسی نمایید. برخی از ردیاب جی پی اس ها امکان تبدیل به یک شنود درون خودرویی را نیز دارند که در مواقع مهم و حساسی مانند سرقت یا تصادف، می توان شنود را فعال کرد و از شرایط درون ماشین آگاه شد. یکی از برندهایی که بهترین مدل جی پی اس های مگنتی یا آهنربایی را به کاربران ارائه می دهد، برند سینوترک است. این شرکت با تجربه و سابقه چندین ساله ردیاب های مختلف و پر کاربردی را می سازد.

کاربردهای ردیاب مگنتی مغناطیسی:

. ردیابی رانندگان تازه کار
ردیابی دوچرخه یا اسکوتر کودکان
ورزشکاران حرفه ای که قصد دوچرخه سواری در کوهستان یا مکان های دیگر را دارند
افرادی که از خودرو شان به مدت کمی استفاده کرده و می خواهند در آن زمان از ردیاب کمک گیرند
موقعیت یابی های کوتاه مدت
ردیابی وسیله نقلیه در سفر

 

ردیاب آهنربایی چگونه فعالیت می کند؟

 

شما می توانید این جی پی اس مغناطیسی را در بخش های مختلف خودرو مثل کاپوت جلو، داشبورد، زیر پای راننده یا شاگرد و صندوق عقب قرار دهید. همین مسئله و عدم اتصال سیمی باعث می شود سارقان ردیاب مگنتی را به سختی پیدا کنند. پس از نصب در هر بخش، وسیله را به روی لپتاپ یا گوشی خود متصل کرده تا لینک و پیامک هشدار را به سادگی دریافت کنید. این ردیاب ها می توانند به صورت آفلاین نیز فعالیت کرده و از راه دور هم کنترل شوند.
جی پی اس ماشین

مزایای جی پی اس های مگنتی آهنربایی

 

قابلیت نصب آسان و بدون اتصالات سیمی
امکان قرار گیری به روی انواع خودرو، موتور سیکلت، دوچرخه و اسکوتر
ابعاد کوچک و قابل حمل
مخفی بودن و سخت تر پیدا شدن توسط سارقان به دلیل وصل نبودن هیچ سیمی به بخش های مختلف خودرو
دارای باتری های لیتیومی درونی که مدت طولانی به فعالیت شان ادامه می دهند
مجهز به قابلیت های بیشتر از جمله آلارم های سرعت، محدوده جغرافیایی، شوک و غیره
جنس بدنه محکم و قوی
مقاوم در برابر آفتاب، رطوبت، گرد و خاک و آب
ردیابی در لحظه (Real Time Tracking) و دقیق به کمک شبکه جی پی اس و جی پی آر اس
ارسال موقعیت مکانی وسیله به صورت مداوم و در فاصله زمانی مشخص
امکان قرار گیری به روی حالت (Sleep Mode) یا خواب
امکان فعالیت در مکان های بدون آنتن و ذخیره سازی اطلاعات
دارای وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی برای بررسی وضعیت ردیاب
مگنت های قدرتمند جهت اتصال به هر نقطه ای
امکان فعالیت به صورت آفلاین

 

معایب ردیاب آهنربایی

 

با وجود مزایای فراوان و مختلفی که ردیاب های مگنتی خودرو به همراه دارند، معایبی نیز وجود دارد که باید پیش از خرید از آن ها مطلع باشید. سبد جت این معایب را برای شما نوشته است:

نصب و قرار گیری آسان به روی هر وسیله و هر بخشی می تواند منجر به سوء استفاده و ردیابی از موقعیت مکانی شما شود
کوچک بودن ردیاب تشخیص آن را سخت کرده و احتمال جاسوسی افزایش می یابد
به دلیل نبود اتصالات سیمی به باتری خودرو یا کمک از یک منبع تغذیه اصلی، عمر باتری کوتاهی دارند
صرف مدت زمان ۴ تا ۶ ساعتی برای شارژ دوباره باتری
به دلیل قیمت مناسبی که دارند، اجاره شده و برای جاسوسی به کار می روند.

 

ردیاب های مگنتی یا ردیاب های سیمی؛ کدام یک انتخاب های بهتری هستند؟

 

جی پی اس های مگنتی آهنربایی گزینه مناسبی برای کسانی هستند که قصد ردیابی وسیله ای در مدت زمان کوتاه را دارند. به عنوان مثال اگر می خواهید طی سفری چند روزه تا چند هفته خودرو تان تحت نظر باشد، یا اینکه وسیله نقلیه شما همواره در پاکینگ است و فقط مدت کوتاهی را از خانه خارج می شود، این ردیاب ها به دلیل طول عمر کم باتری شان، تنها برای استفاده های کوتاه مدت و وقفه دار مناسب هستند. برخی از بهترین ردیاب های مغناطیسی موجود در سبد جت ردیاب مگنتی سینوترک مدل ST-905 و ردیاب آهنربایی سینوترک مدل ST-915 هستند که با بهترین قیمت ممکن می توانید هر یک را خریداری کنید.
اگر قصد دارید خودرو شما همواره تحت نظارت باشد و از وضعیت آن مطلع باشید، ردیاب های سیمی گزینه بهتری هستند. ردیاب های سیمی برخلاف نوع آهنربایی شان به روی هر وسیله ای قرار نمی گیرند و نیاز به یک متخصص برای اتصالات سیمی خود دارند. با اینحال از مزیت هایی مانند فعالیت مداوم، عدم نیاز به شارژ و بررسی چندین وسیله در لحظه می توانند مورد توجه شما قرار گیرند. ردیاب های سیمی برای کسانی که یک ناوگان حمل و نقلی یا تاکسیرانی دارند، بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

ردیاب مگنتی

قیمت و خرید ردیاب جی پی اس های مگنتی آهنربایی

 

مشخصاً ردیاب ها به دلیل تفاوت هایی که در امکانات و خدمات شان دارند، قیمت های مختلفی نیز خواهند داشت. ردیاب های مگنتی نیز هر کدام شان با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارند، یک قیمت مشخصی خواهند داشت. ما به شما ردیاب های سینوترک را پیشنهاد می کنیم. این برند با ساخت و تولید بهترین جی پی اس های آهنربایی، سیمی و ردیاب دیاگی جزو برندهای موفق در این زمینه است که رضایت مشتریانش را در اختیار دارد. امروزه خرید و داشتن یک ردیاب می تواند تأثیر به سزایی روی امنیت وسیله نقلیه شما و افراد درون آن بگذارد. ردیاب های امروزی دیگر تنها موقعیت مکانی شما را ردیابی نمی کنند، بلکه می توانند قابلیت های مختلفی مانند تبدیل به شنود درون دستگاهی، ارسال هشدارهای مختلف و بهره مندی از سنسورهای هشداری قدرتمند را به شما ارائه دهند. با خرید ردیاب امنیت خودرو خود را تضمین در کنار بیمه بدنه ، به حداکثر ممکن برسانید.

ردیاب آهنربایی

https://www.asianews.ir/u/82s
اخبار مرتبط
جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده است؛ این در حالی است که در حادثه تصادف بهبهان به دلیل کیفیت پایین محصولات داخلی ایربگ هیچ کدام از خودروها باز نشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید