صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۱
کد خبر: 11745
گزارشگر: 213
۴۷۷
۰
۰
۳
کسب و کارهای اینترنتی در ماه های اخیر دچار زیان شدند

کسادی بازار کار شاغلان اینستاگرامی در پی قطع تدریجی اینترنت

کسادی بازار کار شاغلان اینستاگرامی در پی قطع تدریجی اینترنت
در حالی که افزایش قیمت اینترنت و کیفیت پایین آن در سطح کشور از موضوعات مورد انتقاد برخی نمایندگان مجلس شده است، براساس گزارش ها کسب و کارهای اینترنتی و اینستاگرامی نیز در چند ماه اخیر دچار ضرر و زیان های بسیاری شده اند.

به گزارش آسیانیوز، افزایش قیمت اینترنت و کیفیت پایین آن در سطح کشور موضوع مورد انتقاد یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بود که اظهاراتش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

---------

بیشتر بخوانید

کارزار قطع تدریجی اینترنت در ایران

------------------------

جلال رشیدی کوچی با اشاره به اینکه مردم امروز پول بیشتری برای اینترنت پرداخت کرده اما خدمات با کیفیت پایین‌تری دریافت می‌کنند بر ضرورت افزایش پهنای باند تاکید کرد و افزود: به صورت ویژه در پلتفرم اینستاگرام ما کاهش پهنا نداشته‌ایم اما شاهد افزایش تعداد کاربران هستیم که اختلالاتی را به وجود می آورد. بنده معتقدم باید با نگاه عدالت محور و نیاز کاربران پهنای باند تخصیص یابد. باید یک دقت نظر در این حوزه صورت گیرد تا شاهد گام برداشتن در مسیر افزایش پهنای باند و تحقق عدالت باشیم.

 

این در حالی است که براساس گزارش ها اختلالات اینترنتی در مردادماه، فروش اینستاگرامی‌ها را نصف کرد.

------

بیشتر بخوانید

تلاش هشتک «صیانت خاموش» در جلوگیری از مسدود شدن اینترنت/حواشی طرح محکوم به شکست!

-------------------------------------

فروشگاه‌های اینستاگرامی ایرانی در مردادماه ۱۴۰۱ و به‌ دلیل اختلالات اینترنتی، تا ۳۵ درصد از بازدید و بین ۱۰ تا ۵۰ درصد از فروش خود از طریق اینستاگرام را از دست داده‌اند./
آسیانیوز و سیتنا
https://www.asianews.ir/u/839
اخبار مرتبط
مرور چند رویداد مهم روز؛ جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس، با اشاره به اینکه مردم امروز پول بیشتری برای اینترنت پرداخت کرده اما خدمات با کیفیت پایین‌تری دریافت می‌کنند بر ضرورت افزایش پهنای باند تاکید کرد؛ همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری در خصوص احیای برجام گفت: آمریکا که که یک دولت خاطی است، چگونه می‌تواند به یک توافقی که از قبل شکل گرفته برگردد؟
مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین تعاریف در زمینه کسب و کار اینترنتی!
در این مقاله قصد داریم، به تمامی سوالات شما در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی پاسخ دهیم. مطمئن باشید پس از مطالعه این نوشته، با قدرت برای شروع فعالیت اینترنتی خود اقدام خواهید کرد.
در حالی که برخی مسئولان در ایران از اقدامات علیه عاملان اختلال در اینترنت خبر داده اند، برخی کارشناسان بر این باورند که اختلال ایجاد شده در شبکه اینترنت ایران ناشی از برنامه هایی به‌منظور ایجاد محدودیت دسترسی کاربرهای ایرانی به شبکه اینترنت جهانی است.
طبق اسنادی که در FCC به ثبت رسیده، اسپیس ایکس قصد دارد اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در دسترس گوشی‌های موبایل اندرویدی و iOS قرار دهد.
فروشگاه اینترنتی مسترکالا مطمئن ترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل و گجت های دیجیتال با ارسال سریع و ۶ ماه گارانتی
هایفون به عنوان یکی از مهمترین برندهای ارائه دهنده تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری، با رنگ و لوگو جدید خود سعی دارد ارتباط نزدیکتری با مخاطبین خود ایجاد نماید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید