صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۰
کد خبر: 11746
گزارشگر: 213
۱۲۰۲
۱
۰
۲
دو معمم زخمی شدند

حمله دو جوان به امام جماعت ها در قم

حمله دو جوان به امام جماعت ها در قم
دو جوان که گفته شده «بدون علت با لوله آهنی» به امام جماعت مسجد کوچه رهبر حمله‌ کرده بودند، با دیدن او به ماشینش حمله‌ور شدند.
به گزارش آسیانیوز، خبرگزاری حوزه روز چهارشنبه، نهم شهریور، از حمله دو نفر در قم «با لوله» به دو معمم که امام‌جماعت دو مسجد هستند در روز هفتم شهریور خبر داد.

بوستانی، امام‌جماعت مسجد متحدالمؤمنین قم، به خبرگزاری حوزه گفت دو جوان که «بدون علت با لوله آهنی» به امام جماعت مسجد کوچه رهبر حمله‌ کرده بودند، با دیدن او به ماشینش «حمله‌ور شدند و تمام شیشه‌های ماشین را خرد کردند».

این امام‌جماعت همچنین با بیان این‌که پس از پیاده‌ شدن از ماشین او را هم مورد ضرب و شتم قرار دادند و «هدفی جز کشتن نداشتند»ٰ افزود از ناحیه دست مجروح شده و «تمام بدنم کبود است» و امام‌جماعت دیگر به‌ نام حیدری «در بیمارستان بستری است و امروز باید جراحی شود».

امام‌جماعت مسجد متحدالمؤمنین از نیروی انتظامی هم به‌ دلیل «تأخیر ۴۰ دقیقه‌ای» در رسیدن به محل انتقاد کرد و گفت تا الان هیچ اقدامی برای بازداشت ضاربان انجام نشده است.

پلیس قم هنوز گزارشی در این مورد منتشر نکرده است.

گزارش‌ها حاکی است که اخیراً خبرهای بیشتری از حمله به افراد معمم در نقاط گوناگون ایران منتشر می‌شود.
معمم جوان به‌نام مجتبی حسینی شامگاه پنج‌شنبه ششم مرداد در شهر کرج با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

دهم تیرماه هم امام‌جماعت یک مسجد در اصفهان با سلاح گرم هدف حمله یک موتورسوار ناشناس قرار گرفته است.

فروردین امسال هم دو طلبه اهل سنت گنبد کاووس با سلاح گرم کشته شدند. انگیزه این حمله «شخصی» اعلام شد.

چند روز پس از آن سه معمم در محوطه حرم مشهد با چاقو مورد حمله قرار گرفتند و دو نفر از آنان کشته شدند. عامل این حمله روز ۳۰ خرداد اعدام شد.

محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، پیشتر در همین زمینه گفته بود که بسیاری از طلاب به دلیل «متلک یا فحش» شنیدن از سوی مردم، کمتر با لباس آخوندی در مجامع عمومی ظاهر می‌شوند.

وب‌سایت خبرآنلاین هم در سال‌ ۹۶ در گزارشی با عنوان «جایگاه روحانیت و دردسرهای آخوند بودن» نوشته بود: «شأن و جایگاه سنتی روحانیت امروز نسبت به دیروز کاهش یافته... بخشی از آن حاصل عملکرد همین نظام است.»/
https://www.asianews.ir/u/83a
اخبار مرتبط
براساس گزارش خبرگزاری حوزه محسن اخوان، امام جماعت مسجد بقیه‌الله در خیابان برازنده اصفهان، صبح روز شنبه هنگام بازگشت از این مسجد هدف تیراندازی یک موتورسوار قرار گرفت.
مقامات انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه امام جماعت روستای "گوازدر" بخش کلات شهرستان سرباز، توسط افراد مسلح خبر دادند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
Halley
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
0

به چپ خر. ۴۴ ساله این مفتخورا دارن به مردم ضربه می‌زنن حالا حق‌شونه. اگر وجود دارید اینو منتشر کنید


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید