صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۶
کد خبر: 11774
گزارشگر: 306
۴۰۶
۰
۰
۱

نشست صمیمی فرماندار یزد با اصحاب رسانه / تجلیل از مادر شهید کوروش فر شهید خبرنگار

نشست صمیمی فرماندار یزد با اصحاب رسانه / تجلیل از مادر شهید کوروش فر شهید خبرنگار
یزد - فرماندار شهرستان به اتفاق معاونین خود در نشست صمیمی با جمعی از خبرنگاران و با حضور مادر شهید علی اکبرکوروش فر شهید خبرنگار در خصوص مشکلات و دغدغه های مردم و راهکارهای آنها هم اندیشی کرد

آسیانیوز / یزد ؛ « سید محمدرضا مدرسی» در  این دیدار متفاوت که در بافت تاریخی ( خانه نشاط )  صورت گرفت پیرامون مسایل مختلف از جمله مسأله  نان ، اتباع، هفته دولت و پروژه های  در دست افتتاح و... مورد بررسی قرار گرفت .

در حاشیه این نشست «فاطمه ایزدپناه» مادر شهید خبرنگار «علی اکبرکوروش فر» ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، شهدا را همچنان زنده و حاضر خواند.

وی ضمن اشاره به تعاملش با خانواده شهدا و ایثارگر از ابتدای انقلاب تاکنون، دشواریها و سختیهای زندگی در زندگی این خانواده ها را یادآور شد و اظهار کرد: قطعاً برنامه ها و حمایتهای ما هیچگاه جبران ایثارگری و فداکاری آنها را نخواهد نمود .

مادر خبرنگار شهید یاد آور شد : ما در محضر خداوند هستیم  ولذا آنچنان باید متعهد در فعالیتهایمان باشیم که مدیون خون شهدا نشویم.

گفتنی اینکه در پایان این نشست با ارئه لوح تقدیر از مادر شهید مذکور و خبرنگاران مدعو تجلیل بعمل آمد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

 نشست صمیمی فرماندار یزد با اصحاب رسانه / تجلیل از مادر شهید کوروش فر شهید خبرنگار ،  « سید محمدرضا مدرسی»  فرماندار شهرستان یزد.

 

https://www.asianews.ir/u/842
اخبار مرتبط
یزد - فرماندار شهرستان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و خانواده بزرگ دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.
یزد - مسئول پیشین وجدید حراست فرمانداری یزد تکریم و معارفه شدند
یزد - نشست فوق‌العاده ستاد بحران شهرستان یزد بمنظور تامین اعتبار تهییه اثاثیه و منزل رهنی برای خانواده های سیل زده برگزار شد
یزد - فرماندار در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید