صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۷
کد خبر: 11780
گزارشگر: 2
۱۱۰۵۸
۰
۰
۳
سفر به شیراز

اقامت در هتل پارسیان شیراز

اقامت در هتل پارسیان شیراز
در این نوشته می خواهیم درباره امکانات هتل پارسیان شیراز با شما صحبت کنیم تا با خدمات رفاهی و امکانات این هتل بیشتر آشنا شوید.

همه ما در سفر به شهر زیبای شیراز، به دنبال بهترین هتل شیراز هستیم تا با رزرو هتل مناسب و باکیفیت، روزهای سفر را با آرامش و راحتی سپری کنیم. در مرکز شهر شیراز، هتلی چهارستاره و زیبا به نام هتل پارسیان قرار دارد که از جمله مناسب ترین و بهترین هتلهای شیراز محسوب می شود. یکی از مزیتهای رزرو هتل پارسیان شیراز این است که فاصله این هتل تا بازار وکیل و سایر مراکز تجاری شیراز بسیار کم است و موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است. در این نوشته می خواهیم درباره امکانات هتل پارسیان شیراز با شما صحبت کنیم تا با خدمات رفاهی و امکانات این هتل بیشتر آشنا شوید. اگر به فکر رزرو اقامتگاه و هتل در شیراز هستید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

 

امکانات هتل پارسیان شیراز

 

هتل پارسیان شیراز، در سال ۱۳۷۱ ساخته شده است و در سال ۱۳۹۶ مجددا بازسازی شده است. این هتل، یک ساختمان پنج طبقه است که 62 واحد اقامتی مجزا دارد. هتل پارسیان شیراز، یکی از اعضای گروه هتل های پارسیان در ایران است. اتاق های دو تخته دبل، اتاق های دو تخته توئین، سوئیت های جونیور و سوئیت های رویال از جمله واحدهای اقامتی این هتل بزرگ هستند. امکانات رفاهی موجود در اتاق ها و سوئیت های هتل پارسیان شیراز، کامل و متنوع است و شما با رزرو هتل پارسیان شیراز، می توانید روزهای سفرتان را در آرامش و راحتی سپری کنید.
در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل پارسیان شیراز، شما وجود مبلمان، میز و صندلی راحتی، میز آرایش، آیینه، آباژور، یخچال و... را مشاهده خواهید کرد. چشم انداز اتاق های هتل پارسیان رو به خیابان و شهر شیراز است.
در تمام واحدهای اقامتی هتل پارسیان، تلفن و تلویزیون وجود دارد و شما می توانید از این وسایل استفاده کنید و در زمان استراحت خود، کانالهای ماهواره را نیز مشاهده کنید.
در این هتل، شما به محض ورودتان از مینی بار هتل بهره مند خواهید شد که در انتهای زمان اقامت خود در هتل، می توانید هزینه آن را پرداخت کنید.
برای تامین امنیت بخش های مختلف هتل، در تمام قسمتها از دوربین مداربسته استفاده شده است تا رفت و آمد افراد بررسی شود و مشکلی پیش نیاید. امنیت هتل پارسیان شیراز، یکی از نقاط قوت بزرگ هتل محسوب می شود.
یکی از مهمترین موضوعات برای انتخاب بهترین هتل شیراز، توجه به نظافت و تمیزی اتاق ها است. در هتل پارسیان شیراز، خدمات روم سرویس به صورت شبانه روزی انجام می شود و مراحل نظافت و ضدعفونی برای تمام اتاق ها یا سوئیت های شما به صورت کامل انجام خواهد شد. کف اتاق ها و سوئیت های هتل پارسیان شیراز، به صورت کامل پارکت شده است و احساس گرما و راحتی را به افراد منتقل می کند. در آشپزخانه اتاق ها و سوئیت های هتل، یک دستگاه چای ساز وجود دارد که از آن می توانید برای درست کردن چای و قهوه استفاده کنید. وجود سیستم های امنیتی، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سشوار، حوله، دستمال، مایع دستشویی و... از دیگر امکانات هتل پارسیان شیراز است. برای سرمایش و گرمایش اتاق ها از چیلر استفاده می شود. برای جا به جا کردن لباس ها و وسایل خود هم می توانید از کمد و جا لباسی استفاده کنید.

هتل در شیراز

در طبقه اول هتل پارسیان شیراز، سالن تشریفات بزرگ و مجللی وجود دارد که ظرفیت پذیرایی از ۱۳۰ نفر را دارد. این سالن، مکان خوبی برای برگزاری جشن های عروسی، جلسات، سمینارها و کنفرانس ها است. در این سالن تشریفات، میز و صندلی های اداری، تجهیزات صوتی و تصویری و اینترنت پرسرعت وجود دارد که افراد می توانند از این تجهیزات و فضا استفاده کنند.
صبحانه هتل پارسیان به صورت بوفه است و شما می توانید وعده صبحانه هتل را بین ساعت ۷ تا ۱۰ صبح میل کنید. در بوفه صبحانه هتل پارسیان شیراز، انواع غذاهای مقوی مانند نیمرو، املت، نان تازه و پنیر، انواع مربا، کره و خامه، نوشیدنی های گرم و سرد مانند آبمیوه، چای و قهوه وجود دارد. با خوردن صبحانه خوشمزه هتل پارسیان شیراز، شما می توانید روز خود را با انرژی و شادابی شروع کنید و بعد به سراغ بازدید از جاذبه های دیدنی شیراز بروید.
اگر با ماشین شخصی خود به شیراز سفر کرده اید، می توانید ماشین خود را در پارکینگ هتل قرار دهید. پارکینگ هتل پارسیان شیراز به صورت رایگان در دسترس شما خواهد بود و می توانید بعد از ورود به هتل، خودروی خود را ابتدا در جای امن پارک کنید و سپس به اتاق خود بروید. پارکینگ هتل، ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد و به صورت شبانه روزی باز است.
وجود فروشگاه در این هتل، دستگاه خودپرداز، آسانسور، آرایشگاه مردانه، تاکسی سرویس، سالن همایش، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، بخش مربوط به پرینتر، فکس و فتوکپی، خدمات باربری، نمازخانه، فضای نشیمن در لابی و وجود اینترنت در لابی از دیگر ویژگی های هتل پارسیان شیراز است.
کارمندان هتل پارسیان شیراز به زبانهای انگلیسی و عربی هم مسلط هستند و در نتیجه این هتل می تواند از مسافران خارجی نیز به خوبی پذیرایی کند. یکی از دلایل محبوبیت هتل پارسیان شیراز، برخورد بی نظیر پرسنل هتل است که باعث جذب افراد و افزایش رضایت آنها از خدمات هتل می شود. بسیاری از مهمانان هتل پارسیان، از برخورد خوب و محترمانه کارکنان هتل نهایت رضایت را داشته اند. رسیدگی کامل به نیازهای مهمانان و وجود انواع امکانات رفاهی در این هتل، هتل پارسیان را به یکی از بهترین هتل های شیراز تبدیل کرده است.
همچنین بسیاری از مهمانان این هتل، از موقعیت مکانی هتل پارسیان بسیار رضایت داشته اند؛ زیرا این هتل دسترسی خوبی به مراکز تجاری شیراز، بازار وکیل، ارگ کریم خان، بانک، فرودگاه، حافظیه و سعیدیه دارد و این موضوع باعث رفت و آمد راحت مهمانان هتل می شود. همچنین فاصله این هتل تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) تنها ۲/۵ کیلومتر است و شما می توانید از هتل خیلی راحت به حرم بروید و برگردید.
یکی از مزیتهای رزرو هتل پارسیان شیراز، قیمت مناسب و منطقی آن است. قیمت اتاق ها و سوئیت های هتل پارسیان شیراز پایین تر از قیمت رزرو دیگر هتلهای شیراز است. در نتیجه اگر به دنبال رزرو اقامتگاه یا اجاره روزانه آپارتمان یا هتل با قیمت مناسب و اقتصادی هستید، ما به شما هتل پارسیان شیراز را پیشنهاد می کنیم.

 

خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران های هتل پارسیان شیراز

 

در هتل پارسیان شیراز، دو رستوران به نام رستوران های پارسه و نارنجستان وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را با کیفیت عالی و مواد اولیه تازه آماده می کنند و به صورت گرم برای مهمانان عزیز سرو می کنند. شما می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران های هتل پارسیان شیراز میل کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه هتل لذت ببرید.

رستوران در شیراز

همچنین در این هتل بزرگ، یک کافی شاپ بزرگ وجود دارد که برای صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم و میان وعده های خوشمزه، می توانید به این کافی شاپ بروید.
در هتل پارسیان شیراز، مجموعه آبی و سالن بدنسازی وجود ندارد؛ اما در اطراف هتل می توانید مراکز تفریحی و ورزشی را پیدا کنید و به این مکانها بروید.

 

انتخاب هتل پارسیان شیراز برای صرفه جویی در هزینه های سفر

 

بعضی افراد فکر می کنند که برای رزرو اقامتگاه یا هتل در سفر، حتما باید هزینه زیادی بپردازند؛ اما با انتخاب هتل پارسیان شیراز، شما می توانید بدون پرداخت هزینه های زیاد، در هتلی آرام و دنج اقامت داشته باشید و سفری خاطره انگیز و کم هزینه را تجربه کنید.
بهترین هتل شیراز، هتلی است که با ارائه خدمات و امکانات کامل، تمام تلاشش را می کند تا مهمانان هتل، روزهای سفرشان را در آرامش و راحتی سپری کنند و از این نظر، هتل پارسیان شیراز انتخاب بسیار خوبی برای اقامت در سفر است. برای رزرو هتل پارسیان شیراز، می توانید از سایت رزرو اقامتگاه و هتل سفربازی اقدام کنید و این هتل چهارستاره و مجلل را برای اقامت خود در سفر انتخاب کنید.

https://www.asianews.ir/u/848
اخبار مرتبط
برای فرار از گرمای تابستان و سپری کردن اوقاتی خوش در آب و هوای خنک و دلپذیر، سفر به مقاصد خنک کشور می‌تواند بهترین راه‌حل باشد. شاید بهتر باشد از همین الان فکر گرمای تابستان باشید و برای داشتن تفریحی هر چند کوتاه در منطقه‌ای که از گرما خبری نباشد، برنامه‌ریزی کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید