صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۳:۵۶
کد خبر: 11804
گزارشگر: 213
۸۳۴
۰
۰
۰
تعویق کنسرت خواننده ایرانی در کانادا

آخرین وضعیت صدور ویزا برای گروه همایون شجریان

آخرین وضعیت صدور ویزا برای گروه همایون شجریان
پس از آنکه همایون شجریان گفت که ویزای برخی از اعضای گروه سیاوش برای کانادا صادر نشده و بنابراین برگزاری کنسرت در این کشور به تعویق می‌افتد، در اطلاع رسانی تازه جزئیات تازه درباره صدور ویزا را بیان کرد.
به گزارش آسیانیوز، ویزا بالاخره صادر شد؛ کنسرت همایون شجریان در دو شهر کانادا در زمان معین اجرا می‌شود.
پس از آنکه همایون شجریان گفت که ویزای برخی از اعضای گروه سیاوش برای کانادا صادر نشده و بنابراین برگزاری کنسرت در این کشور به تعویق می‌افتد، در اطلاع رسانی تازه اعلام کرد که ویزای همه اعضای گروه صادر شد.

وی با این حال گفت که اجرای کنسرت تورنتو و مونترال «از دست رفت» اما کنسرت‌های ونکوور در تاریخ‌های ۹ و ۱۰ سپتامبر و کلگری در ۱۱ سپتامبر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد که طبق اطلاع رسانی قبلی کنسرت تورنتو و مونترال به ماه ژانویه ۲۰۲۳ موکول می‌شوند.

وی پیش از این گفته بود که کنسرت‌هایش در کانادا به علت عدم صدور روادید برای او و همچنین برخی از اعضای گروهش به تعویق افتاده است.

فرزند محمدرضا شجریان در پست اینستاگرامی خود نوشته بود که در حال حاضر نیمی از اعضای گروه در کانادا و نیمی دیگر به علت عدم صدور ویزا همچنان در ایران هستند. طبق برنامه قبلی قرار بود نخستین اجرای گروه همایون شجریان امروز، جمعه ۲ سپتامبر در تورنتو برگزار شود.

او در ادامه توضیح داده بود که ویزای چند تن از هنرمندان اصلی گروه سیاوش همچنان در پروسه اداری است و هنوز به مرحله صدور نرسیده است. اما ۱۲ نفر از اعضای ایرانی و غیرایرانی گروه که نیاز به دریافت ویزا نداشته‌اند به تورنتو رسیده‌اند.

بر اساس اعلام شجریان، کسانی که پیشتر بلیت کنسرت (کنسرت تورنتو و مونترال) را خریداری کرده‌اند می‌توانند در تاریخ جدید با بلیت‌های پیشین خود وارد سالن شوند و همچنین کسانی که می‌خواهند بلیت خود را لغو کنند، با مراجعه به سایت، مبلغ پرداختی خود را پس بگیرند.

این خواننده ایرانی اعلام کرده جزئیات لازم در خصوص زمان دقیق برگزاری کنسرت آتی در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد./
https://www.asianews.ir/u/84v
اخبار مرتبط
سدا سایان، خواننده‌ی معروف و قدیمی ترکیه پس از چند ازدواج این بار با مجری و خواننده‌ی نه چندان معروف ترک با نام چاغلار اوکتان که ۲۵ سال از او کوچکتر است، ازدواج کرد.
جنیفر لوپز در حالی به استقبال زندگی مشترک رفت که در یک اظهار نظر گفت: وقتی صحبت از زیبایی و جوانی در میان است «تاریخ انقضایی» وجود ندارد.
حمید هیراد در یک مصاحبه درباره ابتلایش به سرطان توضیحاتی تازه بیان کرده است.
امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو)، خواننده رپ ساکن ترکیه شب گذشته به طرفدارانش اعلام کرده بود، به سفارت ایران در استانبول خواهد رفت که ادعای خود را عملی کرد.
مراسم جشن عروسی ساسی مانکن(ساسان یافته) خواننده سبک پاپ و رپ؛ شب گذشته در آمریکا برگزار شد.
در حالی که تتلو چند روز گذشته درباره بازگشتش به ایران سخنان تهدید آمیزی را بیان کرده، یک ورزشکار از امیرتتلو و سحر قریشی برای بازگشت به ایران حمایت کرده است.
مراسم جوایز گرمی یکی از بزرگ‌ترین مراسم اهدای جوایز موسیقی در جهان است و از سال ۱۹۵۹ تاکنون هرساله با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود و معمولا جایی نیست که ستاره‌ها با لباس‌های متعارف ظاهر شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید