صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۷
کد خبر: 11839
گزارشگر: 2
۸۹۰
۰
۰
۴
Cable Tray & Cable ladder

تولیدکننده سینی کابل و نردبان کابل در تهران

تولیدکننده سینی کابل و نردبان کابل در تهران
زمانی که صحبت از نردبان کابل و سینی کابل می شود، چند تفاوت اساسی وجود دارد که انتخاب شما را آسان تر می کند. برای یافتن سیستم مناسب، این راهنمای کوتاه را مطالعه کنید.

سیستم Cable Tray & Cable ladder عناصر بسیار مهمی برای هر سیم و کابلی هستند. چرا که با افزودن این سیستم ها، می‌توانید کابل‌های خود را سازماندهی، پشتیبانی و حمل و نقل کنید.

بازار سینی کابل به دلایلی از نظر اندازه و روند رو به رشد است. مزایای زیادی وجود دارد که چرا باید به نصب سینی کابل و نردبان کابل فکر کنید. لذا پیشنهاد می کنیم تا به خواندن ادامه دهید تا بفهمید سینی و نردبان کابل چیست و چرا انتخاب آن ها اکنون و در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود؟

 

مهمترین مزیت های استفاده از سیستم سینی کابل

 

۱- از یک ورق فلز تشکیل شده است. بسیاری از سینی‌های کابل دارای الگوهای شیاردار هستند، که قرار دادن تجهیزات و بستن کابل‌ها و سایر اتصالات مانند گیره‌های لوله را آسان می‌کند.
۲- مناسب برای کابل ها و لوله های برق و ابزار دقیق هستند.
۳- پوشش پایین به کاهش تداخل الکترومغناطیسی کمک می کند، در حالی که سوراخ ها تخلیه آب و تهویه را امکان‌پذیر می کنند.
۴- سینی ها پشتیبانی اضافی را فراهم می کنند و از افتادگی کابل ها جلوگیری می کند، که به طور بالقوه می تواند به عملکرد مدار آسیب برساند.
۵- سینی کابل از نظر زیبایی شناسی دلپذیرترین گزینه است. در ساختمان‌های بدون سقف پانل ‌شده، سینی‌های کابل می‌توانند گزینه‌ای عالی برای پنهان کردن کابل‌ها و در عین حال مرتب نگه داشتن آن‌ها باشند.
۶- برای محافظت از کابل در برابر اشعه ماوراء بنفش، برف/ یخ و خرابکاری می توان روکش هایی اضافه کرد.
۷- سینی کابل ها معمولا در طول ۳ متر عرضه می شوند.

 

مهمترین مزیت های استفاده از سیستم نردبان کابل

 

۱- طراحی ساده متشکل از ریل های جانبی با پله های متصل. پله‌ها سوراخ‌دار هستند، که بستن کابل‌ها یا گیره‌های کابل را مستقیماً روی نردبان آسان می‌کند.
۲- مناسب برای کابل های برق، ابزار دقیق و مخابرات هستند.
۳- می تواند کابل های سنگین، بسته های کابل و لوله ها را در دهانه های پشتیبانی طولانی پشتیبانی کنند.
۴- کابل ها می توانند در هر نقطه از دهانه وارد و خارج شوند.
۵- نردبان ها جریان هوای آزاد را فراهم می کنند که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد کابل ها ضروری است.
۶- حداقل تجمع آب، رطوبت یا گرد و غبار.
۷- کابل ها در معرض دید هستند و به راحتی قابل دسترسی هستند - بازرسی و اصلاحات آینده را بدون عارضه می کند.
۸- برای محافظت از کابل در برابر اشعه ماوراء بنفش، برف/ یخ و خرابکاری می توان روکش هایی اضافه کرد.
۹- نردبان های کابل معمولاً در طول های ۳ یا ۶ متری عرضه می شوند.

 

تفاوت بین نردبان کابل و سینی کابل چیست؟

 

احتمالا با وجود طیف وسیعی از راه حل های پشتیبانی، ممکن است انتخاب گزینه مناسب برای شما دشوار باشد. لذا زمانی که صحبت از نردبان کابل و سینی کابل می شود، چند تفاوت اساسی وجود دارد که انتخاب شما را آسان تر می کند. پس برای یافتن سیستم مناسب، این راهنمای کوتاه را مطالعه کنید.

نردبان کابل

به طور کلی، نردبان کابل برای پشتیبانی از کابل های با حجم بالا یا سنگین ترجیح داده می شود، به خصوص اگر دهانه های طولانی بین تکیه گاه ها وجود داشته باشد.
در مقابل سینی های کابل به طور معمول برای پشتیبانی کابل های سبک وزن، علاوه بر ابزار دقیق و لوله استفاده می شود.

 

سازنده برتر سینی و نردبان کابل در تهران

 

هزاران کارفرما به شرکت های با کیفیت و متخصصانی که می توانند سیستم سینی کابل را تولید کنند، اعتماد دارند. سایت‌های ساخت‌ و ساز، مشاغل، تولیدکنندگان و حتی صاحبان ساختمان ها به دریافت خدمات برق، مخابرات، فناوری اطلاعات و تلویزیون و ... با وجود سیستم سینی کابل نیاز دارند.
لذا تامین کنندگان و صادرکنندگان معتبر زیادی هستند که در حوزه تولید انواع سینی کابل، نردبان کابل، متعلقات آنها و تولیدات صنعتی دیگر فعالیت دارند.
گروه صنعتی سینی کابل پارسیان نیز یکی از تولیدکنندگان و پخش کننده های انواع سینی کابل برق و متعلقات آن در جنس ها و رنگ های مختلف، نردبان کابل در سایزهای دلخواه، سی چنل سرد و گرم، لوله های فولادی برق گالوانیزه، لوله فلکسیبل برق، پریز کف خواب و جعبه تقسیم، ریل و بست چنگالی در مدل های متنوع و دارای کیفیت مناسب برای پروژه های بزرگ با بهترین قیمت در لاله زار تهران است.

شما همراهان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به روز محصول مورد نظر خود، با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمایید. گروه پارسیان، با سابقه ۱۵ ساله در بازار تهران، سعی در ارائه محصولات با کیفیت و متناسب با خواست و نظر مشتریان گرامی دارد.

https://www.asianews.ir/u/85t
اخبار مرتبط
گروه ها و شرکت های صنعتی بزرگی وجود داردند؛ که در جهت تولید و پخش سینی کابل در تهران فعالیت می کنند. این گروه ها با تجربه فراوان خود در امر تولید سینی کابل همیشه در تلاش هستند تا با تولید سینی کابل باکیفیت و بهره گیری از تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته، قدمی کوچک در جهت آبادانی، صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی میهن عزیزمان ارائه کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید