صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۶
کد خبر: 11864
گزارشگر: 2
۸۶۷
۰
۰
۳
استفاده از کرکره برقی به جای کرکره های قدیمی

خرید کرکره برقی مدل خارجی و داخلی - دُرفا

خرید کرکره برقی مدل خارجی و داخلی - دُرفا
یکی از روش‌های حفاظت از جان و مال و جلوگیری از خسارت های مالی، استفاده از کرکره‌های ضد سر سرقت برای افزایش ایمنی فروشگاه‌ها و امکانی است که چیز‌‌های با ارزشی در آن نگهداری می‌شود. درفا سالیان سال است که در زمینه ساخت انواع درب اتوماتیک و کرکره‌های برقی ضد سرقت در حال خدمات رسانی به هم‌وطنان عزیز کشورمان می‌باشد.

کرکره برقی یکی از وسیله‌هایی است که موجب راحتی بیشتر افراد در زندگی شده است. امروزه یکی از دغدغه های افرادی که برای آسایش خود ارزش قائلند، خرید کرکره فرقی برای درب مغازه، فروشگاه، ورودی پارکینگ و... است. یکی از کار‌هایی که نشان‌دهنده پیشرفت بشر در زمینه صنعت است، استفاده از کرکره برقی به جای کرکره های قدیمی و سنتی می‌باشد. همین حس نیاز و تقاضای بالا در خرید کرکره برقی ، سبب شده است که امروزه انواع مختلفی از آن طراحی و ساخته شود. امروزه خرید کرکره‌های برقی و انتخاب مدل مناسب، یکی از دغدغه های فروشندگان و صاحبان کسب و کار شده است. چرا که برخی از آنها اطلاعات کافی در زمینه انواع کرکره‌های برقی نداشته و در هنگام سفارش و خرید محصول دچار سردرگمی می‌شوند. اما نیازی به نگرانی نیست! زیرا مشاوران درفا در هر لحظه آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان در زمینه نحوه انتخاب بهترین کرکره برقی می‌باشند.

 

دسته‌بندی کرکره برقی براساس موتور و تیغه

خرید کرکره برقی

مدل‌های مختلف کرکره برقی را براساس تیغه و موتور به‌کار‌ رفته در ساخت آن، دسته‌بندی می‌کنند. درضمن در هنگام خرید کرکره برقی، موتور و تیغه، دو عامل اصلی هستند که بر روی تصمیم‌نهایی خریدار تاثیر گذارند.

 

متریال به‌کار رفته در ساخت تیغه کرکره برقی

 

اغلب تیغه کرکره را با متریال های گوناگونی نظیر گالوانیزه، آلومینیوم، پلی‌کربنات و... می‌سازند. هر کدام از این متریال ویژگی های منحصر‌بفردی دارد که هر کدام را از دیگری متمایز می‌کند. در ایران اغلب تیغه های آلومینیومی را انتخاب می‌کنند. زیرا مقاومت و طول عمر بالایی داشته و به دلیل جنسی که دارد نیاز چندانی به روغن‌کاری ندارد.

 

انواع موتور های به کار رفته در کرکره برقی

 

یکی دیگر از عوامل موثر در تمایز انواع کرکره‌های برقی از هم، نوع موتور آن می‌باشد. موتور هایی که در ساخت کرکره‌های برقی از آن استفاده می‌شود، ساید، توبولار و سانترال می‌باشد. از موتور توبولار اغلب برای کرکره‌های اماکن فروشگاهی استفاده می‌شود. موتور ساید برای مکان هایی ابعاد فضایی بالایی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع سوم موتور سانترال است که برای جا‌هایی که ترد زیادی صورت می‌گیرد، استفاده می‌شود. کارشناسان با تجربه در سایت درفا، به شما در انتخاب بهترین کرکره برقی کمک خواهند کرد.

 

نکات مهمی که در خرید کرکره برقی با به آن‌ها توجه داشت!

 

ابعاد و متراژ فضای نصب کرکره

 

یکی از نکاتی که در هنگام خرید کرکره برقی، باید مورد سنجش قرار گیرد، اندازه و ابعاد فضایی است که کرکره در آن نصب خواهد شد. انواع کرکره‌‌هایی که در مکان های مختلف تجاری، اداری و مسکونی و... نصب می‌گردد، متفاوت هستند. زیرا براساس ابعاد درب و میزان تردد و رفت و آمد، نوع موتور آن انتخاب می‌شود. پس باید ابعاد و نوع کاربری فضای مورد نظر به درستی بیان شود. همراه ما باشید تا در ادامه رابطه بین ابعاد و کاربری فضا را با نوع موتور کرکره، بررسی کنیم.

 

ارتباط بین نوع موتور کرکره با ابعاد و کاربری فضا

 

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در خرید نوع کرکره برقی، نوع موتور انتخاب شده می‌باشد. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، در ساخت کرکره از سه نوع موتور استفاده می‌شود که عبارتند از: ساید، سانترال، توبولار.

 

موتور توبولار کرکره برقی

 

موتور توبولار برای اماکنی که تردد پایین و ابعاد و اندازه کوچکی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. این مدل از کرکره ها که نوع موتورشان، موتور توبولار است، قیمت پایین‌تری نسبت به سایر کرکره‌ها دارد. کرکره با موتور توبولار، برق اضطراری نداشته و زمانی که برق قطع می‌شود، برای باز و بسته کردن آن از خلاص کن دستی استفاده می‌شود. یکی دیگر از خصوصیات کرکره برقی با موتور توبولار، بهینه سازی فضا می‌باشد. زیرا این کرکره فضای کمتری را نسبت به سایر کرکره ها، اشغال می‌کند. لازم به ذکر است، کرکره هایی که دارای موتور توبولار هستند، به دو دسته سبک و سنگین صنعتی تقسیم می‌شوند. از این موتور بیشتر در اماکنی مانند فروشگاه های کوچک یا پارکینگ استفاده می‌شود. زیرا از قبل معلوم است که مساحت دهانه ورودی این اماکن بیشتر از ۱۳ متر مربع نخواهد شد. پس می‌توان گفت که حداکثر توان این موتور، قابلیت پشتیبانی فضا‌هایی با ابعاد حدود ۱۲ متر را دارد.

 

موتور سانترال کرکره برقی

 

موتور سانترال را به طور معمول در مکان هایی که تردد متوسطی دارد و کرکره های سبک وزن، به‌کار می‌برند. اغلب از این موتور برای تبدیل کرکره های غیر اتوماتیک به مدل اتوماتیک استفاده می‌شود. برخی از مغازه‌داران، کرکره های قدیمی و سنتی مغازه خود را با کمک موتور سانترال، به کرکره اتوماتیک تبدیل کرده‌اند. این روشی بود که با استفاده از آن، می‌شد بدون تعویض کرکره، آن را اتوماتیک کرد و با ریموت کنترلی آن را باز و بسته نمود. اما امروزه با روی کار آمدن موتور های ساید و توبولار، استفاده از موتور سانترال بسیار محدود شده و نسبت به گذشته کاربرد کمتری دارد‌.

 

موتور ساید کرکره برقی

 

موتور ساید نسبت به موتور توبولار، از قدرت بالاتری برخوردار است. از این رو، از این موتور در اماکن پر رفت و آمد با ورودی بزرگتر، استفاده می‌شود. این کرکره‌ها مجهز به برق اضطراری می‌باشند و در هنگام قطعی برق، می‌توان از آن استفاده کرد. از موتور ساید اغلب برای کرکره‌های اماکنی مانند: پارکینگ‌های عمومی، سوله‌ها، پاساژ های بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و... استفاده می‌شود. البته ناگفته نماند که این نوع از کرکره ها نسبت مدل توبولار، فضای بیشتری اشغال می‌کند. شرکت درفا یکی از معتبرترین شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید و فروش انواع کرکره برقی است.

 

نحوه خرید کرکره برقی برای مکان های گوناگون

 

تا اینجای کار آموختیم که برای هر کرکره باید از چه موتوری استفاده کنیم، در ادامه ما را با کرکره مناسب اماکن مختلف آشنا خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

 

خرید کرکره برقی برای درب پارکینگ

 

کرکره‌هایی که بر ورودی پارکینگ‌ها نصب می‌شود، به دو دسته در ب اصلی و درب دوم تقسیم می‌شوند. در انتخاب نوع کرکره پارکینگ، باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از کرکره برای ورودی پارکینگ‌ها، بسیار به صرفه‌تر و ارزان‌تر از درب های آهنی است. کرکره برقی پارکینگ طول عمر و مقاومت بیشتری نسبت به درب های سنتی دارد.

 

خرید کرکره برقی برای ورودی مغازه

 

امروزه کرکره‌های سنتی که به صورت دستی کار می‌کردند، در ورودی مغازه‌ها، کمتر به چشم می‌خورد. امروزه دیگر کرکره‌ برقی جای آنها را گرفته است. همانطور که پیش از این هم به این موضوع اشاره کردیم، باید در انتخاب کرکره، به تناسب میان ابعاد و اندازه ورودی و نوع تیغه و موتور دقت کنیم.

 

خرید کرکره برای پنجره و بالکن

 

کرکره‌هایی که برای بالکن و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد، به منظور قابلیت ضد سرقت بودن آن است. در چند سال اخیر ساخت پنجره‌های بزرگ و بالکن در ویلا‌ها و خانه‌های ویلایی، رواج یافته است. از این رو، هر روز تقاضای افراد برای کرکره های بالکن و پنجره بیشتر می‌شود. بنابراین یکی از روش های جلوگیری از نفوذ سارقین به ویلا و منزل، استفاده از کرکره پنجره و بالکن است.

 

خرید کرکره‌های برقی سوله‌

 

بسیاری از سوله‌ها و انبار‌های بزرگ در خارج از شهر ساخته می‌شوند. میزان باد و طوفان در خارج از شهر همیشه بیشتر از داخل آن است. از این رو، باید از کرکره‌هایی برای درب سوله‌ها استفاده شود که قابلیت ایستادگی در برابر باد‌های شدید را داشته باشد. بنابراین استفاده از تیغه های سبک برای چنین پروژه‌ای اشتباه محض است! پرفروش‌ترین تیغه در ساخت کرکره سوله، تیغه های پلی‌کربنات و آلومینیومی هستند.

 

خرید کرکره برقی ضد سرقت

 

یکی از روش‌های حفاظت از جان و مال و جلوگیری از خسارت های مالی، استفاده از کرکره‌های ضد سر سرقت برای افزایش ایمنی فروشگاه‌ها و امکانی است که چیز‌‌های با ارزشی در آن نگهداری می‌شود.

درفا سالیان سال است که در زمینه ساخت انواع درب اتوماتیک و کرکره‌های برقی ضد سرقت در حال خدمات رسانی به هم‌وطنان عزیز کشورمان می‌باشد.

https://www.asianews.ir/u/86j
اخبار مرتبط
درب‌های اتوماتیک با توجه به نوع مکانیزم باز و بسته شدن قابل دسته‌بندی هستند. در این بخش به معرفی انواع درب‌ ‌اتوماتیک می‌پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید