صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۱
کد خبر: 11889
گزارشگر: 2
۱۷۴۴
۰
۰
۳
تولید پر پول برای همه !

سودآورترین خط تولید در ایران + شغل پردرآمد برای آقایان و خانم ها

سودآورترین خط تولید در ایران + شغل پردرآمد برای آقایان و خانم ها
با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ما ایران، راه اندازی سودآورترین خط تولید ممکن است در ظاهر امری دشوار باشد. اما در واقعیت چنین نیست و می توان با شناخت بازار نسبت به انجام این کار اقدام کرد. اجازه دهید پیش از معرفی سودآورترین خط تولیدی که می توان در ایران راه اندازی کرد، در خصوص سود و معنای آن صحبت کنیم.

معرفی سودآورترین خط تولید

 

در واقع سود به میزان درآمدی گفته می شود که کلیه ی هزینه های جانبی را از آن کم کرده باشیم. منظور از هزینه های جانبی در واقع هزینه های مربوط به تولید، پشتیبانی های لازم، حمل و نقل محصولات و فروش آن ها می باشد. با توجه به تعریفی که ذکر شد، ما زمانی می توانیم صحبتی در خصوص سودآوری یک کسب و کار به میان بیاوریم که میزان هزینه های جانبی آن از کل درآمد کم تر باشد.
از جمله سودآورترین خط تولیدی که قادر به راه اندازی آن خواهید بود می توان به تولید بشقاب کاغذی، تولید اسکاج بافی و تولید لیوان کاغذی اشاره کرد. از مزایای راه اندازی کار تولیدی پر سود می توان به اشتغال زایی و کسب سود کلان با توجه به تحریم های حال حاضر کشور اشاره کرد. اما باید بدانید که تولید چنین کسب و کارهایی نیازمند رعایت ملزوماتی است.
در گام نخست برای داشتن پرسودترین خط تولید در ایران، بایستی نسبت به تهیه ی ابزارها و دستگاه های لازم اقدام کنید. اما پیش از آن بایستی به درک درستی از بازار نیز برسید و بتوانید رقبای خود را به درستی شناسایی کنید. همچنین باید در خصوص روش ها و شیوه های درست بازاریابی موفق تحقیقات لازم را انجام دهید. در چنین حالتی است که می توانید شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان را پیدا کرده و آن را اجرایی کنید.شغل سودآور

تولید بشقاب کاغذی به عنوان سودآورترین خط تولید

 

تولید بشقاب کاغذی را نیز می توان سودآورترین خط تولیدی عنوان کرد که حتی شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها نیز باشد. این روزها استفاده از بشقاب های کاغذی در مهمانی ها و دورهمی ها مرسوم شده و طرفداران خاص خود را نیز دارد. چرا که این محصولات زحمت شستن ظروف را به حداقل می رسانند و در مصرف آب نیز صرفه جویی می کنند.
دستگاه های تولید کننده بشقاب کاغذی قادر هستند تا انواع بشقاب های کاغذی به هر میزان ضخامتی را تولید کنند. همچنین این دستگاه ها می توانند بشقاب کاغذی با طرح و رنگ دلخواه شما را نیز تولید کنند و روکشی از جنس پلی اتیلن را روی محصول نهایی قرار دهند. همچنین شما می توانید انواع قالب های بشقاب را که می تواند به صورت مربع، دایره و چند ضلعی باشد را انتخاب کنید و متناسب با آن بشقاب ها را بسازید.
به یاد داشته باشید که نمی توان از کاغذهای معمولی برای تهیه این بشقاب ها استفاده کرد. چرا که بشقاب کاغذی بایستی به نحوی ساخته شود که در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت مطلوبی از خود نشان دهد. بنابراین بایستی در کنار تهیه ی دستگاه مرغوب تولید بشقاب کاغذی، از مواد اولیه با کیفیتی نیز استفاده کنید. چرا که در صورت تهیه ی محصولات با کیفیت، تولید بشقاب کاغذی سودآورترین خط تولید خواهد بود.

تولید اسکاج

دستگاه تولید اسکاج بافی

 

اگر بخواهیم پیشنهاد کار تولیدی صنعتی یا پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم بدهیم، تولید اسکاج بافی را نیز می توانیم در زمره سودآورترین خط تولید عنوان کنیم. این ابزار که از جمله مهم ترین دستگاه های بافندگی محسوب می شود را می توانید در محیط منزل نیز به کار ببرید. هیچ چیز به اندازه ی محیط کاری در منزل لذت بخش نیست به ویژه اگر حذف هزینه های ایاب و ذهاب و دیگر هزینه های جانبی را نیز لحاظ کنیم.
برای استفاده از این دستگاه، حداقل به فضایی معادل شش متر با ارتفاعی بالغ بر دو متر نیاز دارید. دستگاه تولید اسکاج بافی دارای یک دینام است که موجب حرکت سیلندر می شود. شما می توانید به کمک بافت اینورتر دستگاه، سرعت کار را نیز تغییر دهید.
سعی کنید دستگاه تولید اسکاج بافی تهیه کنید که مجهز به اینورتر باشد. چرا که این بخش موجب صرفه جویی در مصرف برق شده و کار اپراتور با دستگاه را نیز آسان تر می کند. جالب است بدانید که مصرف برق این دستگاه بسیار پایین بوده و در ماه مبلغی حدود ده هزار تومان به فیش برق مصرفی منزل شما اضافه می کند.
تولید لیوان کاغذی

دستگاه تولید لیوان کاغذی به عنوان سودآورترین خط تولید

 

استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی را می توان سودآورترین خط تولیدی عنوان کرد که استفاده از محصولات آن رواج پیدا کرده است. در فروشگاه ها، مغازه ها و رستوران های بین راهی جهت فروش چای، اسپرسو، قهوه و نوشیدنی های داغ از لیوان های کاغذی استفاده می کنند. مواد اولیه ی مصرفی لیوان کاغذی که برای نوشیدنی های داغ مناسب است، نوع سینگل می باشد.
باید بدانید که استفاده از لیوان های پلاستیکی برای نوشیدنی های داغ مضر بوده و حتی سرعت تجزیه این لیوان ها در طبیعت نسبت به نوع کاغذی آن بسیار کم تر است. بنابراین برای نوشیدنی های خنک نیز استفاده از لیوان های کاغذی توصیه می شود که مواد اولیه ی مصرفی آن ها از نوع دابل باشد.
بنابراین هنگام تولید لیوان کاغذی بایستی نوع مواد اولیه و کاربرد آن ها را بدانید. اگر می خواهید تولید لیوان کاغذی سودآورترین خط تولید برای شما باشد، بایستی مقدار ماده‌ی تولیدی لیوان را متناسب با وزن مایعی که قرار است درون آن قرار بگیرد، به کار ببرید. چرا که این موضوع موجب جلوگیری از نشتی مایع درون لیوان می شود.
معمولا ابعاد دستگاه تولید لیوان کاغذی 1.2*2.5 است. بنابراین حداقل میزان فضای مورد نیاز معادل ۶۰ متر خواهد بود. قیمت دستگاه‌های فروشی متفاوت بوده و ساخت کشور ایران، چین یا کره‌ی جنوبی می تواند باشد. این دستگاه ها در دو نوع ترموفرمینگ و نیمه فرمینگ تولید می شوند که نوع اول نسبت به نوع دوم ارزان تر است.
باید توجه داشته باشید که به کمک دستگاه نیمه فرمینگ قادر خواهید بود لیوان از جنس پلی استایرن را نیز تولید کنید. باید بدانید که این کسب و کار در صورتی سودآورترین خط تولید برای شما خواهد بود که محصولی با کیفیت تولید کنید. بنابراین بایستی از مواد اولیه مرغوب استفاده کنید و روش‌های صحیح بازاریابی را یاد بگیرید.

شرکت ایران کاپ با سابقه ۱۰ ساله در زمینه تامین انواع دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایرانی و خارجی و نو و دست دوم آماده ارائه مشاوره رایگان به خریداران عزیز می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید وارد وب سایت ایران کاپ به آدرس www.cup-iran.ir شوید و فرم مشاوره رایگان را پر نمایید تا کارشناسان فروش با شما تماس حاصل فرمایند.

https://www.asianews.ir/u/877
اخبار مرتبط
این روزها که وضعیت اقتصادی خانواده ها رو به افول است، بهترین کاری که می‌توان انجام داد پیدا کردن راه های جدید برای کسب درآمد و یا افزایش درآمد است. دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد، تا انتها همراه تیم دانشگاه کسب و کار باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید