صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۱
کد خبر: 11913
گزارشگر: 213
۲۲۴۲
۰
۰
۲
واکنش خواننده ایرانی ساکن ترکیه درباره کپی آهنگ «کاور مرگ»

امیر تتلو گفت به من ربطی ندارد!

امیر تتلو گفت به من ربطی ندارد!
با انتشار آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو به نام «مرگ» برخی هوادران تتلو به پیج او حمله کردند و برخی دیگر در پی دلجویی برآمدند تا زمانی که طراح ایرانی کار اعلام کرد با محمد سعد صحبت خواهد کرد.
به گزارش آسیانیوز، بعد از انتشار آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو به نام “مرگ” که بیت هم نداشت و فقط گیتار بود، انتقاداتی به طرح کاور آن مطرح شد و برخی از منتقدان تتلو ماجرا را به گوش محمد سعد مصری رساندند.

این گرافیست مشهور مصری در پستی کاور آهنگ مرگ تتلو و طرح اصلی خود را در کنار هم منتشر کرد و گفت این کار بدون اجازه او بوده است.

برخی هوادران تتلو به پیج او حمله کردند و برخی دیگر در پی دلجویی برآمدند تا زمانی که طراح ایرانی کار اعلام کرد با محمد سعد صحبت خواهد کرد.

کاور آهنگ مرگ تتلو از کجا کپی شد؟

او با ذکر مسائل فنی و اینکه صرفا شخصیت اصلی الگو برداری شده و به دلیل کمبود وقت امکان اصلاح نبوده از حل شدن اختلافات با طراح مصری گفت.

محمد سعد هم پستی که از کپی کاری منتشر کرده بود را پاک کرد و از ایرانی ها تشکر کرد.

محمد سعد هم پستی که از کپی کاری منتشر کرده بود را پاک کرد. امیر تتلو هم در یوتیوب گفت کپی بودن کاور به او ربطی ندارد و کارها را به طراحان سپرده است./
وقت صبح
https://www.asianews.ir/u/87w
اخبار مرتبط
سحر قریشی، بازیگر تتو زدن ها را در خانه امیر تتلو آغاز کرد؛ اما رونمایی این بازیگر از آنها نشان داد که حجم این تتوها به چه اندازه ای است و آیا به چهره او آسیب واقعی وارد کرده است؟
همچنانکه در ایام اخیر برخی به اصطلاح هنرمند یا بازیگران از ازدواج های معامله ای شرم و قبحی ندارند، یک فعال رسانه ای دلیل ازدواج سفید سحر قریشی و امیر تتلو را نیز افشا کرد و گفت ازدواج این دو بر سر معامله سنگین مالی با تکیه بر فضاهای مجازی بود است.
امیر تتلو با بیان اظهاراتی عجیب گفت که جلوی هوادارن خودش را می کشد یا اینکه فرد دیگری بیاید؛ در پروژه ی تفنگ طلایی شرکت کند و او را بکشد!
پس از بارها ماجرای آشتی و جدایی، به نظر می رسد این بار طلاق سحر قریشی و تتلو جدی شده باشد و قریشی در این باره به افشاگری دست زد.
درباره رفت و آمد تتلو در فضاهای مجازی اخیرا موضوعاتی بیان شده است.
تتلو در اینستاگرامش اعلام کرد که مجرد شده است و گفت سحر قریشی در حال ولخرجی است و قصد دارد کنسرت او را در 20 شهریور خراب کند.
امیرحسین مقصودلو(امیر تتلو) که ازدواج و روابطش با سحر قریشی حاشیه های زیادی به دنبال دارد، عکس های جدید او را در دبی افشا کرد.
امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو)، خواننده رپ ساکن ترکیه شب گذشته به طرفدارانش اعلام کرده بود، به سفارت ایران در استانبول خواهد رفت که ادعای خود را عملی کرد.
ماموران پلیس فتا به این نتیجه رسیده‌اند که ساشا سبحانی، دنیا جهانبخت و امیر تتلو از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید