صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۴
کد خبر: 11919
گزارشگر: 306
۳۲۳
۰
۰
۱
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد

برای حفظ جایگاه برتر استان یزد در بهره برداری از انرژی خورشیدی تلاش می کنیم

برای حفظ جایگاه برتر استان یزد در بهره برداری از انرژی خورشیدی تلاش می کنیم
نزد - نشست هماهنگی معاون وزیر نیرو با سرمایه‌گذاران نیروگاه های خورشیدی روز پنجشنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛  ابوالفضل اسدی، مدیرعامل این شرکت در این نشست ضمن خیر مقدم به معاون وزیر نیرو، سرمایه‌گذاران نیروگاه های خورشیدی، نمایندگان دستگاههای اجرایی و تشکر از مجموعه استانداری یزد برای پیشبرد مصوبه سفر رئیس جمهور، گفت: در مناقصه اول ساتبا، استان یزد برای سرمایه گذاری 220 مگاواتی نیروگاه های خورشیدی انتخاب و با ایجاد ساختگاه ها در شهرستان‌های ابرکوه، مهریز و بافق موافقت شد. 
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد ابراز امیدواری کرد: پس از جلسات امروز اقدامات اجرایی برای شروع احداث نیروگاه های خورشیدی در ساختگاه های مذکور به سرعت آغاز می شود.
وی با اشاره به تعیین ۳۵۰ مگاوات در بخش دوم مناقصه ساتبا برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی در استان یزد، گفت: ایجاد نیروگاه های مقیاس کوچک و بزرگ خورشیدی از جمله اقدامات در حال انجام در این حوزه است که امیدواریم چنین جلساتی موجب تسریع در دستیابی به هدف مذکور شود.
اسدی با اشاره به قابلیت‌های استان یزد به عنوان استان بهره ور و نوآور گفت: امیدواریم  بتوانیم در کنار مدیریت عرضه و تولید برق به کمک انرژی های تجدید پذیر به ویژه انرژی خورشیدی، در حوزه بهره وری نیز اقدامات تاثیر گذاری انجام دهیم. 
وی افزود: اقدامات مختلفی در حوزه بهره وری انرژی انجام شده که تعویض پوشال و سرویس بیش از 2 هزار کولر آبی در استان یزد، بخشی از اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.
اسدی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه نیروگاه های خورشیدی در کشور، گفت: با توجه به بحران آب، گازوئیل و محیط زیست در استان، باید به صورت همزمان مباحث کاهش آلودگی هوا، بهره وری و بهینه سازی انرژی در استان را دنبال کنیم.
 وی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل مناسب موجود در استان یزد، این استان پایلوت خوبی در این حوزه در کشور بوده و امیدواریم بتوانیم برتری خود را در حوزه انرژی خورشیدی در کشور حفظ کنیم.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

 

برای حفظ جایگاه برتر استان یزد در بهره برداری از انرژی خورشیدی تلاش می کنیم ،  ابوالفضل اسدی، مدیرعامل  شرکت برق منطقه ای یزد

https://www.asianews.ir/u/881
اخبار مرتبط
یزد - رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق کشور و معاون وزیر نیرو، به منظور آغاز فرایند احداث ۲۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در ۸ ساختگاه مختلف، در استان یزد حضور خواهد یافت
یزد - نماینده ایثارگران شرکت آبفای یزد از امضاء تفاهم نامه ی تهیه و چاب کتابی از خاطرات ارزشمند رزمندگان این شرکت خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید