صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۷:۰۵
کد خبر: 11929
گزارشگر: 213
۳۱۰۵
۰
۰
۱
مادری که پدران فرزندانش را نمی شناخت

دوقلوهای تازه متولد شده «۲ پدر» دارند/آمیزش جنسی با دو مرد در یک روز!

دوقلوهای تازه متولد شده «۲ پدر» دارند/آمیزش جنسی با دو مرد در یک روز!
یک زن برزیلی ۹ ماه پس از رابطه جنسی با دو مرد در یک روز، فرزندانی دوقلو به دنیا آورد.

به گزارش آسیانیوز، مادر این دوقلوها، پس از آنکه درباره پدر واقعی فرزندانش دچار تردید شد، آزمایش دی ان ای پدری را انجام داد.

تنها حدود ۲۰ مورد مشابه دیگر در جهان تا کنون مشاهده شده است.

بارداری مادری برزیلی، با احتمال یک در میلیون همراه بود: نوزادان او ممکن است دوقلو باشند، اما آنها پدرانی متفاوت دارند.

یک زن برزیلی ۹ ماه پس از رابطه جنسی با دو مرد در یک روز، فرزندانی دوقلو به دنیا آورد.

براساس گزارش شبکه خبری محلی گلوبو در برزیل، او با نزدیک شدن زمان تولد فرزندانش، درباره پدر واقعی آنها دچار شک و تردید شد و به همین دلیل برای اطمینان یافتن از این مسئله، تصمیم گرفت که آزمایش پدری برای فرزندانش انجام دهد.

این زن که نخواسته نامش فاش شود، در ابتدا فقط به یکی از دو مردی که در یک روز با آنها همبستر شده بود، به عنوان پدر دوقلوهایش شک داشت و به همین خاطر، ابتدا تنها دی ان ای او را به آزمایشگاه داد، اما نتیجه آزمایش تنها برای یکی از نوزادان مثبت بود.

او به خبرگزاری گلوبو گفت:« به یاد آوردم که با مرد دیگری نیز رابطه جنسی داشتم. با او تماس گرفتم و نتیجه آزمایش او برای فرزند دیگرم مثبت بود.»

این مادر جوان افزود:«من از نتایج شگفت زده شدم. من نمی دانستم ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. خیلی شبیه هم هستند.»

با آنکه چنین پدیده‌ای بسیار تعجب‌برانگیز است، اما وقوع آن غیرممکن نیست.

دکتر تولیو خورخه فرانکو، پزشک معالج این زن، به شبکه خبری محلی گلوبو گفت: «این امر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد که دو تخمک از یک مادر توسط مردان مختلف بارور شوند. نوزادان مواد ژنتیکی مادر را به اشتراک می گذارند، اما در جفت‌های مختلف رشد می‌کنند.»

بر اساس گزارش مجله بیو مدیکا، «ابرباروری ناهمسان پدری» پدیده‌ای بسیار نادر است که زمانی رخ می‌دهد که دومین تخمک آزاد شده در طول یک سیکل قاعدگی، با اسپرم مردی متفاوت در یک مقاربت جنسی جداگانه بارور شود.»

دکتر فرانکو اعتراف کرد که هرگز فکر نمی‌کرده در طول زندگی‌اش چنین وضعیتی را ببیند، زیرا احتمال اینکه چنین امری روی دهد، یک در میلیون است.

به گفته او، تنها حدود ۲۰ مورد مشابه دیگر در جهان تا کنون مشاهده شده است.

مادر دوقلوها گفت، این دوقلوها که اکنون ۱۶ ماهه هستند، در حال حاضر تنها توسط یکی از پدران نگهداری می‌شوند.

مشخص نیست که آیا پدر دیگر نقشی در زندگی آنها دارد یا نه.

این دوقلوها که اکنون ۱۶ ماهه هستند.
اما این دوقلوهای منحصربه‌فرد اولین کسانی نیستند که تیترهای رسانه‌های بین‌المللی را از آن خود می‌کنند. در سال ۲۰۱۵، یک قاضی حکم داد که مردی از نیوجرسی فقط باید برای یکی از دو قلوها نفقه بپردازد، زیرا او فقط پدر یکی از آنها بود.

ایندیپندنت نوشت در طول این پرونده بحث‌برانگیز، کارل هانس وورزینگر، کارشناس دی ان ای، در شهادت خود به یک مطالعه آکادمیک اشاره کرد که آن را در سال ۱۹۹۷ منتشر کرده بود و نشان می‌داد که از هر ۱۳ هزار آزمایش پدری از دوقلوها، یکی از آنها پدری متفاوت دارد.

دکتر کیت ادلمن، مدیر زنان و زایمان در بیمارستان مونت سینای نیویورک، به سی ان ان گفت: « از آنجایی که طول عمر یک تخمک بین ۱۲ تا ۴۸ ساعت است و یک اسپرم حدود هقت تا ده روز زنده است، حدود یک هفته زمان برای همپوشانی بالقوه و لقاح دو تخمک توسط دو اسپرم از دو عمل مجزای مقاربتی با مردی متفاوت وجود دارد.»

او افزود: «این اتفاق، رایج‌تر از چیزی است که ما فکر می‌کنیم. در بسیاری از موقعیت‌ها، شما هرگز از آن آگاه نخواهید شد، زیرا هیچ دلیلی برای انجام آزمایش پدری روی دوقلوها وجود ندارد.»/

https://www.asianews.ir/u/88b
اخبار مرتبط
جورج چرچ، زیست‌شناس و متخصص ژنتیک، با اشاره به جدیدترین مطالعات درباره جوان ماندن گفت: هدف ما جوانی و عدم ابتلا به بیماری‌ها است؛ به این ترتیب شما در سنی که معمولا سالم می‌بودید، در صورتی‌ که در اثر بیماری خاصی نمیرید، جوان باقی می‌مانید.»
قانون ۳۳۳ براساس تازه ترین یافته های روانشناسی روشی غیررسمی برای مقابله با ناآرامی ها است.
سرنشینان مینی بوسی که کارگران فصلی کشاورزی شهر مهاجرپذیر "شرافت" را می برد، در نزدیکی شوشتر در تصادفی خونین جان باختند تا کشته های "شرافت" در یک هفته به 18 تن برسد. خبری هولناک که در میان انبوه خبرهای تلخ دیگر کمتر دیده شد.
عشق سن‌ و‌ سال نمی‌شناسد؛ حتی اگر تفاوت سنی دو طرف به اندازه تفاوت سنی بین پدربزرگ یا مادربزرگ با نوه‌هایشان باشد، رابطه‌ای با ده‌ها سال اختلاف سنی، این موضوع را بار دیگر ثابت کرد؛ در همین حال یک زوج تگزاسی که ۴۷ سال اختلاف سنی دارند، نامزدی‌شان را به دیگران اعلام کرده‌اند.
برخلاف تصور عموم که مسائل اقتصادی را عامل اصلی جدایی‌ها می‌دانند، آمارها نشان از پیشتازی طبقه مرفه در طلاق دارند.
مدل معروف و همسر سابق جورج بست، ستاره فوتبال، در مصاحبه با مجله «هلو» (Hello) گفت که زنان ۷۰ ساله این روزها مانند زنان ۵۰ ساله هستند و جوانی شان ماندگار است.
جنیفر لوپز در حالی به استقبال زندگی مشترک رفت که در یک اظهار نظر گفت: وقتی صحبت از زیبایی و جوانی در میان است «تاریخ انقضایی» وجود ندارد.
با وجود اینکه انسان ها و از جمله زنان و مردان در اخلاق و عادات کمتر بهم شباهت دارند، ولی وجود چند خصوصیت در مردان سبب می شود که زنان به آنها علاقمند شوند.
روزنامه اینترنتی بیزینس اینسایدر گزارش داد زنان اوکراینی با برهنه شدن توانستند به ارتش اوکراین کمک کنند!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید