صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۲
کد خبر: 11955
گزارشگر: 306
۲۹۲
۰
۰
۱

وظیفه مسئولان، حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در آحاد جامعه است

وظیفه مسئولان، حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در آحاد جامعه است
یزد - نماینده عالی قوه قضاییه در استان گفت: باید برای حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی آنان تلاش کرد که این مساله، مهمترین رسالت و وظیفه مسئولان در نظام اسلامی است
آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در دومین نشست هم اندیشی شورای قضایی استان با مجمع نمایندگان استان یزد، اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه نایب رییس اول مجلس و معاون اول قوه قضاییه و وزیر دادگستری مقرر گردید کارگروه های ملی و استانی برای حل مسائل و مشکلات مردمی و جلب رضایتمندی مردم در سطح قوا تشکیل شود که این نشست و هم اندیشی و تعامل شورای قضایی استان با مجع نمایندگان در این راستا است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه با رئیس قوه قضاییه و طرح مباحث و موضوعات کلان استان و پیگیری دغدغه های عمومی مردم، تصریح کرد: این همراهی و همدلی نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد اجرایی در کنار مسئولان ارشد قضایی استان، نشان عزم جزم مدیران برای خدمت به مردم دارد.
این مقام قضایی، افزود: باید برای حل مشکلات مردم، رفع موانع تولید و صنعت، همت مضاعف گمارد و با اندیشه متعالی و رویکردهای ابتکاری و خلاقانه امور را پیش بُرد.
وی به برخی از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان یزد اشاره کرد و بیان داشت: انتقال پاسگاه شهید مدنی به مکان تعیین شده جدید و تهیه و نصب یک دستگاه ایکس ری می تواند بسیاری از مشکلات استان را حل و گام موثری در زمینه حفظ کرامت مردم لحاظ گردد.
رئیس کل دادگستری استان یزد، افزود: نزدیکی پاسگاه شهید مدنی به ورودی دهلیز شهرستان مهریز و روستاهای اطراف آن و ایجاد نارضایتی برای مردم منطقه و تشکیل صف چند کیلومتری خودروها در مدخل بازررسی، با جابجایی محل پاسگاه و نصب دستگاه ایکس ری مرتفع می شود که سرعت بخشیدن به این اقدام با پیگیری های ملی و تأمین هزینه های سنگین آن باید در دستور کار قرار گیرد.
وی بر استمرار جلسات هم اندیشی و پیگیری اجرای مصوبات تأکید کرد و گفت: از جلسه قبل با مجمع نمایندگان بیش از یکسال می گذرد لذا باید با راه اندازی دبیرخانه دائمی و مشخص نمودن نماینده  از هر طرف برای مستمر برگزار شدن جلسات و هدفمند تر شدن آن برنامه ریزی کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

 

وظیفه مسئولان، حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در آحاد جامعه است ، غلامعلی دهشیری نماینده عالی قوه قضاییه در استان

https://www.asianews.ir/u/891
اخبار مرتبط
یزد - نیکوکار یزدی مبلغ ۸۰ میلیون ریال هزینه خیرات پدر مرحوم خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود
یزد - سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان از کشف 32811 لیتر قاچاق گازوییل در یزد خبر داد
یزد - نیکوکار یزدی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: یکی از تاکیدات سند تحول قوه قضاییه مردمی کردن دستگاه قضاست لذا باید هر مناسبت را فرصتی برای تحقق این امر دانست
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید