صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۲
کد خبر: 11978
گزارشگر: 306
۳۳۰
۰
۰
۱

ایجاد حس ناامنی در بین مردم جرم نابخشودنی است

ایجاد حس ناامنی در بین مردم جرم نابخشودنی است
یزد - سرپرست فرمانداری اردکان گفت: ایجاد رعب و وحشت و القای حس ناامنی در بین شهروندان توسط مجرمین و تبهکاران از جرائم غیر قابل گذشت و نابخشودنی است
آسیانیوز / یزد ؛ حسین سبزواری روز دوشنبه در پیامی آورده است : در روز گذشته شاهد ایجاد نا امنی از طریق زورگیری و سرقت در سطح شهر بوده ایم 
سوای از اینکه ارتکاب جرایم این چنینی در این شهرستان مسبوق سابقه نبوده ، ایجاد رعب و وحشت و القای حس ناامنی در بین شهروندان توسط مجرمین و تبهکاران از جرائم غیر قابل گذشت و نابخشودنی است .
وی اضافه کرد: در همین راستا ضمن تشکر از اقدام به موقع و واکنش سریع عوامل انتظامی شهرستان، از دادستان محترم به عنوان مدعی العموم انتظار می‌رود در جهت احقاق حقوق عامه اقدامات لازم را به عمل آوردند .
سرپرست فرمانداری اردکان تصریح کرد: همچنین به منظور اثر بخشی مجازات و پیشگیری از اتفاقات مشابه از ریاست محترم دادگستری شهرستان خواهان رسیدگی پرونده مزبور به صورت ویژه و خارج از نوبت عادی و اعمال مجازات های بازدارنده می باشم.
در پی اطلاع پلیس از وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات از احدی از همشهریان توسط فرد ناشناس، بلافاصله موضوع با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی کمتر از سه ساعت طی عملیات مشترک، سارق در شهرستان دیگر شناسایی و دستگیر ، به اردکان منتقل، اموال مسروقه کشف، اقدامات تحقیقی و قضایی توسط شعبه بازپرسی دادسرا انجام و متهم روانه زندان گردید.
 پیرو دستورات ویژه ریاست محترم قوه قضائیه در برخورد با جرایم بلاخص جرایم خشن و با توجه به هماهنگی های ویژه انجام شده بین دستگاه قضا و پلیس ، امنیت عمومی و آرامش روانی مردم خط قرمز دستگاه های خدمتگزار بوده و با مرتکبین مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

ایجاد حس ناامنی در بین مردم جرم نابخشودنی است ،  حسین سبزواری سرپرست فرمانداری اردکان

https://www.asianews.ir/u/89o
اخبار مرتبط
یزد - رییس بیمارستان ضیایی بیان داشت: بیمار ۲۸ ساله به‌عنوان اولین مورد ابتلا به تب کریمه کنگو در شهرستان اردکان شناسایی و مداوا شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید