صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۳:۴۸
کد خبر: 11985
گزارشگر: 213
۲۷۷۳
۰
۰
۱
زندگی جدید برنده ایرانی مدال المپیک

نظر کیمیا علیزاده درباره زندگی در لندن با یک عکس+تصویر

نظر کیمیا علیزاده درباره زندگی در لندن با یک عکس+تصویر
عملکرد ضعیف کیمیا علیزاده در ورزش و حاشیه های جنجالی زندگی شخصی اش مهم ترین علل شکست او در مهاجرت به آلمان بود و حالا او از زندگی اش در لندن نظر یا حس عجیبی را در قالب یک عکس به اشتراک گذاشته است.

به گزارش آسیانیوز، کیمیا علیزاده تکواندوکار سابق ایران که به آلمان مهاجرت کرده بود با منتشر کردن تصویری از شهر لندن کاربران فضای مجازی را غافلگیر کرده است.


گویا کیمیا علیزاده قصد دارد مسیر جدیدی را برای ادامه زندگی اش در اروپا انتخاب کند. چرا که مهاجرت به آلمان پیامدهای عجیب و ناگواری برای این قهرمان سابق کشور به همراه داشت.

کیمیا علیزاده زندگی در لندن

اما عملکرد ضعیف او در ورزش و حاشیه های جنجالی زندگی شخصی اش مهم ترین علل شکست او در مهاجرت به آلمان بود.

ابراز علاقه تامل برانگیز کیمیا علیزاده به زندگی در لندن

 با این تفاصیل او چندی پیش با انتشار تصاویری از یک باشگاه اختصاصی تکواندوی کودکان در لندن و آموزش کودکان زمزمه های رفتن به یک کشور دیگر را قوت بخشید.

در همین رابطه او به تازگی تصویری از شهر لندن در صفحه شخصی اش منتشر کرده که به نظر می رسد برای زندگی به این کشور اروپایی رفته است.

بیوگرافی کیمیا علیزاده
کیمیا علیزاده در ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج و در خانواده‌ای آذربایجانی زاده شد. کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد.وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌ است.

وقت صبح نوشت در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از بازنگشتن وی از سفر به کشور هلند خبر داده و اعلام کردند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ دولت آلمان درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده را پذیرفت و از آن زمان هنوز موفقیتی بدست نیاورده و در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شد./

https://www.asianews.ir/u/89v
اخبار مرتبط
کیمیا علیزاده ورزشکار ایرانی و دارنده مدال المپیک خبر جدایی از همسرش را علنی کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید